Helsinki ei halua päästää niitä enää keskustaan eli juuri sinne, missä niillä saa jotain bensansäästöä.
https://yle.fi/a/74-20123252
Mitäs itselataavilla hybrideillä enää kohta tekee?
14
105
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mullaki harmitaa nuo itelataavat ne ku myy niin ku häkä eikä muut kelepaa
- AnonyymiUUSI
Itselataavilla ei muutenkaan mitään tee. Kun ne ei itsestään lataa. Ehkä pikkuisen jossain alamäessä, mutta fysiikan lakien mukaan se lataus haihtuu jo seuraavassa ylämäessä. Muutenhan kinneri olisi ikiliikkuja.
- AnonyymiUUSI
Kaikki perinteiset autot lataavat itse akkunsa eli ovat itselataavia. Itselataavissa hybrideissä latausta on vähän tehostettu, jolloin voidaan tallettaa akkuun kineettistä- tai potentiaalienergiaa myöhempää käyttöä varten sekä lopettaa polttomoottorin toiminta huonolla hyötysuhteella silloin kun se käy liian vähäisellä kuormituksella. Ladattavat hybridit ja sähköautot voivat ladata itse akkuaan vieläkin tehokkaammin ajon aikana mutta koska pääosan virrasta kuitenkin lataa kuski niin kuvaavampi termi on ladattava.
Ps. Mistä ihmeestä jotkut luulevat auton muuttuvan ikiliikkujaksi jos se lataa itse akkunsa?
- AnonyymiUUSI
”Itselataava” on terminä jo huvittava. Ehkä 15 vuotta sitten kuullosti ja oli hienoa tekniikkaa nykyisin aiheuttaa lähinnä naurua, kun joku kehuu, että minulla on itselataava auto.
- AnonyymiUUSI
Keksivät myöhemmin täyshybridin, yhtä huvittava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keksivät myöhemmin täyshybridin, yhtä huvittava.
Sitä aina ihmettelen, miten täyshybridi eroaa höpöhybridiistä. Minusta ne ovat aivan samoja, bensa-autoja pienellä sähköavulla.
- AnonyymiUUSI
Mikä on itsensä jo yli 20 vuotta nolanneen trollipoju Pentin elämän tarkoitus? No, eihän skitsofreenikko sellaista itse edes ajattele.
- AnonyymiUUSI
Kukahan Pentti sinua öisin ahdistaa?
- AnonyymiUUSI
Yksikään itselataava ei ole pienipäästöinen auto.
- AnonyymiUUSI
Toyotankin on pakko alkaa myymään enemmän ladattavia autoja. EU:n uusi päästötavoite astuu voimaan heti ensi vuoden alussa. Henkilöautojen CO2-päästöjen keskimääräinen yläraja putoaa nykyisestä 115 g/km tasosta 93,6 grammaan kilometriltä. Uusien pakettiautojen kohdalla päästörajat kiristyvät 198 g/km 153,9 grammaan kilometriltä. Mikäli valmistajat eivät pääse tavoitteisiin, joutuvat ne maksamaan 95 euroa jokaiselta ylittämältään päästögrammalta per auto.
- AnonyymiUUSI
Aika harvalla on asiaa Helsingin keskustaan, joka on syrjäkolkka Suomessa, kuten Utsjoki pohjoisessa. Päinvastoin omatkin ovat kansan värikkyyttä pakenemassa naapurikuntiin ja sitäkin kauemmaksi. Päättäkien tummuus absorboi valon kaduilta ja järjen päätöksistä.
- AnonyymiUUSI
Mitä asiaa voisi olla hesan keskustaan jotain elokapinoitsijota ja sateenkaariväkeä tapaamaan, ei nyt kyllä kyllä tule mieleen. Parasta on että sieltä tulee tie pois ? Tallinnaan onneksi pääsee jo länsisatamasta.
- AnonyymiUUSI
Maailma on muutakin kuin jokuhelsinki tai eeuuu.
- AnonyymiUUSI
Noilla voi ajaa niin kauan kuin kehtaa tai korkkaa.🧠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887