Laskut on maksettu. Jakelu taas poikki. Etenkin Puhossalo-Enanniemi alueella. Tällä alueella toistuvasti ja vielä kierretään korvausvastuu. Ilmoitetaan kymmenen minuuttia ennen korvausvastuun alkamista että aiempi vika uusiutui. TÖRKEÄÄ !
Sähkönjakelu taas poikki
8
373
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sähkölinjoja ei tehdä niin leveiksi, ettei puut yllä johtojen päälle?
- Anonyymi
Niin, jos linjasta tekee leveemmän niin toki se tarttee isomman aukon;-pohtii hän
- Anonyymi
Seli seli. Eiköhän vielä joskus sielläkin kaiveta johto maahan ja sitten valitetaan kun johto kaivettiin maahan ja koko homma maksatetaan asukkailla! Törkeää!
- Anonyymi
Jos raivattaisi leveät aukot niin metsänomistajat valittaisivat miten sähköyhtiöt varastavat puut ja minun vahtivuorolla suvun mailta pakkolunastetaan pilkkahintaan isoisän ja talkooporukan puut jotka hyö sydänlämpöisin ajatuksin istuttivat jälkipolvien parasta ajatellen.
- Anonyymi
Niin, asiat ovat näkemys kysymyksiä. Minua ei haittaa tuulenkaadot, jostain syystä.
- Anonyymi
Onko kukaan laskenut myrskyihin liittyviä kuluja vuositasolla. Siis kaikki kulut.
Kaapeleita on pujotettu maihin ja se tapahtuu pääosin alueille, jossa katkoriski on pienin.
Paljonko on riskialteimpien avolinjojen määrä ?
Siitä sitten lunastamaan alue kertakorvauksella.
Maanomistaja toki saa puuston ja sivustoalueen taimikkokäyttöön. Linjojen alla sovittu huoltoalue pidetään paljaana.
Kyseiset riskialueet on varmasti jo kartoitettu.
Toimikaa ! - Anonyymi
Olipa kauhea myrsky.Kaatu porakaivot ja katkesi maakaapelit.
- Anonyymi
Asiallisuuta. Piliiis. Jos mahdollista ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584