Pattaya, View Talay 6

Anonyymi-ap

Kun näistä majoituksista on ollut puhetta. Suosittelen View Talay kutosta, varsinkin korkealta.

Mahorkka-Majuri von Possonderi kirjoitti kaksi ällää tukiossa (tukiopetuksessa), Lada 1200 ja Lada 1200 S. Opettajat ei sitä kovin arvostaneet, vaikka oli hahmotellut siihen piirrokset viereen ja pärisi suullaan.

Samainen feikkimajuri sanoi entisestä kotitalostani seuraavaa: "Kamalin läävä missä ikinä olen ollut, kauheassa kunnossa ja pitäisi purkaa koko roska"

Ymmärrettävistä syistä Majuri ei koskaan oikeasti ole ollut kyseisessä condotalossa, joka on hyvin arvossaan edelleen tänäkin päivänä ja loistavassa kunnossa, parhaalla paikalla ja parhailla palveluilla.

Tässä hieman esittelyä kyseisestä talosta palveluineen.
https://www.youtube.com/watch?v=eUd7ZmMMik4&ab_channel=Jykke57

Oma kämppäni oli suurempi päätyasunto ja täysin rempattu keittiöineen, kylppäreineen päivineen. Tein 50% voiton noin kahdeksassa vuodessa ostamalla ja myymällä sen. Asunnot edelleen samoissa hinnoissa.

2010

11

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

ja resupekka kyllä olen ollut molemmissa, ja tuo talay 6 on vanha huonosti hoidettu, mutta siitä on erinomaisen helppoa valua rantakadulle portin kautta, jossa se on erinomainen... tubesta löytyy videoita kummastakin. Mutta The base on huomattavasti tasokkaampi, kuin talay 6

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja resupekka kyllä olen ollut molemmissa, ja tuo talay 6 on vanha huonosti hoidettu, mutta siitä on erinomaisen helppoa valua rantakadulle portin kautta, jossa se on erinomainen... tubesta löytyy videoita kummastakin. Mutta The base on huomattavasti tasokkaampi, kuin talay 6

tuossa vielä toinen https://www.youtube.com/watch?v=-g3ubodXl3Q&ab_channel=everythingPattaya

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä kanssasi, Hua Hinin poskisolisti. The Base on ulkoa hieno, mutta sisältä haiseva ja ränsistynyt. Sen ainoa valtti on että se on halpa. View Talayssa huoneet on isompia ja paremmin varustettuja, niissä on näköala ja kivijalassa kaikki palvelut.
        The Basessa ei ole mitään. Hissit tukossa aina, huoneet haisevia ja kärsineet homevaurioita kun ne on vuorotellen käytössä ja vuorotellen ei, keittiökaapit romuna, huonot varusteet, kylppärissä juoksi ötököitä https://ibb.co/bz7gC7q
        Vaihdettiin maanantaina Jomtienille paljon siistimpään condoon jossa höyrysaunat ja kaikki.
        View Talayn huoneet on halvimmatkin 2000 bahtia, kun tästä me maksetaan nyt 600 bahtia per huone kahden viikon diilillä. The Basesta maksettiin ylihintaa tonnin huone ja kannabis kärysi käytävillä.

GolfAri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä kanssasi, Hua Hinin poskisolisti. The Base on ulkoa hieno, mutta sisältä haiseva ja ränsistynyt. Sen ainoa valtti on että se on halpa. View Talayssa huoneet on isompia ja paremmin varustettuja, niissä on näköala ja kivijalassa kaikki palvelut.
        The Basessa ei ole mitään. Hissit tukossa aina, huoneet haisevia ja kärsineet homevaurioita kun ne on vuorotellen käytössä ja vuorotellen ei, keittiökaapit romuna, huonot varusteet, kylppärissä juoksi ötököitä https://ibb.co/bz7gC7q
        Vaihdettiin maanantaina Jomtienille paljon siistimpään condoon jossa höyrysaunat ja kaikki.
        View Talayn huoneet on halvimmatkin 2000 bahtia, kun tästä me maksetaan nyt 600 bahtia per huone kahden viikon diilillä. The Basesta maksettiin ylihintaa tonnin huone ja kannabis kärysi käytävillä.

GolfAri

Tottakai sinulla on oikeus olla mitä mieltä haluat, eikä minun kokemukseni kata koko taloa, vain oma huone ja julkiset tilat, ne oli viimeisen päälle, The Basen huono puoli oli pieni huone, mutta erittäin puhdas ja hyvin hoidettu, tosin on siellä isompiakin se maksoi silloin kun sen vuokrasin 2300 bahtia/vrk , talay 6 on juuri päinvastoin, huonosti hoidettu, vanha... vuokra oli 2800 bahtia/vrk mutta huone oli iso, vrk hinnassa ei juurikaan ollut etua, muuten talossa ei ole mitään syytä asua, kun se että talay6 on suoraan rannalla, sinne pääsee suoraan avainkortilla portista, en ollut kummassakaan aikaisemmin asunut mutta talay 6 oli pettymys. Kummassakin oli kohtuullinen keittiö, talay vanha, mutta huonoin oli sähkön erikseen laskutus, olen asunut kauan thaimaassa ja sähkö veloitettiin noin 3xpattayan sähkölaitoksen hinnasta, tosin se lasku tuli muutaman päivän päästä, sähköpostiin, oli kolmelta viikolta noin 5000 bahtia... mutta maksoin, kummassakin on hyvät palvelut, tosin niille on vähän tarvetta kun kaikki saat ulkopuolelta, erinomaista oli the base siellä oli erittäin hyvä pesukone ja kuivaustorni yhdistelmä, muistaakseni miele, joka oli useasti käytössä, tuossa talayssa oli vanha samsung kone jossa ei vettä pysy edes lämmittämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sinulla on oikeus olla mitä mieltä haluat, eikä minun kokemukseni kata koko taloa, vain oma huone ja julkiset tilat, ne oli viimeisen päälle, The Basen huono puoli oli pieni huone, mutta erittäin puhdas ja hyvin hoidettu, tosin on siellä isompiakin se maksoi silloin kun sen vuokrasin 2300 bahtia/vrk , talay 6 on juuri päinvastoin, huonosti hoidettu, vanha... vuokra oli 2800 bahtia/vrk mutta huone oli iso, vrk hinnassa ei juurikaan ollut etua, muuten talossa ei ole mitään syytä asua, kun se että talay6 on suoraan rannalla, sinne pääsee suoraan avainkortilla portista, en ollut kummassakaan aikaisemmin asunut mutta talay 6 oli pettymys. Kummassakin oli kohtuullinen keittiö, talay vanha, mutta huonoin oli sähkön erikseen laskutus, olen asunut kauan thaimaassa ja sähkö veloitettiin noin 3xpattayan sähkölaitoksen hinnasta, tosin se lasku tuli muutaman päivän päästä, sähköpostiin, oli kolmelta viikolta noin 5000 bahtia... mutta maksoin, kummassakin on hyvät palvelut, tosin niille on vähän tarvetta kun kaikki saat ulkopuolelta, erinomaista oli the base siellä oli erittäin hyvä pesukone ja kuivaustorni yhdistelmä, muistaakseni miele, joka oli useasti käytössä, tuossa talayssa oli vanha samsung kone jossa ei vettä pysy edes lämmittämään.

Yhteenvetona jos minun pitäisi asua jommassa kummassa pysyvästi, ja olisi varaa isompaan huoneeseen, niin valinta olisi varmasti The Base, esim 50-60m2 joka on riittävästi kaupunkiasuntoon, iso parveke on myös talaya 6 hyvä puoli, tosin kun koko oli alle 30 m2 parveke ei ollut suuren suuri arvosta sitä että voit kuivata vaatteesi ulkona, se oli mahdollista talayssa mutta the basessa pesutorni vei paljon tilaa parvekkeelta...
        By NumBall Vantaa (vaimon kanssa kotona) 64v.

• Anonyymi
      UUSI

Outoa että tämä kokemustakin kokeneempi Pattayan rakas GolfAri on narahtanut läävään josta sitten muutti parempaan, luulisi olevan vähän valveutuneempi.

• Anonyymi
      UUSI

Possondeeruksen satuja ja tarinoita:

"The Base maksoi silloin kun sen vuokrasin 2300 bahtia/vrk , talay 6 on juuri päinvastoin, huonosti hoidettu, vanha... vuokra oli 2800 bahtia"

Höpönlöpö ja Hoponpoppoo.

Kuva jonka laitoit The Basen huoneesta, oli huone jonka ehdoton max on 1000 bahtia vrk. Siihen hintaan ne pikkuiset huoneet on myös välittäjien kautta, suoraan 700 bahtia.

Et ole ikinä ollut View Talay kutosessa. Kuten videollakin mainittiin, yksi Thaimaan parhaimmista.

Tarinoissasi olet aina ollut kaikkialla, mutta todellisuudessa et juuri missään. Yksi hauskimmista tarinoistasi oli kun olit Jyväskylässä seuraamassa Wincapitan oikeudenkäyntiä josta syytetyt marssitettiin suoraan vankilaan.

Valitettavasti se ei ollut rikosoikeudenkäynti, vaan siellä käsiteltiin vain korvausvaatimuksia, eikä ketään marssitettu mihinkään. Myöhemmin muualla käydyssä oikeudenkäynnissä rikospuolella Hannu Kailajärvi oli ainoa joka lähti lusimaan.

Mutta ylivoimaisesti hauskin tarinasi jopa ennen Las Vegasin seikkailua oli se kun sinut majurina kutsuttiin Suomen suurlähetystöön Bangkokiin tanssiaisiin itsenäisyyspäivänä sotilasunivormussa hyvän ystäväsi everstin kanssa.

Menitte kimppakyydillä sinne ja kivaa oli. Itsenäisyyspäivän jälkeen netissä kerrottiin ettei sinä vuonna järjestetty juhlia ollenkaan kuninkaan hautajaisten vuoksi.

Samoja tarinoita on nämä käyntisi View Talayssa ja keskiyön hotelliaamiaiset Las Vegasissa, pelle.

2010

• Anonyymi
        UUSI

Voi rakas lapsi sinun itkusi on täysin turhaa, jokainen voi katsoa videot ja havaita kumpi on parempi, puhtaampi... ja paremmin hoidettu, kuten sanoin paikka view talayssa on erinomainen mutta siihen se sitten jääkin, hoitamaton, ja likainen, täysin vastakohta The Baselle... Jos sinusta tuo view talay on yksi thaimaan parhaista et ole käynyt lainkaan luxory luokan paikoissa, mikä ei ole yllätys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi sinun itkusi on täysin turhaa, jokainen voi katsoa videot ja havaita kumpi on parempi, puhtaampi... ja paremmin hoidettu, kuten sanoin paikka view talayssa on erinomainen mutta siihen se sitten jääkin, hoitamaton, ja likainen, täysin vastakohta The Baselle... Jos sinusta tuo view talay on yksi thaimaan parhaista et ole käynyt lainkaan luxory luokan paikoissa, mikä ei ole yllätys.

kumpana sinua voi kutsua mielestäsi, osamaksu vai osakaslaina miljonääri.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tuolla View Talay 6:ssa muutaman kerran asustanut takavuosina, mutta ei ole nykyään enää huvittanut mennä.

Uima-altaassa on aina kylmä vesi. Sisääntulokerroksessa on iltaisin ja öisin ovivahteja katselemassa tyttöhän henkkareita, ja kerran ne kieltäytyivät päästämästä 18-vuotiasta tyttöä mun mukaan huoneeseen, sen jälkeen en ole ko paikassa enää käynyt.

Sekin oli aika omituista koska sama tyttö oli ollut mun mukana siellä jo parina kolmena yönä aiemmin. Ehkä vaan en ollut maksanut niille vahdeille tarpeeksi tippiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      125
      3426
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      82
      1780
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1561
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      53
      1308
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1175
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      97
      1117
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1049
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      895
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      877
    Aihe