Mun suhteeni
Oletko sä luovuttanut
116
2212
Vastaukset
- Anonyymi
Olet edelleen ajatuksissani.
- Anonyymi
Näin ja yleensä jos lopetan lopetan itseni takia, en toisen? Joskus vaan kokee sen niin, että näkee itsessään sen, ettei ole valmis ottamaan sitä ratkaisevaa askelta, koska pelkää enemmän epäonnistumista kuin mahdollisuutta onnistua toisen kanssa? Pitäisi aistia niitä seikkoja, jotka vahvistaa sitä onnistumisen tunnetta, kait?
- Anonyymi
Haaveeni eivät ole vielä kaatuneet.
- Anonyymi
Olen masentunut naisen suhteen. Kun ei hän ikinä rakasta minua kuitenkaan. Öitä nyt sitten.
- Anonyymi
No voi harmi kun niin ajattelet. Ehkä hän rakastaakin.
- Anonyymi
En. Mutta voisit tehdä jotain peliliikettä mun suuntaan. Ollaan edes yksi yö yhdessä
- Anonyymi
Muutinkin mieleni, haluankin kaiken tai en mitään 😍
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt, että tämä tällainen edes yksi yö on miehille usein merkityksellisempi ja samalla hyvin vaatimaton toivomus
- Anonyymi
En ole enkä luovuta!
- Anonyymi
Samoin ,haluan ensin selvittää meidän kohtalon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ,haluan ensin selvittää meidän kohtalon.
Oletko mies?
- Anonyymi
Sun suhteesi... minnekäs mä sen luovuttaisin. Pelastusarmeijalle?
- Anonyymi
Lähinnä lohduttava ajatus. Mitään ei ole tehtävissä.
- Anonyymi
Näinhän se on. Aika mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Aikalailla.
- Anonyymi
En ole luovuttaja, en käy edes punaiselle ristille luovuttamassa, koska he tekevät veribisnestä.
- Anonyymi
Jos olet varattu niin kyllä mutta se ei tarkoita että unohtaisin silti koskaan 😦💔
- Anonyymi
Tunnen ihollani ettei sua enään kiinnosta.
- Anonyymi
Myrskyyn, joo.
- Anonyymi
Olen hänen suhteen.
- Anonyymi
Uusi rakkaus odottaa nurkan takana..
- Anonyymi
En puhu luovuttamisesta omasta puolestani hänen voisin kun ei ota kontaktia millään tavoin
Miehelle- Anonyymi
Sinä et halua tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et halua tavata
Miten noin ajattelet ettei oletko ehdottanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin ajattelet ettei oletko ehdottanut?
Kunhan guppe täyttelee omia dialogejaan, ei jää varmaan siitä kiinni ns sun tapauksessasi
- Anonyymi
Olen kai jollain tavalla luovuttanut hänen suhteensa. En voisi lähestyä häntä, koska se tuottaa niin paljon kipua. Rakkaus ei mihinkään ole loppunut, mutta olen oppinut suojelemaan itseäni. Kun näen hänet, muistan kuinka paljon toivoin yhteistä matkaa. Ja se meinaa viedä järjen.
- Anonyymi
Että lyyrinen guppe mitenkä? Näissä sinun tekodraamallisissa kommenteissa itsellesi ei ole mitään sisältöä kun järjellä miettii. Se monelta toki puuttuu, kun on kiire mälväillä puutaheinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että lyyrinen guppe mitenkä? Näissä sinun tekodraamallisissa kommenteissa itsellesi ei ole mitään sisältöä kun järjellä miettii. Se monelta toki puuttuu, kun on kiire mälväillä puutaheinää.
Jatkan ivailua viä sen verran kun kerran vauhtiin pääsin, että nämä sentimentaaliset vallanhimoiset analyysit anonyymin keskustelupalstan kautta joutaa jätepuristimeen, ees molokki ei riitä
- Anonyymi
Hän on ihastunut toiseen joten hänet voit ubohtaa.
- Anonyymi
Olet liian vaikeasti tavoiteltava. En vain enää jaksa.
Miehelle- Anonyymi
Niin olen. Ja olen henkisesti pikkupoika. Sellainen joka ei tiedä asioista mitään eikä osaa toimia oma-aloitteisesti juurikaan. Kaikkea hyvää naiselle elämään ilman minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen. Ja olen henkisesti pikkupoika. Sellainen joka ei tiedä asioista mitään eikä osaa toimia oma-aloitteisesti juurikaan. Kaikkea hyvää naiselle elämään ilman minua.
Hän ei vain merkitse sinulle tarpeeksi. Et rakasta häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vain merkitse sinulle tarpeeksi. Et rakasta häntä.
Vähättely ja syyllistäminen, on väärin.
- Anonyymi
Tietysti enkait täällä olisi jos jotain toivoa vielä ois.
- Anonyymi
Eiköhän se ole ihan päinvastoin.
olen
- Anonyymi
En ole kuten kaimani.
- Anonyymi
en ole ikinä kenenkään perässä juossut, tai ketään yrittänyt. Eräs Joulu oli sinut, ja se avasi silmäni. Joten en voi luovuttaa, mutta ei ole ketään jota haluaisin. Aina kun viette näen motiivinne, keitä olette ja mitä ja miten asioita haluatte. Ei tarvitse edes kostaa, koska kaikki tulee teille takaisin aina jotenkin. Eräs halusi kovasti kilpailla mm sukulaisista ja sitten kun sai kaikki ei niillä mitään tehnyt. Kyse on hänen ja monien sairaasta tavasta halusta kilpailla, myös se Leena, joka peittää alleen arvostetulla, pitkän oli aikaa ja itsensä peittävä ei ole enää. Karmein piirre on halua alistaa ja hakata ja kostaa jos sanoo heille vastaan tai saa enemmän ja mitä haluaa, kun tekee oikein. Mutta siinä oppia.
- Anonyymi
Onko monologiguppe käynyt niin, että yhteys sukuun on katkennut? Tämä proosailu voi olla osatekijä siinä asiassa
- Anonyymi
Olen luovuttanut.
- Anonyymi
En, mutta pelottaa vaan että satutat... 😥🥺
- Anonyymi
En ole, odotan vain.
- Anonyymi
Muuten kyllä, mutta kun sydän ei suostu siihen.
- Anonyymi
Ei kuulosta hyvältä
- Anonyymi
Niii:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niii:(
Et halua kanssani mitään vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halua kanssani mitään vai?
Hymiömies lähtee varmaa, jos puhutat vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiömies lähtee varmaa, jos puhutat vaan
Rakkaalla lapsella on monta nimeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä
Järki sanoo, luovuta. Sydän sanoo, ei pysty, kuulutte yhteen. Kuuntelen aina sydäntäni, joten...
- Anonyymi
Odotan miehen yhteydenottoa. -h
- Anonyymi
Kyllä olen, olet aivan kelvoton ihmisenä höhööhöö. Mitä palstamies haet näillä gallupeilla, kun kuitenkn vastailet näihin vain itse lähinnä? Etkö tuolla logiikalla voisi raapustella päiväkirjaan erilaisia tunnelmia mitä fiilailla?
- Anonyymi
En. Ikinä.
- Anonyymi
Sulla on paljon selätettävää
Ja mitä oot valmis tekemään
Meijän takia
Vai ootko mitään
Up to yoy - Anonyymi
Mie olen 47-vuotias sinkkumies ja aion tulla pysymän sinkkuna enkä halua tuntea teistä ketään.
- Anonyymi
En haluaisi luovuttaa.
- Anonyymi
Kaksoiselämä ei sovi avioliitossa olevalle on erittäin julmaa, kieroa, eikä puhu luottamuksesta ja kertoo myös ihmisen heilosta tunne elämästä ei osaa tai uskalla puhua tunteista. Ja mikäli avioliitossa niin salaisuudet ei kuulu ja sovi yhteen. Rehellisyys, avoimuus ja yhdessä eteenpäin kun on rakkautta, ja pitkä yhteinen elämä ei kannata sntaa tuulien heilutella kuin tuuliviiriä. Elämään varmasti jo pitkässä liitossa muodostunut vahvat pilarit jonka varaan elämä rskentunut yhdessä rakastaen. Henkistä voimaa ja Rakkautta meille kaikille❤️Kiitoksen haluan antaa rakkaalleni että olet jaksanut kanssani, mutta minäkin olen omalta ossltani yrittänyt tulea sinua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoiselämä ei sovi avioliitossa olevalle on erittäin julmaa, kieroa, eikä puhu luottamuksesta ja kertoo myös ihmisen heilosta tunne elämästä ei osaa tai uskalla puhua tunteista. Ja mikäli avioliitossa niin salaisuudet ei kuulu ja sovi yhteen. Rehellisyys, avoimuus ja yhdessä eteenpäin kun on rakkautta, ja pitkä yhteinen elämä ei kannata sntaa tuulien heilutella kuin tuuliviiriä. Elämään varmasti jo pitkässä liitossa muodostunut vahvat pilarit jonka varaan elämä rskentunut yhdessä rakastaen. Henkistä voimaa ja Rakkautta meille kaikille❤️Kiitoksen haluan antaa rakkaalleni että olet jaksanut kanssani, mutta minäkin olen omalta ossltani yrittänyt tulea sinua..
Kertoopa tosi hienosta luottamuksesta ja onnesta, kun riekkuu näillä palstoilla ja syytää soopaa jokaiseen omaa epävarmuutta puhuttelevaan aloitukseen. Kaikkea hyvää vaan pitkälle liitollesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoopa tosi hienosta luottamuksesta ja onnesta, kun riekkuu näillä palstoilla ja syytää soopaa jokaiseen omaa epävarmuutta puhuttelevaan aloitukseen. Kaikkea hyvää vaan pitkälle liitollesi!
No mutta jospa saisit tästä gupen trollikotkotuksesta closurin, nii eheän oloinen kaveri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jospa saisit tästä gupen trollikotkotuksesta closurin, nii eheän oloinen kaveri?
Niin jos loppuis se ota yhteyttä ja kerro tunteistasi mankuminen samaisen äijän teksteihin
- Anonyymi
Jaa, mille valtiolle sut pitäisi luovuttaa? 😘Vaiko Supolle? En kummallekaan 💕
- Anonyymi
Jospa et emojien mies käyttäisi ko retoriikkaa, sillä se antaa typeryksille siimaa liikaa
- Anonyymi
Luovuttaisin itseni sinulle❣️
- Anonyymi
Kultaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultaa
Kävin ovellasi...tai siellä missä kuvittelin sinun olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää miettiä uutta temppua. Äh, taidan nyt keskittyä johonkin muuhun välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua ammuttu kuitenkaan värikuulapyssyllä guppe? Oisit sinäki sininen kerrankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - joku kävi ovella, mutta en ehtinyt ajoissa avaamaan, joten tule uudelleen
- Anonyymi
Se oli game over olisit asiasi pelannut paremmin nyt on varmaan sulla nauru herkässä
- Anonyymi
Jos olet rakas mieheni niin en luovuta milloinkaan olemmehan eläneet ja kokeneet yhdessä pitkän kohta 40 v avioliitossa rakkautta täynnä, viime vuodina ikään liittyvää kriisiäkin mutta yhdessä olemme vahvoja tukemaan toisiamme hetkinä jolloin toisen tukea tarvitsemme. Ja on heikkona hetkenä lohduttavaa muistaa kuinka aina sanomme että meidän elämänlsnka ei katkea, eikä ulkopuoliset voi tulla väliin.❤️Eikö tämä todista jo. Rmmehän kumpikaan tahdo särkeä toistemme sydäntä. Ja niin Kuin olemme sanoneet viime aikoina että kuulumme yhteen ja rakastamme toisismme ikuisesti. Mikään ei ole muuttunut eikä muutu.❤️
- Anonyymi
No johan pomppasi avioliittoguppe hohhoijaa
- Anonyymi
Eiks ole tapana kolmesti ehdottaa treffejä ennenkuin luovuttaa? Ton oon oppinut jo penskana.
- Anonyymi
Sivusta - ite ehdotin noin kolmesti hänelle treffejä joihin hän vastasi myöntävästi, mutta ei koskaan sopinut
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Kyllä, ja näin jälkeenpäin ajatellen perääntyminen vaikeasta ihmis suhteesta oli oikea päätös, vaikka vähän kirpaisikin.
- Anonyymi
Sä vaan manipuloit ja valehtelit.
- Anonyymi
Kolmen kopla taas liikenteessä menkää varovasti liukasta paikoin
- Anonyymi
Et rakastanut myöskään. Ole sen kusirottasi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmen kopla taas liikenteessä menkää varovasti liukasta paikoin
Yks hönö napottaa päätteen äärellä, toinen ajelee päämäärättömästi ja mitä se kolmas tekee? Hurraa molemmille vuorotellen?
- Anonyymi
Olen. Järkyttävin vuosi koskaan. Onneks vaihdut ihan kohta.
- Anonyymi
Olen, tottakai. Jo sillä hetkellä, kun sain tietää muuta. En kuitenkaan ikävälleni voi mitään. En vielä. Ajan kanssa se sekin ehkä helpottaa.
Nyt on joka tapauksessa hoidettavana nämä muut ikävät asiat, joista et pääse yhtä helposti kuin minusta. En tee tätä kostaakseni enkä kiusatakseni, se ei olisi ollenkaan minua. Haluan vain selvittää nämä kiusaamisiin liittyvät asiat eikä niitä voi mitenkään vähätellä, kun on kestänyt jo näin kauan eikä loppua näy.
Tähän tilanteeseen en olisi kummankaan tahtonut joutuvan, mutta en voi valita, sitä mahdollisuutta ei mulle suotu eikä myöskään mahdollisuutta saada purkaa ikävääni paikassa, joka on sitä varten. Yritin jo monta kertaa toisilla tavoilla saada näihin jokin tolkku ja loppumaan tuo jahti, mikä mua kohtaan on ollut jo reilun pari vuotta. Eikö se jo riittänyt tai jo aikapäiviä sitten olisi pitänyt riittää, en tiedä tehneeni mitään väärää tai pahaa?
Voit mennä tekemään sen ilmoituksen siitä hyväksikäytöstä, jota ei ole edes tapahtunut ja tämä pystytään todistamaan juurikin päinvastaiseksi sillä samalla sekunnilla, kun sitä aletaan syynätä tarkemmin. Sekin on paha syytös meikää kohtaan ja vieläpä ajatellen mukaan ne muut seikat, mitä on tapahtunut missäkin meikälle.
Reilu yritin olla viimeiseen saakka, vaikket sitä olisi edes ansainnut, mutta kun luonteeseeni ei kuulu ns. kostaa samalla mitalla tai yleensäkään kostaa, niin ei ole tullut edes mieleen sellainen, mutta se on, että nämä kiusaamiset ja vainot selvitetään.
Jos se olet sinä, joka täällä haukkuu mua stalkiksi ja monin muin eri tavoin myös, niin oot kyllä niin väärässä kuin vain olla voi.
Itse en syyllistynyt tuohon nimittelyyn enkä haukkumiseen, sekään kun ei sovi luonteelleni, vaikka olisi minulla ollut monia sellaisia asioita kerrottavana vaikkapa tänne, jotka taatusti saisivat noloksi, mutta en tee sitä. Se olisi alentavaa eikä se ole tarkoitukseni ollut missään vaiheessa. Edes lähimmille en ole solvannut sinua, sinä nähtävästi siitäkin edestä ja koko Suomelle jopa. No, kunhan selvitetään taas lisää, niin katsotaan, kuinka asioissa edetään.
Minun niistä on päätettävä, koska sinulta en saa kunnollisia vastauksia, pelkästään tylytyksiä. Olinko ansainnut ne? Entä kaiken muun?
Topi- Anonyymi
Pitäisköhän teidän selvittää privejuttunne jossain muualle, ei julkisella keskustelupalstalla. Me ulkopuoliset emme tiedä mitä on tapahtunut ja eikä kiinnostakkaan. Meillä jokaisella on omat ongelmamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisköhän teidän selvittää privejuttunne jossain muualle, ei julkisella keskustelupalstalla. Me ulkopuoliset emme tiedä mitä on tapahtunut ja eikä kiinnostakkaan. Meillä jokaisella on omat ongelmamme.
Selvittää täällä muutkin, jos et ole sattunut huomaamaan.
Itselläni ei ole mahdollisuutta tällä hetkellä sanoa muuta kautta hänelle mitään. Sekään ei ole minun vikani.
Topi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ulkopuoliset olemme ehkä jo todenneet guppe näistä sinun vmmaisista aliaksista, että sää oot vaa se yksin jaakaava setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ulkopuoliset olemme ehkä jo todenneet guppe näistä sinun vmmaisista aliaksista, että sää oot vaa se yksin jaakaava setä
Ikävä tuottaa sulle pettymys, sillä en kirjoittele yksin. En myöskään jaakaa.
Topi
- Anonyymi
Enpä ole. Kaikki hyvin vaikka ei usein nähdä.
- Anonyymi
Totta kai olen luovuttanut.
Mietipä edes pari sekuntia perspektiivistäni. - Anonyymi
Mikä on luovuttaminen?
- Anonyymi
Deletoin mielestäni, kylmetän tunteeni, kun nähdään tervehdin, en muuta. Ei paria sananvaihtoa, ei hymyä.
- Anonyymi
En pystyisi.
- Anonyymi
Enpä tiedä kenelle aloitus suunnattu mutta itse voin sanoa että tavallaan en ole luovuttanut mutta koska olen havainnut että yrittäminen on turhaa niin asia lepää ns. laakereillaan.
- Anonyymi
Turha sulkea ovia naiselle, joka on uskomattoman ihana. Jos polut kohtaavat joskus ja hän tekee aloitteen, niin sitten voi katsoa uudestaan, mutta siihen asti hän on vain lämmin muisto, joka saa aina hymyilemään. Elämä kulkee kuten ennenkin.
- Anonyymi
En sulje ovea mutta kun on kulunut jo 40 vuotta odottamista niin kyllä välillä tuntuu että "onko tämä enää odottamisen arvoista".
- Anonyymi
Tiedät siis, että hän toivoo ja rhkä uskoo teidän välille vielä kehittyvän jotain. Tee hänelle selväksi, ettei hän merkitse sinulle niin paljon, että viitsisit tehdä mitään. Mutta odotat hänen tekevän jotain. Ei sulla siis ole oikeita tunteita, mikä pitää tehdä hänen tiettäväkseen.
On moraalitonta pitää ketään löysässä hirressä.
Täällä näitä tapauksia on varmaan pilvin pimein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät siis, että hän toivoo ja rhkä uskoo teidän välille vielä kehittyvän jotain. Tee hänelle selväksi, ettei hän merkitse sinulle niin paljon, että viitsisit tehdä mitään. Mutta odotat hänen tekevän jotain. Ei sulla siis ole oikeita tunteita, mikä pitää tehdä hänen tiettäväkseen.
On moraalitonta pitää ketään löysässä hirressä.
Täällä näitä tapauksia on varmaan pilvin pimein.Minä toivon ja hän ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sulje ovea mutta kun on kulunut jo 40 vuotta odottamista niin kyllä välillä tuntuu että "onko tämä enää odottamisen arvoista".
Mitä sinä odotat tapahtuvan tai mitä pitäisi tapahtua ? Miksi noin pitkä 40 v odottelu ?
- Anonyymi
En tiedä sinun tapauksestasi mutta minä olen jo luovuttanut hänen suhteen.
- Anonyymi
Vain hänen tähtensä enää täällä harvakseltaan.
- Anonyymi
En ole ikinä aloittanut. Aikani kuluksi katselin vähän Viikinkien historiaa ja uskomuksia. mielenkiintoista jos pitää historiasta.
siellä oli muun muassa että Viikinkgit arvostivat runoutta ja kaikki eivät olleet niin sanottuja merirosvoja, viikinkiaika oli 700 - 1000 luvulla. Viikinkiaika päättyi kristinuskon leviämiseen. Viikinkijumalat ukkosen jumala Thor (Odinin poika ja suosittu Jumala) Jumalien kuningas Odin, rakkauden ja hedelmällisyyden Jumala Freija. Odin käytti korppeja hakemaan itselleen tietoa. Palvottiin Manner-euroopassa, Englannissa ja skandinaaviassa, ja omasi samanistisia piirteitä. Oli ylimystön Jumala, myös viisauden, runouden, magian ja sodan. Viikinkien kulttuurissa jumalat olivat kuolevaisia, ja jaettiin 2 ryhmään Aasat ja Vaanit. Ihmiset uskoivat että Jumalat ovat yhteydessä ihmisiin shamanistisien matkojen kautta sekä unien ja näkyjen kautta. Rakastan historiaa, joten Viikingit kiinnostavat taruissa :)- Anonyymi
Joskus olin mukana vierailemassa tapahtumissa, jossa magiaan uskovat henkilt kokoontuvat yhteen, oli mielenkiintoinen, pelottava ja hieno kokemus. Siellä oli myös taisteluareena jossa haarniskaan pukeutuneet miehet taistelivat toisiaan vastaan. En jaksanut katsoa, mutta vaikuttavaa oli. Oli myös kauppatori, kuin ennen vanhaan. Vähän pelottavakin. Joillakin ihmisillä silmät olivat kiltit ja toisilla ivaa täynnä.
Hieno kokemus oli. Onneksi tunnen erilaisia ihmisiä, niin tulee käytyä myös niissä tapahtumissa mihin ei tulisi muuten mentyä :) - Anonyymi
Lisätään vielä Viikinkien uskomuksissa maailmoja ja kerrostumia on 9 kpl. En itse elä Viikinkien tavoin, tunnen ihmisiä jotka elää ja heillä on omat sääntönsä, itse en halua heihin kuulua mutta pysyn mielelläni hyvissä väleissä.
Koin yliluonollisen kokemuksen, jossa kuollut Viikinkimies nousi ylös jostakin ja jatkoi matkaansa ilmeisesti Valhallaan tai toi vaan viestin. En nukkunut koko yönä, ei hän pahaa tahtonut, oli vaikuttava ilmestys, en ihmettele yhtään että moni nainen sydämensä heille menettää, ja haluaa tuohon uskoon kuulua. Viipyi jollain tasolla vuorokauden, ja halusi ilmeisesti ravita itseään. Ei harmita että joudun ostamaan uuden pöydän, hän teki minulle palveluksen.
Toivotan siis kristin uskoon kuuluvana noitana kaikkea hyvää Viikingeille, kristinusko Viikingeille ja ihan aidoille Viikingeille. Luen teidän historiaa. Ja hyvin vaikuttavia ihmisiä olette.
- Anonyymi
En ole luovuttaja tyyppi ollenkaan.
- Anonyymi
En luovuta enkä unohda, miten voisin..
- Anonyymi
Yhtä ihanaa itseäni vanhempaa naista koskien, ei oikein voi luovuttaa. On hän niin kuuma ja mukava. Usein nähtiin erään sillan luona, olin aina menossa meille yhteiseen paikkaan, hän tulossa sieltä. Tämä silta vaan vihjeenä jotta oikea tunnistaa.
- Anonyymi
Minkälainen silta kyseessä?
- Anonyymi
Mun ei tarvitse kysyä. Tiedän, että hän on. 🥰=platoninen halaus ja rakkaus.
- Anonyymi
Olen luovuttanut.
- Anonyymi
Tuskin voi luovuttaa, jos ei ole kunnolla alkanutkaan. Kaivata toki voi, vaikka loppuelämän. Tästä on esimerkkejä maailmassa olemassa. Toki aina toivoo, että toisiaan kaipaavat kohtaisivat.
- Anonyymi
No niin kunpa se oisi noin ☺️ei luovuteta ikinä
- Anonyymi
Ei luovuttaa voi jos ei ole edes vielä aloittanutkaan varsinaisesti.
- Anonyymi
Lähes tulkoon... Mutta unohda en
- Anonyymi
En todellakaan. Pitäis vaan ensin selvittää eräs asia, mutta ei halua pahoittaa toisen mieltä.
- Anonyymi
En rakas n*ssinut toista !!! 🥺🥺🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En rakas n*ssinut toista !!! 🥺🥺🥺
Ne näki sinut. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne näki sinut. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Sivusta - taidat puhua musta, mutta epäselväksi jäi miten näki ja myönnän kyllä eikä siinä pitäisi ihmeellistä olla, kun ei miehestä mitään ole kuulunut aikoihin ja olen sinkku. Ei pitäisi olla esteitä nauttia elämästä odotellessa.
- Anonyymi
Rakkautta ei pidä pakottaa.
- Anonyymi
Kuka oot, kirjoitat tuonne lämpimksesi, vaikkei kukaan tiedä kehen pitäisi samaistua ja jos juomat on jäänyt juomatta, ei sellainen edes tiedä kuka oot?!"Sama nainenko?"Itte en ole vuoden sisään juonut kuin yhden 1/3 lonkeron ja yhden 1/3 oluen, se määrä ei mulla riitä tarkistamaan tätä asiaa telepaattisesti...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890