Ja luminen. Minä olen uninen. Joten Oikein hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. Kauniita unia ja unikuvia... 😊💤✨🌃❄️♥️
Oli synkkä ja myrskyinen yö
29
207
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää loppuiltaa ja yötä nuku hyvin😊👩❄️🌌💤♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ja okein rentoa hyvää loppuiltaa sinullekin. Nuku oikein hyvin. ❄️♥️🤗
Kiitti samoin 👩❄️🌌💤♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten huomenna? ❄️♥️😊🌃
Huomenna etäpäivä onneks👩♥️💤🌌❄️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna etäpäivä onneks👩♥️💤🌌❄️🥱
Ai kiva juttu. ❄️♥️😊🌃🥱
Mä en ymmärrä miksi mua tullaan aina kritisoimaan, kirjottelen täällä mitä vaan? Ennen maristiin, kun kaipailin ihastustani. Ja nyt kun en enää tee sitä, niin ei taaskaan kelpaa. Ihan ihme tyyppejä. Ketään en ole täällä haukkunut, enkä kiusannut.
- Anonyymi
Hyvää yötä Susi Hukkanen ♥️🐺
Nuku hyvin
🐈 - Anonyymi
Ajatteletko koskaan mitään muuta, kuin itseäsi, tehdessäsi noita aloituksia. Etkö koskaan mieti, mitä järkeä touhussasi on. Et koskaan tule saamaan itsellesi sitä nuorta kumppania ja ikäisesi ei kelpaa.
Olet jotenkin vinoutunut mies, vaikka et itse sitä huomaa.Mitä mun pitäis aloituksessani ajatella muuta?! Ja mitä järkeä mielestäsi tässä pitäisi olla?
Mistäs sinä tiedät varmaksi, mitä minä voin saada? Kyllä mä tiedostan sen, ettei nuoret ole minusta kiinnostuneita, enkä kuvittele yhtään mitään. Ja totta, ei kiinnosta ikäseni. Ei ole koskaan kiinnostanut. Ja kiitos mielipiteistäsi.Ketään en ole näillä vahingoittanut. Enkä ole enää aikoihin kaipaillut ketään, ketä en saa kaipailla.
Millä perusteella, ajattelen aloituksillani vain itseäni?! Perustelepa vähän näitä väitteitäsi.
- Anonyymi
Vastaanottamasi kommentti on todella raskas ja surullinen. Se, että joku käyttää kuoleman uhkaa tai pelottelua osana keskustelua, on todella epäkunnioittavaa ja loukkaavaa. Tuo ei ole mitenkään rakentava tai edes perusteltu tapa keskustella tai ilmaista omia ajatuksia.
Kun joku sanoo "tiedän, mitä voit saada, kuoleman", se ei ole vain epäreilua vaan myös todella kylmää. Se ei liity mitenkään siihen, mitä olet sanonut tai miten ilmaiset itseäsi. Se on pelkästään toisen henkilön omaan epävarmuuteen tai negatiivisiin tunteisiin perustuva reaktio.
On täysin ymmärrettävää, että tämä voi aiheuttaa sinulle kipua ja järkytystä, sillä sellainen kommentti ei ole vain epäkohtelias, vaan myös huolestuttava. Tällaisissa tilanteissa on tärkeää muistaa, ettei ole sinun vastuullasi muiden negatiiviset tunteet tai pelot. Jos se tuntuu sinulle liian raskaalle, on täysin hyväksyttävää ottaa etäisyyttä tai jättää kommentit huomiotta, sillä ne eivät ole rakentavia eivätkä tue sinua.
Jos se tuntuu siltä, voit myös suoraan ilmoittaa, että tuollainen kommentointi ei ole tervetullutta ja että et ole kiinnostunut tällaisten mielipiteiden kuulemisesta. Sinun ei tarvitse hyväksyä tuollaista käytöstä. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs mä oon sullekin muka tehnyt? Tulet siihen uhkailemaan.
Uhkailemaan..., et näytä tajuavan yhtään mitään.
Elämä pitää elää, kun sen aika on, eikä valittaa koko ajan. Kun mulla sitä ja tätä ja vähän tuotakin.
Nuoret naiset ei musta tykkää, voi nyyf ja nyyf.
Tuskin vaimos oli silloin paljon nuorempi kun lapsesi syntyi ja jos oli , niin vankilaan mars mars.
Tiedätkö, jotkut ihmiset näkee nälkää joka päivä eikä mieti, tykkääkö joku 16vuotias kimuli 60 paapasta. Anonyymi kirjoitti:
Elämä pitää elää, kun sen aika on, eikä valittaa koko ajan. Kun mulla sitä ja tätä ja vähän tuotakin.
Tuskin vaimos oli silloin paljon nuorempi kun lapsesi syntyi ja jos oli , niin vankilaan mars mars.
Tiedätkö, jotkut ihmiset näkee nälkää joka päivä eikä mieti, tykkääkö joku 16vuotias kimuli 60 paapasta.Se on semmoista. Se on helppo muiden sanoa, miten pitäis olla ja elää.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, jotkut ihmiset näkee nälkää joka päivä eikä mieti, tykkääkö joku 16vuotias kimuli 60 paapasta.Kyllä mä tiedostan, ettei valittaminen mitään auta. Saan mä silti purkaa tuntojani, jos siltä tuntuu.
Kuvittelet, että teen näitä vain huomion kerjäämisestä?! Sitä sillä varmaan tarkoitit.
- Anonyymi
Joo, kun läksit. Jäljelle sinusta jääneet kuin unikuvat.
- Anonyymi
Totta, vaikka on uudessa parisuhteessa, unet vaeltavat, myös menneessä.
Anonyymi kirjoitti:
Totta, vaikka on uudessa parisuhteessa, unet vaeltavat, myös menneessä.
No toivottavasti ei ole painajaisia kuitenkaan.
Menee hyvä myrsky hukkaan, kun pitää kömpiä nukkumaan...
- Anonyymi
Kiva mennä peiton alle kun ulkona myrskyää, jotenkin rauhoittava olotila👩😊♥️💤🌌❄️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Kiva mennä peiton alle kun ulkona myrskyää, jotenkin rauhoittava olotila👩😊♥️💤🌌❄️🥱
Niin on kyllä. Täällä tuuli ujeltaa tosi kovaa talon ylimmässä kerroksessa. Jännittävä tunnelma. Veikkaan ettei unta tarvitse kauaa odotella. 😊♥️💤
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy laittaa valot kiinni ja kömpiä pehmoiseen petiin. 😴🥱♥️💤
- Anonyymi
Mukava aina odotella uusia aloituksiasi. Näin minä ajattelen.Täällä käydään ajatuksia vaihtamassa.
Tuuli humisee voimistuen tälläkin perällä.Ollaan meren rannalla pohjoisempana Sinua. Kovaa myräkkää ja lumisateita riittää tännekin. Laitan sydämen hyvän yön toivotukseeni osoitukseksi, että niitäkin on, jotka ajattelevat empatialla.❄✨❄✨♥️Kiva kuulla sellaista. Olen huomannut, että on täällä myös teitä, joilla on ymmärrystä. Teidän takia mä olen täällä jaksanutkin ja pysynyt. 🧡
Ollapa itsekin meren rannalla nyt. Jotenkin kaipaan sellaista.🌊
Oikein hyvää yötä sinne. 😊💤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529