Eikö Suomesta enää löydy pioneereja, jotka rakentais ponttoonisillan salmen yli vai onko nekin jo viety Ukrainaan ?
Lehtisaaren silta
22
114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hanki kumivene
- AnonyymiUUSI
Sinulta en mistään hinnasta.
- AnonyymiUUSI
Pian voi olla pioneerit muutenkin arvossaan, kun näitä "onnettomuuksia" alkaa tulla lisää. Linkkimastot kaatuu, sillan vaijerit katkeaa, rataliikenne takkuaa, merikaapelit, ydinvoimalat, kaasuputket ja mitä kaikkea vielä tuleekaan.
- AnonyymiUUSI
Maailmanlopun meininki nauttikaa kun vielä voitte
- AnonyymiUUSI
Ihminen on käynyt kuussa, mutta Jyväskylässä ei saada yhtä tanan vaijeria korjattua.
- AnonyymiUUSI
Mitteepä se sinua loisijaa liikuttaa kun et sieltä sohvalta ahteriasi saa hilattua ylös keletana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitteepä se sinua loisijaa liikuttaa kun et sieltä sohvalta ahteriasi saa hilattua ylös keletana
Sanoit tuon varmaan peilikuvallesi kalsareitasi haroen?
- AnonyymiUUSI
Ei se meitä kapungintalolla kosketa millään lailla.
- AnonyymiUUSI
Löytyy pioneereja. Mutta kaupunki ei VÄLITÄ pyytää puolustusvoimilta apua kriisitilanteissa.
- AnonyymiUUSI
Niinpä niin. Väestönsuojat puuttuvat. Kaiva poterosi itse. Terveisin JKL kaupunki.
- AnonyymiUUSI
Entä jos Hippos olisikin siellä saaressa?
- AnonyymiUUSI
Kiitos ei täälon jo hippejä
- AnonyymiUUSI
Oliko se niin että prioriteettina on saada tilattua viinit kotiovelle, vai mitä, kokoomus.
- AnonyymiUUSI
Viiniä eteiseen on ykkösprioriteettimme. Kyykkikää te muut siellä periferiassa ja jyrsikää männyn kylkeä hähähä
- AnonyymiUUSI
Tiedättekös muuten miten Lehtisaaren ja Muuratsalon talot on rakennettu silloin kun siltaa ei ollut?
- AnonyymiUUSI
Eikös saaristolaisilla pitäisi olla veneet? Mitäs hemmetin porukkaa tuo tuollainen on että ovat yhden sillan varassa? Veneellä sitä ennen vanhaan kuljettiin. Kyllä esi-isät nauraisivat haudoissaan jos tietäisivät
- AnonyymiUUSI
Surkeaa. Vaijeri poikki eikä osata pistää uutta. Soittakaa mulle niin tuun pistään uuven
EIKÄ tarvii odottaa ensi vuoteen.- AnonyymiUUSI
Onneksi en enää asu LEHTISAARESSA. EIKÄ siellä ole avuliasta porukkaa koskaan ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Säykin punikit voivat soutaa kirkkoveneillä mantereelle.
- AnonyymiUUSI
Vitjakaula ruoskii soutajia ja lyö tahtia.
- AnonyymiUUSI
Ja demarit laulaa työväenlauluja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja demarit laulaa työväenlauluja.
Kiljukaula älähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887