Uusissa condotaloissa ja pilvenpiirtäjissä ei enää ole omia ilmastointimööpeleitä parvekkeilla, vaan keskitetty vesikiertoinen ilmastointi, joka kuluttaa yksikköä kohti vain neljänneksen siitä sähköstä minkä oma ilmastointi kuluttaa.
Joo-o .... vesikiertoinen ja keskitetty .... on, kyllä.
Eedeni jää toiseksi.
3
59
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikkea se Sensukka oppii kun vanhaksi elää. Näitä on käytetty jo ainakin 10 vuotta.
PARAGON
Kompakti ilmastointimoduuli hotelleihin ja hoitohuoneisiin
Ilmanvaihto, jäähdytys ja lämmitys (sähkö ja vesi)
Vakioilmavirtatuote, jossa on säätönuppi, jolla helppo ja nopea säätää vakioilmavirtaa aukkojen kautta
Tuote voidaan myös integroida WISE-järjestelmään vakiovirtausmoduulina, joka ohjaa vesiventtiileitä
Suoraviivainen asennus kahdella valinnaisella vesiliitäntäsivulla ja keskitetyllä ilmaliitännällä
Saatavana myös valinnaisella tehdasasenteisella ohjauslaitteistolla
Säädettävä ilmansuunta ADC ja säädettävät ilmanohjaimet, suuri kapasiteetti.
Tähän tyyliin ne toimii. Suurissa hotelleissa ja condotaloissa laitteeseen ohjataan eristettyjä putkia pitkin kylmää vettä ja laite hoitelee loput. Sähkönsäästö noin 75%. On asennettu myös pienempiinkin taloihin. Asennuskustannukset noin tuplat mutta käyttökustannukset vain neljänneksen.
Terkuin DI-Insinööri- AnonyymiUUSI
Kuten sanottu eedeni jäi toiseksi vaikka isukin poika on LVI-ammattilainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu eedeni jäi toiseksi vaikka isukin poika on LVI-ammattilainen.
Possonderi paljasti taas dementiansa. Voit selailla historiaa ja katsoa mitä olen kertonut ilmanvaihdostamme, en jaksa sitä uudelleen kertoa kun viikon päästä jauhaisit samaa virttä.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1253426- 821780
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151561Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos531308VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat971117- 681049
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80895Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877