Minut uhattuina tappaa!

#####Anonyymi
2024-11-20 05:51:40
UUSI

Saalemia pitää ampuu ysimillisellä päähän ni loppuu noin uskonnolliset skitsoillut######

25

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Siis uhattiin. Kummallista että en nyt saanut rahajahjustarjousta ensin, niin kuin parikymmentä vuotta sitten. Palautin rahat.
      Huomatkaa etten sano tahoa, josta nuo em asiat tulevat, mutta lahjustarjousta en saanut velluilta.

Tuo lahjuksen tarjoajakin, usutti kimppuuni tahoja, joilla oli pahat tarkoitukset.

• Anonyymi

Sinun myötä paha vähenisi. Kukaan ei menettäisi mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun myötä paha vähenisi. Kukaan ei menettäisi mitään.

Tähtityttö,,pese suusi saippualla!

Johanneksen evankeliumi:
        16:1 "Tämän minä olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi.
        16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
        16:3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:
        16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.

sun tappamisella saa vapautuksen vankilasta ja saa synnit anteeksi

• Anonyymi

Kaiken varalta varaa raadonkuljetus Honkajoelle.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:

me ei kenellekkään tappouhkauksia ole tehty, ne pitäisi poistaa täältä.

charlotta

• Anonyymi kirjoitti:

me ei kenellekkään tappouhkauksia ole tehty, ne pitäisi poistaa täältä.

charlotta

En varsinaisesta uhkauksesta teitä epäillytkään, mutta pyydän anteeksi tuotakin epäilyäni!

Teitä en osaa edes velluiksi sanoa, mutta en uhkauksesta syytä edes velluja On ihmisiä jota nauttavat epäjärjestyksen ja rIidan aikaansaamisesta.

• Olipa keskustelua...

• Anonyymi

Olisi riittänyt kun olisi vain sanottu demonipesäksi.

• Anonyymi

Sanottu, että on paras demonipesä ikinä.

• Ei vl-puhujia paholaisen kätyrien toimesta uhkailla saman konttorin porukkaa kun ovat-

• Anonyymi

Uskaltaako sanoa toisiaan demonipesäksi?

• Anonyymi

Suomessa tehdään kansanmurhaa, tekijöinä Saksa, Yhdysvallat ja helluntalaiset, uhreina lestadiolaiset.

• Anonyymi

kyllä nyt olis paras mennä vaan mittamaan kosteutta kivijaloista, on senverran paksut tarinat.

• Anonyymi

Demonipesän tappaminen sinänsä arveluttavaa. Onko edes käytänössä mahdollista.

• Anonyymi

Hyvä kun et uhkailee saalemia, Demonipesää et voi tappaa, kun hän on yhtä fiktiivinen hahmo kuin joulupukki.

• Anonyymi

Demonipesää vastaan hyökätään sen omilla aseilla. Ne eivät ole ohjuksia, miekkoja eikä ydinkärkiä, vaan näkymättömiä voimia pimeyden ruhtinaan asevarastolta.

• Anonyymi

Suuresti ihmettelen, miksi Jumala ei ole JO heittänyt kiviä, saalemin päälle ja pohjanmaalle..

Oi Herra kuinka kauan tulee vielä odottaa, että paha/pahat saavat palkansa.

• Anonyymi

Hoitokokouksia varmaan muistelet !

Mutta kun ne hengen hevoset on nyt pohjanmaalla niin pitää kivisadetta vähän viivyttää.

• Anonyymi

Tulis JO tänään

• Anonyymi

Demonipesällä on useampi henki kuin kissalla.

• Anonyymi

Joskin kannattaa harkita kaksi kertaa ennen kuin demonipesän kimppuun hyökkää.

Ei ole ollenkaan varmaa millainen vastus tulee olemaan.

• Anonyymi

Ennen höökimistä on hyvä mitata kosteus kivijalasta !

Varsinkin tulvaseutuvilla se on varmasti ainakin sata prossaa.
        Eli ei muuta kuin tekemään tarjousta.

• Anonyymi

tuskin ol mitään vastusta kun jeesus vastaa meidän puolesta ei tarvi tehdä mitään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      114
      8183
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      415
      7398
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4654
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4429
    5. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      7
      3989
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2799
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      116
      2638
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2565
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2224
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      2
      2087
    Aihe