Voiko yhden suuren kiukaan korvata kahdella pienemmällä?

Anonyymi-ap

Tarvitsisin suureen yhteisösaunaan suuren kiukaan. Ovat vain pirhanan kalliita. Voiko yhden suuren kiukaan korvata kahdella pienemmällä? Niille siis heiteltäisiin vuoroin löylyä.

10

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla, että kaksi kotikäyttöön tarkoitettua kiuasta tulisi loppupeleissä huomattavasti kalliimmaksi ratkaisuksi kuin se alun perin tuohon käyttöön tarkoitettu malli. Mutta joo, jos kivimäärä on sama niin suurin piirtein samanlaiset löylyt saa, kunnes alkaa kiukaat hajoamaan.

Kiviksi kannattaa sitten harkita sellaisia, jotka kestävät käyttöä. Tuollaisessa käytössä perus rautakaupan kivet ovat vaihtokunnossa kuukaudessa tai parissa.

• Anonyymi

Voit laittaa myös kymmenen pienempää kunhan teho vastaa yhtä suurempaa. Sitä en tiedä tuleeko halvemmaksi.

• Anonyymi

Voipi olla, ettei hormiin saa laittaa kuin yhden kiukaan. Ylikuumenemisvaara on mahdollinen. Ainakin varmistaisin ensin.

• Anonyymi

Sähkökiukaissa samaan hormiin voi kytkeä useammankin kerralla.

• Anonyymi

Kolme kiuasta korvaa kahta paremmin yhden ison kiukaan, mitä näin vaikeaa seuraavaksi...

• Anonyymi

Kyllä minä ainakin olen saunonut yhteisösaunassa, jossa oli kaksi sähkökiuasta vierekkäin. Tosin ei nekään mitään perus 6 kW postilaatikoita olleet, vaan tyyppikilpeä lukematta sanoisin että olivat 10,5 - 12 kW, max 15 kW tehoisia, noin ulkomittojen perusteella arvioiden.

• Anonyymi

14 poistettua viestiä eikö meinaa mennä ihan putkeen therotta? 😁😁

• Anonyymi kirjoitti:

14 poistettua viestiä eikö meinaa mennä ihan putkeen therotta? 😁😁

Hauskaa tässä keskustelussa on, että minulle poikkeuksellisesti tuli vastattua kirjautumattomana, etkä sinä tietenkään tunnistanut minun viestiäni...

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Hauskaa tässä keskustelussa on, että minulle poikkeuksellisesti tuli vastattua kirjautumattomana, etkä sinä tietenkään tunnistanut minun viestiäni...

Jos minä en tunnistanut sinun viestejäsi therotta miksi sinä sitten poistit viestini joissa sinut tunnistin?

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Ei se ole poikkeuksellista therotta että sinä kirjoitat ilman nikkiäsi päinvastoin sen ollessa yksi sinun tavaramerkeistäsi. Nikkiesi "unohtaminen" kun vastaat esim. viesteihin jotka olet kirjoittanut jollain kymmenistä nikeistäsi. Joita vaihtelet päivän aikana eri palstoilla koomisuuteen asti väitellessä itsesi kanssa mitä tämäkin viestiketju edustaa. Vitsin kliimaksina avauksesi joissa auot päätä omille nikeillesi. Poistaen niiden viestiketjuista muiden viestit joissa vain mainitaan nikkisi mille sinä itse avauksessa sekä sen viestiketjussa vttuilet.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      139
      5680
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      4198
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      11
      1777
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1048
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      963
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      67
      962
    7. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      147
      961
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      86
      887
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      114
      828
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      42
      814
    Aihe