#####Anonyymi
2024-11-20 05:51:40
UUSI
Saalemia pitää ampuu ysimillisellä päähän ni loppuu noin uskonnolliset skitsoillut######
Minut uhattuina tappaa!
25
342
Vastaukset
- Anonyymi
Uskossa pitää olla Hengen hedelmät ja näissä linkeissä on raitista opetusta uskovaisen elämästä. https://www.youtube.com/results?search_query=yksin+armosta
Siis uhattiin. Kummallista että en nyt saanut rahajahjustarjousta ensin, niin kuin parikymmentä vuotta sitten. Palautin rahat.
Huomatkaa etten sano tahoa, josta nuo em asiat tulevat, mutta lahjustarjousta en saanut velluilta.
Tuo lahjuksen tarjoajakin, usutti kimppuuni tahoja, joilla oli pahat tarkoitukset.- Anonyymi
Sinun myötä paha vähenisi. Kukaan ei menettäisi mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun myötä paha vähenisi. Kukaan ei menettäisi mitään.
Tähtityttö,,pese suusi saippualla!
Johanneksen evankeliumi:
16:1 "Tämän minä olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi.
16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
16:3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
16:2 He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.
16:3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.sun tappamisella saa vapautuksen vankilasta ja saa synnit anteeksi
- Anonyymi
Kaiken varalta varaa raadonkuljetus Honkajoelle.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
16:3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.me ei kenellekkään tappouhkauksia ole tehty, ne pitäisi poistaa täältä.
charlotta Anonyymi kirjoitti:
me ei kenellekkään tappouhkauksia ole tehty, ne pitäisi poistaa täältä.
charlottaEn varsinaisesta uhkauksesta teitä epäillytkään, mutta pyydän anteeksi tuotakin epäilyäni!
Teitä en osaa edes velluiksi sanoa, mutta en uhkauksesta syytä edes velluja On ihmisiä jota nauttavat epäjärjestyksen ja rIidan aikaansaamisesta.
Olipa keskustelua...
- Anonyymi
Olisi riittänyt kun olisi vain sanottu demonipesäksi.
- Anonyymi
Sanottu, että on paras demonipesä ikinä.
Ei vl-puhujia paholaisen kätyrien toimesta uhkailla saman konttorin porukkaa kun ovat-
- Anonyymi
Uskaltaako sanoa toisiaan demonipesäksi?
- Anonyymi
Suomessa tehdään kansanmurhaa, tekijöinä Saksa, Yhdysvallat ja helluntalaiset, uhreina lestadiolaiset.
- Anonyymi
kyllä nyt olis paras mennä vaan mittamaan kosteutta kivijaloista, on senverran paksut tarinat.
- Anonyymi
Demonipesän tappaminen sinänsä arveluttavaa. Onko edes käytänössä mahdollista.
- Anonyymi
Hyvä kun et uhkailee saalemia, Demonipesää et voi tappaa, kun hän on yhtä fiktiivinen hahmo kuin joulupukki.
- Anonyymi
Demonipesää vastaan hyökätään sen omilla aseilla. Ne eivät ole ohjuksia, miekkoja eikä ydinkärkiä, vaan näkymättömiä voimia pimeyden ruhtinaan asevarastolta.
- Anonyymi
Suuresti ihmettelen, miksi Jumala ei ole JO heittänyt kiviä, saalemin päälle ja pohjanmaalle..
Oi Herra kuinka kauan tulee vielä odottaa, että paha/pahat saavat palkansa.- Anonyymi
Hoitokokouksia varmaan muistelet !
Mutta kun ne hengen hevoset on nyt pohjanmaalla niin pitää kivisadetta vähän viivyttää. - Anonyymi
Tulis JO tänään
- Anonyymi
Demonipesällä on useampi henki kuin kissalla.
- Anonyymi
Joskin kannattaa harkita kaksi kertaa ennen kuin demonipesän kimppuun hyökkää.
Ei ole ollenkaan varmaa millainen vastus tulee olemaan.- Anonyymi
Ennen höökimistä on hyvä mitata kosteus kivijalasta !
Varsinkin tulvaseutuvilla se on varmasti ainakin sata prossaa.
Eli ei muuta kuin tekemään tarjousta. - Anonyymi
tuskin ol mitään vastusta kun jeesus vastaa meidän puolesta ei tarvi tehdä mitään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067