Onko Mietaalle noussut pisu päähän.

Anonyymi-ap

Itse kehuu ettei oo noussut mutta kyllä se taitaa olla.
Överiksi menee tuo kehuminen joka asiassa. Ihan niin kuin muut ei kykene mihinkään.
Farmissa hävisi kaksintaistelun naiselle.

31

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla ei menekään kuin pelkkä tuulitunneli korvies välissä

• Anonyymi

Sekin parempi kuin tunneli joka itsekehua täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin parempi kuin tunneli joka itsekehua täynnä.

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

#itut mitää osunut, ihtes osu ja uppos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

#itut mitää osunut, ihtes osu ja uppos.

Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

• Anonyymi

No nii eka vastaus poistettiin, heikkolahjainen vastannut niin epäsopivaa tekstiä on tullut.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät apukoululainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät apukoululainen

Mistä tiedät että olen apukoulussa ollut? Niin olin ja olin apukoulun priimus. Sain 150markan stipendin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että olen apukoulussa ollut? Niin olin ja olin apukoulun priimus. Sain 150markan stipendin.

Ketä kiinnostaa

• Anonyymi

Mieto on julkisuudessa maksettuna maskottina. Ei kannata provosoitua moisesta.

• Anonyymi

Kela pummi kilahti

• Anonyymi
        UUSI

Sätkyukkoko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sätkyukkoko

Sun äitis aasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun äitis aasi

Aasikin jo heräsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aasikin jo heräsi.

Mitäs heräsit hähähää

• Anonyymi
      UUSI

Oli Mietaalle kova kolaus hävitä naiselle, sovinisti taitaapi olla.

• Anonyymi
        UUSI

Minä oon asunut ja tehnyt työtä tuolla Kurikassa ja ihmiset siellä kovia kehumaan, viimeisen päälle kovia mutta teot eivät sitten aina sitä kehumista vastaakaan, sen merkille panin.
        Jos verrataan savolaisia ja pohjalaisia niin savolaiset pesee 6-0 pohjalaiset ahkeruudessa kun puhutaan työnteosta.
        keski-suomalaiset voidaan lukea yhtä lailla koviksi työmiehiksi kuten on savolaisetkin, sekä pohjois-karjalalaiset ja lappilaiset, etelään vetelät erikseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä oon asunut ja tehnyt työtä tuolla Kurikassa ja ihmiset siellä kovia kehumaan, viimeisen päälle kovia mutta teot eivät sitten aina sitä kehumista vastaakaan, sen merkille panin.
        Jos verrataan savolaisia ja pohjalaisia niin savolaiset pesee 6-0 pohjalaiset ahkeruudessa kun puhutaan työnteosta.
        keski-suomalaiset voidaan lukea yhtä lailla koviksi työmiehiksi kuten on savolaisetkin, sekä pohjois-karjalalaiset ja lappilaiset, etelään vetelät erikseen.

En kehu savolaisiakaan, kieroja ovat, mutta pohjalaiset ovat laiskoja ja omahyväisiä. Tieto on kokemuksesta , koska ukkoni on pohjalainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kehu savolaisiakaan, kieroja ovat, mutta pohjalaiset ovat laiskoja ja omahyväisiä. Tieto on kokemuksesta , koska ukkoni on pohjalainen.

Ja tuokin vain unelmissas onneton

• Anonyymi
        UUSI

Ei tuo nainen ole. Alunperin mies, sukupuoltaan vaihtanut.

• Anonyymi
      UUSI

Keski-Suomalaisia ei ole olemassakaan. Osa on tullut vanhan Pönttövuoren tunnelin läpi Savosta, osa ryssiä pakoon Karjalasta ja osa työn perässä Pohjanmaalta.
      Nämä ovat sitten sotkeentuneet oudoksi massaksi joka ei ole oikein mistään kotoisin.

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän sen tiedät kun olet reppana

• Anonyymi
      UUSI

Tämäkin turha urheilija Jeesus voi tukehtua Mämmiinsä!! Mitä tämä turhake sai aikaan eduskunnassa? Ei yhtään mitään...

• Anonyymi
        UUSI

Siinäpä rapamahalla meni tunteisiin

• Anonyymi
      UUSI

Media kasvona tämä ihminen on oiva varapapa monelle lapselle ja nuorelle.
      Olkoonkin sitten henkilökohtaisessa elämässään millainen tahansa, mutta on katoava ,tärkeä ihmisluonnonvara .

• Anonyymi
      UUSI

Mietaa ihmettelee ilmastokohua. Sanoi haastattelussa että on ennenkin ollut hyvin lämpimiä syksyjä.

Voi voi, kyllä se taas nähtiin tässäkin tavistallaaja älykkyys ja se että ei ole asiaan perehdytty ei sitten yhtään.
      Mietaa ollut peräti kansanedustajana eikä tajua mitä käsitetään ilmaston muutoksena. Se ei todellakaan tarkoita että jossain #itun Kurikassa on pari hyvin lämmintä syksyä.
      Ilmaston muutos mitataan maapallon keskilämpötilana! Maapallon keskilämpötila on hälyttävästi noussut, jo 2 asteen lämpötilan nousu on todella paljon.
      En voi käsittää miten tyhmiä jotkut ihmiset ovat.

• Anonyymi
        UUSI

Kouluissa on opetettu toisten kunnioittamista.
        Ihmettelen hieman näillä taidoillasi. Miten pärjäät muiden kuin tietojesi kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluissa on opetettu toisten kunnioittamista.
        Ihmettelen hieman näillä taidoillasi. Miten pärjäät muiden kuin tietojesi kanssa.

Ei apukoulussa opetettu, en ainakaan muista.

• Anonyymi
      UUSI

Liittyyx tää miten jyväskylään?

• Anonyymi
        UUSI

Liittyy, minä katselin Jyväskylässä aikoinaan hiihtoja kun mietaa voitti.

• Anonyymi
      UUSI

Hiihtäjälegenda käy säännöllisesti Jyväskylässä thaihieronnassa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      121
      3328
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      76
      1748
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1491
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1280
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1155
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      88
      1066
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1029
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      873
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      857
    Aihe