Pystyttekö edes yhdessä aloituksessa olemaan positiivinen, ettekä langeta "Herran" rangaistusta perussuomalaisten päälle, ette solvaa perussuomalaisia, ette syytä perussuomalaisia kaikesta mahdollisesta ym? Veikkaan, että 30 min on maksimi aika.
Testi vihervasemmistolle
32
173
Vastaukset
- Anonyymi
Olen rukoillut että Herra antaisi Armon käydä oikeudessa näiden Persujen jotka eivät tiedä mitä tekevät vaan ovat Paholaisen juoksupoikia/tyttöjä kohdalla jos tekevät parannuksen ja pyytävät Armoa HERRALTA kun tuomion aika koittaa.Ehkä he pääsevät Kuoleman/Helvetin sijaan vaikka Siperiaan.AAMEN🙏
- Anonyymi
Kyllä nyt syytät väärää puoluetta,Noiden kirjoitusten takana on kaksiKeskustalaista uskovaista !Toinen on lestadiolainen ja toinen on ortodoksi.
- Anonyymi
Kerro aloittaja miksi täällä pitäisi valehdella? Perustele?
- Anonyymi
22 minuuttia ja toivotaan perussuomalaisten tuhoamista👍. Joko leirit on pystytetty ja nimilista kerätty?
- Anonyymi
Siinä persu taas vaihteeksi uhriutuu, siis missäs kohtaa toivottiin persujen tuhoamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä persu taas vaihteeksi uhriutuu, siis missäs kohtaa toivottiin persujen tuhoamista?
"ehkä he pääsevät kuoleman /helvetin sijaan vaikka Siperiaan". Ei muuta kuin leirit pystyyn👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ehkä he pääsevät kuoleman /helvetin sijaan vaikka Siperiaan". Ei muuta kuin leirit pystyyn👍
Eikö persu ymmärrä edes hyvää tahtoa, sen sijaan luulee sitä jonkin sortin vittuiluksi?
Kaikki kuolevat jossain ja persunkin on hyvä kuolla kotonaan Siperiassa, toivottavasti pääsevät siis kotiin kuolemaan, niin ei tarvi kuolla vieraassa paikassa, varsinkaan Suomessa joka näyttää persuista tuntuvan melkoiselta helvetiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö persu ymmärrä edes hyvää tahtoa, sen sijaan luulee sitä jonkin sortin vittuiluksi?
Kaikki kuolevat jossain ja persunkin on hyvä kuolla kotonaan Siperiassa, toivottavasti pääsevät siis kotiin kuolemaan, niin ei tarvi kuolla vieraassa paikassa, varsinkaan Suomessa joka näyttää persuista tuntuvan melkoiselta helvetiltä.Nyt solvaamisesi kohteena on Venäjältä Suomeen tulleet👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt solvaamisesi kohteena on Venäjältä Suomeen tulleet👍.
Ainakin sinne tuntuu persuilla olevan ankara hinku, Tynkkynenkin kävi pyörähtämässä.
- Anonyymi
HERRA tietää kaikkien synnissä elävien nimet🙏
- Anonyymi
Eli lista on tehty ja "herra" tuhoaa heidät? Mikä nimeni on, jonka "herra" tietää?
- Anonyymi
Persut ovat solvanneet täällä vuosia. Nyt eivät enää pärjää siinä, kun pyhäjärviset ovat alkaneet vastustamaan heitä. Itku on siitä syystä persujen nykyinen ilmenemismuoto.
- Anonyymi
Outoa, kun minä en huomaa muuta kuin vihervasemmiston itkua ja solvaamista työteliätä ihmisiä kohtaan🤔. Ja jos alkaa vittuilemaan ja jää toiseksi, niin suotta siitäkin on alkaa itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa, kun minä en huomaa muuta kuin vihervasemmiston itkua ja solvaamista työteliätä ihmisiä kohtaan🤔. Ja jos alkaa vittuilemaan ja jää toiseksi, niin suotta siitäkin on alkaa itkemään.
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv! No miksi sitten itket?
- Anonyymi
Kyllä niitä solvauksia on tullut Ylivoimaisesti eniten Kepun uskovaisilta Heikiltä(ortodoksi) ja Pappilalta( lestadiolainen) "Häijyt juonet on Herralle kauhistus" sananlaskut15..26 "pilkkaaja ei pidä että häntä nuhdellaan" sananlaskut15.12
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä solvauksia on tullut Ylivoimaisesti eniten Kepun uskovaisilta Heikiltä(ortodoksi) ja Pappilalta( lestadiolainen) "Häijyt juonet on Herralle kauhistus" sananlaskut15..26 "pilkkaaja ei pidä että häntä nuhdellaan" sananlaskut15.12
Ei ole, persut ovat johdossa solvauksien suhteen suhteessa ∞/1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laitat omat solvauskirjoitukset aina jonkun muun kirjoittamiksi?Tästä näkee etteivät Kepulit kanna vastuuta tekemisistään.Holtitonta sakkia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ollut 000 kymentä vuotta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helkkari, vihervassari on löytänyt uuden näppäimen kännykästä 😁. Jopa isompi kuin 100 000 tuhatta 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laitat omat solvauskirjoitukset aina jonkun muun kirjoittamiksi?Tästä näkee etteivät Kepulit kanna vastuuta tekemisistään.Holtitonta sakkia!!
Missäs minä olen solvannut ja ketä? Taidat laittaa muiden solvaukset minun syyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helkkari, vihervassari on löytänyt uuden näppäimen kännykästä 😁. Jopa isompi kuin 100 000 tuhatta 😁
En mä ole vihervassari, ja kyllä mä olen pilkkua käyttänyt ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ole vihervassari, ja kyllä mä olen pilkkua käyttänyt ennenkin.
Et siis edes ymmärrä mitä merkkisi tarkoittaa? Olen kauhean yllättynyt 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs minä olen solvannut ja ketä? Taidat laittaa muiden solvaukset minun syyksi.
KaikkiPersusolvaukset on sinun ja Eeva riitan kirjoittamia.Siis keskusta on asialla.Muista että teitä pidetään uskovaisina."häijyt juonet ovat Herralle kauhistus"sn .15,26
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis edes ymmärrä mitä merkkisi tarkoittaa? Olen kauhean yllättynyt 😱
Ai en vai, no kerroppas sitten mitä pilkku tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KaikkiPersusolvaukset on sinun ja Eeva riitan kirjoittamia.Siis keskusta on asialla.Muista että teitä pidetään uskovaisina."häijyt juonet ovat Herralle kauhistus"sn .15,26
Aha, eli mäkö olen sitten joku Aatami vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että marinikin oli kelan pummi jossakin vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että marinikin oli kelan pummi jossakin vaiheessa
Purra olisi vieläkin, mutta pääsi valtionvarainministeriksi kun joku persu siihen hommaan piti laittaa, antoivat sitten parastaan ja silti on surkea lopputulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra olisi vieläkin, mutta pääsi valtionvarainministeriksi kun joku persu siihen hommaan piti laittaa, antoivat sitten parastaan ja silti on surkea lopputulos.
Erittäin hyvä lopputulos oli, kun saa sinut itkemään monesti joka päivä ja monta vuotta putkeen 🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt Curriculum Vitae - Tollo tuo lapsellinen kateutesi Riikkaa Purraa kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt Curriculum Vitae - Tollo tuo lapsellinen kateutesi Riikkaa Purraa kohtaan.
Miksi et kestä totuutta? Faktaa on, että Purra on elänyt käytännössä koko elämänsä yhteiskunnan tuilla. Aluksi opiskelutuilla. Sen hän hoiti asiallisesti. Sitten yritti tehdä yhteiskunnan tuilla väitöskirjaa - siitä ei tullut mitään. Kyvyttömyys vai laiskuus? Sitten eli vuosia sossuntuilla.
Ns. työelämään siirtyi 2016 eli puoluetuilla persujen listoille ja loppu on historiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä lopputulos oli, kun saa sinut itkemään monesti joka päivä ja monta vuotta putkeen 🤩
Silti en muutu metsätaloushuijariksi.
- Anonyymi
Petos jytkyy?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983