Kokkola lehdessä uutisoitiin: Kokkolan verotoimistosta tulee etäpalvelupiste vuoden 2025 alusta.
Asiakaita i enää palvella paikanpäällä, vaan etäyhtedelläkuva ja ääniyhteydellä.
Jos asia ei ratkea puhelulla, ohjataan asikas etäyhteydelle.
Mitenkäs ne, joilla ei ole tietokonetta tai webkameraa, on vain ääniyhteys?
Mitä olen muutaman kerran verotoimistossa käynyt, niin sinne ei kannata mennä aamulla, kun verotoimisto aukeaa, siellä on hirveä väentungos, kun aamuvirkut on tulleet jonottamaan varaan jo klo 07.00 ja puoli tuntia ennen aukeamista onkin jonon hännillä ja saakin odottaa vuoroaan yli 2 tuntia, kun edesä on 50 asiakasta.
Menin verotoimistoon puoli tuntia ennen sulkeutumista, eikä ollut ainuttakaan asiakasta odotamassa vuoraan.
Ei muuten pidä paikkaansa, että verotoimiston yleisöpäätteeltä pääsee tarkastamaan jokun toiseen tulot, kun on nimi ja syntymäaika tiedossa.
Eipä löytynyt henkilön tulotietoja yleisöpäätteeltä, vaikka verotoimisto mainostaa, että sieltä voi käydä tarkastamassa kenen tahansa tulot.
Olisin tarkastanut henkilön tulot, joka ei ole maksanut velkaansa, että millaisilla tuloilla on.
Verotoimisto sulkeutuu 2025
Anonyymi-ap
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882