oletteko ikinä ajatelleet että se nainen, josta olette kiinnostuneita ei ole kiinnostunut sinusta koska hän pitää miehistä ja hänellä on oma mies.
Vaikka vaikealta tuntuisi, yrittäkää ymmärtää että on vaivaannuttavaa toiselle osapuolelle kun sen vain vaistoaa että toinen on kiinnostunut. Siis ihan oikeasti.
Niille naisille jotka elävät miehen kanssa mutta..
8
225
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oot kyllä avannut kierrekorkkia liikaa. Pullo pois ja korkki kiinni.
- Anonyymi
Sellaset delulu psykoosit sieltä.
- Anonyymi
Miten voit olla varma että olet vaistonnut oikein? Ystävällisyyden voi tulkita joksikin muuksi. Jotkut ihmiset ovat sydämellisiä ja se tulkitaan väärin, kiinnostukseksi. Herää kysymys, oletko itse kokenut kuvaamasi tilanteen? Oletko varma että kokemuksesi on oikea? Toivottavasti et oleta asioita toisesta kysymättä suoraan. Kysymällä asiat selviää. Luulemalla ei.
- Anonyymi
Mikä siinä on vaivaannuttavaa? Minä ottaisin kohteliaisuutena. Oletko varma ettet ole vaivaantunut omista mielikuvistasi, jotka eivät ehkä vastaa todellisuutta? Entä jos se toinen on vain ystävällinen? Ehkä luulosi loukkaisi häntä.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut naisista. Siinä se.
- Anonyymi
Jos olet ap niin sanon että oletat kuitenkin että joku toinen nainen on kiinnostunut, kysymättä. Voit olla väärässä.
- Anonyymi
Varo vaan, ettei tule ero miehestä. Siis ihan oikeasti. Sen vaan vaistoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529