Kuvaile vähän ja mahtuuko siihen toinen?
Millainen sänky sinulla on nainen
46
443
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mieluiten päälle
- AnonyymiUUSI
Yök
- AnonyymiUUSI
Päällekkäin vaan mahtuu minun sänkyyni kaksi.
On mulla sohvakin, mut se on vähän lyhyt nukkumiseen.- AnonyymiUUSI
Mä nukun aina muutenkin jalat koukussa, siis semmosessa sikiöasennossa kyljellään 😂😄
- AnonyymiUUSI
Toinen sänky, niin mahtuu, 240 sitten leveys.
- AnonyymiUUSI
Noin leveään mahtuu jo 4 nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun sängyssä nukun minä, että silleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla keskelle! 🙂
- AnonyymiUUSI
Mahtuu mutta alkaa olla niin vanha että aiheuttaa jo selkäkipuja :( Viimeistään siinä vaiheessa jos olisit tulossa yökylään olisi mun hommattava uusi sänky 😍😆❤️
- AnonyymiUUSI
Levitettävä vuodesohva koivusta.
- AnonyymiUUSI
Kukkapeitto, aniliinin värinen lakana. Mahtuu helposti toinen.
- AnonyymiUUSI
160×200 jenkkisänky
- AnonyymiUUSI
Itselle vastaaja vauhdissa!
- AnonyymiUUSI
On mukava ja hyväkuntoinen sänky, johon mahtuu ihan hyvin kaksi nukkujaa.
- AnonyymiUUSI
160cm leveä parisänky. Metallinen. Hyvin mahtuu viereen.
- AnonyymiUUSI
Ei mahdu ketään tänne.
- AnonyymiUUSI
Aika lähekkäin joutuisi olla kaksistaan, 135 x 200. Tällä hetkellä sänkyvaatteissa vaaleanpunaisia, violetteja ja viininpunertavia kukkia.
- AnonyymiUUSI
On sitä joskus nukuttu kaksin 80 senttiä leveässä yksi yö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On sitä joskus nukuttu kaksin 80 senttiä leveässä yksi yö.
Itse en nukkuisi tuossa tilanteessa varmasti sekuntiakaan. 😬 Normaali parisänkykin on haasteellinen, kun olen niin herkkäuninen toisen liikkeille ja äänille.
- AnonyymiUUSI
Pinkkii ..väri on kiva kesäinen ☀️ lasku mielessä
- AnonyymiUUSI
Huåran väri
- AnonyymiUUSI
lasku?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huåran väri
Mä oon kaikkea muuta ku sellanen. Voin esitellä mun naapuruston sulle niin näet sellaisia🙂
- AnonyymiUUSI
Suuren suuri untuvainen valkoinen unelma.
- AnonyymiUUSI
Sinä joudut kutsuun kylään ,minun luona ei olla.
Asuntoni on lähinnä harrastuspaikka. Ei mahdu enää.
- AnonyymiUUSI
Mitä on tapahtunut? Hajosiko se?
-Pitkä mies Anonyymi kirjoitti:
Mitä on tapahtunut? Hajosiko se?
-Pitkä miesEi, mutta ei vaan mahdu. 😪
- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Ei, mutta ei vaan mahdu. 😪
Kävit sä tänään siel mt-toimistolla?
- AnonyymiUUSI
Ei, mutta ei vaan mahdu. 😪
No minkä takia ei mahdu?
-Pitkä mies Anonyymi kirjoitti:
No minkä takia ei mahdu?
-Pitkä miesMiksi ja kuka sinne pitäis mahtua edes?
No vaikka koska se saa lähteä purkuun.....- AnonyymiUUSI
Miksi ja kuka sinne pitäis mahtua edes?
No vaikka koska se saa lähteä purkuun.....Koska sä alotit käyttää housuvaippoja?
Anonyymi kirjoitti:
Koska sä alotit käyttää housuvaippoja?
Vainooja vainoo aina vaan....
- AnonyymiUUSI
Ne sanoo että raikatut ihmiset on kokenu kovia.... tai siis kovaa ellei oo joukkoraikaus kysees
- AnonyymiUUSI
Pertti ja ritva oli nyt siel sun luona
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne sanoo että raikatut ihmiset on kokenu kovia.... tai siis kovaa ellei oo joukkoraikaus kysees
Sä oot sairas! Mitä sä kehtaat vttuilla tollasella aiheella? Toinen ei oo tehnyt mitään pahaa. Onko hyvä mieli kun toinen lopettaa elämänsä ton sun kiusaamisen takia?
- AnonyymiUUSI
Sellainen pyöreä ja pyörivä.
- AnonyymiUUSI
Heteka.
- AnonyymiUUSI
oletko tyytyväinen kun sait sen makuuhuoneen pois, tykkäsin siitä kovasti, kumpi oli sinulle antoisampaa varmistaa ettei oo enempää kuin teillä vaikka ei olla samaa porukkaa, vai päästä kiinni tunteesta kun joku on tyytyväinen vai varmistaa ettei pääse sekstsilemaan tai suhteilemaan, varastaa unta. kaikesta kateellisia ja halua viedä. en oo tavannut yhtä katkeria rumia ja ällöttäviä ihmisiä. etkö saa huomioita vaikka yrität toimia heille ja heidän tyylillään huomaatko et saa siltikään etkä mitään hyötyä. Se on okei sanoa teille vastaan ja ei antaa, ja arvostella teitä jos siihen syytä. Näin jo silmissäni talon, tätä kautta mennään, ihana kodin tuntu. ja kun pilasitte myös sen niin saadaan entistä parempi.
- AnonyymiUUSI
en oo yhtä rumia ihmisiä ja naisia nähnyt missään. Enkä tuommoista kateellisuutta, halua saada ja millä tyylillä, en sitten missään. täysin omaa Luokkaanne. enkä missään yhtä karseita ihmissuhteita ja halua saada huonoa toisille kun on kateellinen. halua kostaa omat suhdejuttunsa ja estää ettei löydä kerään koska itse on omat juttunsa tai muut munanneet. tai yrittää käyttää tyyliä jota ette osaa, ei edelleenkään anneta teille mitään. sitten vaan hakkaayte sen ja osa myytiin kun ei itse päästä tekemään kun estätte kun yrititte viedä. ja sitten tuo seuranta ja vaino. onnex tulee aina pahana ja huonona teille takaisin. ja pahimmat lopulta tappaa.
- AnonyymiUUSI
kaupat myy ja mielellään enemmän on parempi 🙂 ei mikään juttu ole teidän omistamaa vaikka joku asia miellyttäisi monia, eikä se tule mistään tietystä jutusta. ja monet tykkää jos markkinoidaan ja tuodaan mitä vaan hyvässä esiin. joskus toin teitä, lopetin juttujen ne jälkeen, sitäkin ootte kerjännyt suorastaan.
- AnonyymiUUSI
toisekseen jos jäät jonkun hyväntahtoisuuteen koukkuun, ja pieniin tsemppauksiin ja janoat sitä lisää, se pitää lopettaa. koska jokaisen pitää itse luoda elämänsä. eri juttu tehdä jotain pientä lisää projektin omaisesti. tämä ei liity makuuhuoneeseen. ja suurin osa niistä jota rakastatte ei ole kanssanne rakkaudesta mihin sennsekoiyatye vaan tekee niin sanotusti töitä, ne vielä teiltä, kuten täältäkin, ja erään jätin sen takia. ja työelämässä ovat kavalia.
- AnonyymiUUSI
ja kehenkään ihmiseen ei pidä jäädä koukkuun varsinkaan jos ihminen ei itse hakua, eikä puhuta ihmissuhteista tai parisuhteista. se on väärin ja kamalaa. Joskus ei sitä huimaa että itsessä on jotain extraa, ja joskus taas yllättyy kuka minä olen. olin joskus paikoin ujo, sitten olin puhelin myyjä nuorena, ja ujous karisi osittain olin yrittäjä ja varmuutta tuli kun piti kokouksia monta päivässä, siinä tottui myös itsensä jatkuvaan kehumiseen ja piti olla sanansa mittainen. ja on myös vaatemyyntiä, se oli joskus suosikkini kirjallisuuden lisänä. elämä vei muualle, olen tyytyväinen. mutta paljon kivoja juttuja, ei niitä vaan tuoda, vaan pitää itse lähteä mukaan, kokeilla ja välillä epäonnistua. ja tehdä. ja elää. sitä mielikuvajuttua varovaisesti olen tahtomatta tehnyt, lähinnä projekteihin ja läheisten tukemiseen, ja vaikka vaan puheena heille kun kertovat huolistaan, vain vähän, ja jäävät siihen koukkuun niin että jopa hakkaavat että saavat sitä lisää, ja osa mennyt vielä pidemmälle. mistä en pidä, mitä en hyväksy. enkä sitä että luvatta viedään.
- AnonyymiUUSI
ja ikä tekee paljon, joskus katson itseäni ja mietin olenko tämä tyyppi, uiminen, nainen minä. Miten selvisin siitä kaikesta, miten uskallan puhua ja tehdä. Joskus työjutuissa mietin, ihanko oikeasti no niinpä kyllähän minä osaan ja olen tehnyt. saanut kyllä paljon pahaakin kun on ollut onnea matkassa, ja taitoa, mikä on eri tavoin kertynut ei syöden muita tai ritarien tuomina vaan monen alankin hyödyntämänä ja juttujen. jotkut haluaa nähdä vielä epävarmana 20 vuotiaan, neitona, jolle prinssi riittää, ja jonka tulisi olla tyytyväinen kaikkeen mitä saa. aikuisena ei enää tarvitse, saa tehdä, vaatia ja olla sinut itsensä kanssa kuka on ja mitä haluaa, mihin pystyy ja tiedostaa realistisesti mitä voi vaatia ja mitä haluta. Ei tarvitse alistua, ei tarvitse nöyristellä, ei ylpeillä, keskittyä mitä tekee, ja joskus antaa ajatusten tuulettua.
- AnonyymiUUSI
omassa elämässä maailman parasta on kuitenkin äitiys ❤️ lapset ❤️ ja heidän tulevaisuus, joskus katson omiani, vaikka heillä omat juttunsa, tunnen suurta ylpeyttä, mietin olenko niin hyvä kasvattaja mutta joudun antamaan heille itselle kunniaa ❤️ heillä samoja juttuja kuin muilla, ja samat vahvuudet eli ovat erikoisia vaan minun ja muiden silmissä ❤️ tämä voisi olla keltä vaan ❤️ ja onkin ❤️
- AnonyymiUUSI
Kapea 120cm sänky, joka on juuri passeli yhdelle henkilölle. Kyllä siinä kaksikin mahtuu harrastamaan, jos flaksi käy. Keltaiset lakanat✨
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273451- 841795
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151571Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541332VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911175Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1001140- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20877