Kovaa kuntoa Hua Hinissa

Anonyymi-ap

Kun katsoo tämän artikkelin kommentteja, millaisiin suorituksiin kommentoijat ovat nuorempana kyenneet, niin täytyy todeta että he ovat melko varmasti asuvat Hua Hinissa. Siellä kun on kaikki Suomen entiset huiput, yleensä painissa tai muissa väkivahvoissa lajeissa aivan siellä terävimmässä kärjessä.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/1bad6be8-8ccc-4a1a-9fa5-2c7da52698fb

Joka ukko juossut miltei ilman harjoittelua 3500 metriä Cooperin testissä vielä viisikymppisenäkin. Tässä jää jo se huippuntoinen lentäjäkin hopealle näissä tarinoissa. Antin tulos nelikymppisenä on huippu-urheilijan tasoa ja tullut vielä leirin päätteeksi.

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voi rakas kävin eilen verikokeissa, reuma-arvot pomppivat, samoin sokerit, maksa, kihti ja munuaiset kunnossa, mitens se teoria siitä että olisin pilannut terveyteni dokaamalla, jos olet kovasti vetänyt brenkkua, jo muutama vuosi palauttaa maksa ja munuaisarvot viiteryhmään, eli ne palauttavat toimintakykynsä, ihan itse... kunhan lopetat dokaamisen kokonaan, ei siis edes saunakaljoja... ensiviikko taas kävellään rappusia, tosin nyt selvitetään miksi reuma ja sokerit pomppivat, mutta se on aika yleistä, reumaatikoilla, todennäköisesti sydän on syynä ja siellä olevat ongelmat, tai sitten ei... Se on hienoa että täällä on ns. nettilääkäreitä päällimmäisenä 2010 joka ei ymmärrä asiasta hevon paskaa, vaikka muuta antaa ymmärtää..

Etkä vieläkään ole vastannut mitä arvonlisää että opas saa seitsemän vuoden pattaya turneelta oppia jota on sovellettavissa, kotipaikassaan, saaden 2-3 kertaa parempaa palkkaa kuin ennen tuota turnetta, alahan selittää.

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän se olet oikea liikunnan maisteri ja lääketieteen lisensiaatti. Maksakin on sinulla selkäpuolella kertomasi mukaan ja kerran kuussa sairaalan rappusia laittaa sinut leikkauskuntoon. Laita toki se edellinen potilaskertomus nähtäville vaikka siitä kohtaa miten kertomasi porrastesti meni ja millaisia asioita siitä pääteltiin. Tokihan sait potilaskertomuksen lähtiessäsi, kuten Suomessa on tapana ja lisäksi se löytyy omakannasta.
        Onneksesi lenkkeilyä voi katsoa televisiosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se olet oikea liikunnan maisteri ja lääketieteen lisensiaatti. Maksakin on sinulla selkäpuolella kertomasi mukaan ja kerran kuussa sairaalan rappusia laittaa sinut leikkauskuntoon. Laita toki se edellinen potilaskertomus nähtäville vaikka siitä kohtaa miten kertomasi porrastesti meni ja millaisia asioita siitä pääteltiin. Tokihan sait potilaskertomuksen lähtiessäsi, kuten Suomessa on tapana ja lisäksi se löytyy omakannasta.
        Onneksesi lenkkeilyä voi katsoa televisiosta.

Voi rakas lapsi en minä kiellä kaivamasta ojaa jos niin haluat anna mennä vaan, kaikki on kunnossa jos maksa ja munuaisarvot on ok, ja jaksan kävellä ensi viikolla 5 kerrokseen, olen hyvässä kunnossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi en minä kiellä kaivamasta ojaa jos niin haluat anna mennä vaan, kaikki on kunnossa jos maksa ja munuaisarvot on ok, ja jaksan kävellä ensi viikolla 5 kerrokseen, olen hyvässä kunnossa.

Kertakaikkiaan huippukunnossa. Sinulle pitäisi pystyttää patsas sillä olet maailmanhistorian ensimmäinen ihminen joka on tullut hyvään kuntoon täysin ilman liikkumatta ja 140 kilon elopainossa. Hyväkuntoiset eivät jonota sairaalaan sydänoperaatioon ja hyväkuntoisilta ei lääkäri ota ajolupaa pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertakaikkiaan huippukunnossa. Sinulle pitäisi pystyttää patsas sillä olet maailmanhistorian ensimmäinen ihminen joka on tullut hyvään kuntoon täysin ilman liikkumatta ja 140 kilon elopainossa. Hyväkuntoiset eivät jonota sairaalaan sydänoperaatioon ja hyväkuntoisilta ei lääkäri ota ajolupaa pois.

Resupekka meillä on hieman erikäsitys mikä on hyvä kuntoinen, sinä et selvästikään ole, minä olen minulla on siitä jopa todistus, sinulla on mielialalääkkeet, voin vakuuttaa, olet ihan itse keksinyt että en liiku, oikaisen joka aamu ruotoni, se voi kestää kaksi tuntia, joten paljonko sinä liikut, kunnolla ei ole mitään tekemistä reuman kanssa, se on vaikea krooninen sairaus, mikä rajoittaa elämistä, myöskään sydänoperaatiot eivät vaikuta kuntoon mitään, lääkärit kieltävät ajamisen jos siitä on vaaraa itselleen tai muille, tämä on selvää...

Enkä ole sanonut olevani huippukuntoinen, sanoin että olen hyväkuntoinen, enkä minä sanonut vaan fysioukko joka käveli kanssasi rappusia, siinä ei testata mitään kuntoa vaan arvioidaan sitä onko potilas kuntoutus kunnossa, jos kävelet yhden kerrosvälin ongelmitta olet riittävässä kunnossa pääsemään kotiin, toimenpiteen jälkeen, minä kävelin viisi kerrosta, ilman ongelmia, sydäntä monitoroidaan online, valvomossa, lisäksi fysioukolla on tabletti missä näkyy sydämmentoiminta, olet sinä jumalauta sairas juttuinesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3451
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1795
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1571
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1332
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1175
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      100
      1140
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      877
    Aihe