Mun suhteeni
Oletko sä luovuttanut
47
569
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olet edelleen ajatuksissani.
- AnonyymiUUSI
Haaveeni eivät ole vielä kaatuneet.
- AnonyymiUUSI
Olen masentunut naisen suhteen. Kun ei hän ikinä rakasta minua kuitenkaan. Öitä nyt sitten.
- AnonyymiUUSI
En. Mutta voisit tehdä jotain peliliikettä mun suuntaan. Ollaan edes yksi yö yhdessä
- AnonyymiUUSI
Muutinkin mieleni, haluankin kaiken tai en mitään 😍
- AnonyymiUUSI
Olen ymmärtänyt, että tämä tällainen edes yksi yö on miehille usein merkityksellisempi ja samalla hyvin vaatimaton toivomus
- AnonyymiUUSI
En ole enkä luovuta!
- AnonyymiUUSI
Sun suhteesi... minnekäs mä sen luovuttaisin. Pelastusarmeijalle?
- AnonyymiUUSI
Lähinnä lohduttava ajatus. Mitään ei ole tehtävissä.
- AnonyymiUUSI
Näinhän se on. Aika mennä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Aikalailla.
- AnonyymiUUSI
En ole luovuttaja, en käy edes punaiselle ristille luovuttamassa, koska he tekevät veribisnestä.
- AnonyymiUUSI
Jos olet varattu niin kyllä mutta se ei tarkoita että unohtaisin silti koskaan 😦💔
- AnonyymiUUSI
Tunnen ihollani ettei sua enään kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Myrskyyn, joo.
- AnonyymiUUSI
Olen hänen suhteen.
- AnonyymiUUSI
En puhu luovuttamisesta omasta puolestani hänen voisin kun ei ota kontaktia millään tavoin
Miehelle- AnonyymiUUSI
Sinä et halua tavata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et halua tavata
Miten noin ajattelet ettei oletko ehdottanut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin ajattelet ettei oletko ehdottanut?
Kunhan guppe täyttelee omia dialogejaan, ei jää varmaan siitä kiinni ns sun tapauksessasi
- AnonyymiUUSI
Olen kai jollain tavalla luovuttanut hänen suhteensa. En voisi lähestyä häntä, koska se tuottaa niin paljon kipua. Rakkaus ei mihinkään ole loppunut, mutta olen oppinut suojelemaan itseäni. Kun näen hänet, muistan kuinka paljon toivoin yhteistä matkaa. Ja se meinaa viedä järjen.
- AnonyymiUUSI
Että lyyrinen guppe mitenkä? Näissä sinun tekodraamallisissa kommenteissa itsellesi ei ole mitään sisältöä kun järjellä miettii. Se monelta toki puuttuu, kun on kiire mälväillä puutaheinää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että lyyrinen guppe mitenkä? Näissä sinun tekodraamallisissa kommenteissa itsellesi ei ole mitään sisältöä kun järjellä miettii. Se monelta toki puuttuu, kun on kiire mälväillä puutaheinää.
Jatkan ivailua viä sen verran kun kerran vauhtiin pääsin, että nämä sentimentaaliset vallanhimoiset analyysit anonyymin keskustelupalstan kautta joutaa jätepuristimeen, ees molokki ei riitä
- AnonyymiUUSI
Olet liian vaikeasti tavoiteltava. En vain enää jaksa.
Miehelle- AnonyymiUUSI
Niin olen. Ja olen henkisesti pikkupoika. Sellainen joka ei tiedä asioista mitään eikä osaa toimia oma-aloitteisesti juurikaan. Kaikkea hyvää naiselle elämään ilman minua.
- AnonyymiUUSI
Tietysti enkait täällä olisi jos jotain toivoa vielä ois.
olen
- AnonyymiUUSI
En ole kuten kaimani.
- AnonyymiUUSI
en ole ikinä kenenkään perässä juossut, tai ketään yrittänyt. Eräs Joulu oli sinut, ja se avasi silmäni. Joten en voi luovuttaa, mutta ei ole ketään jota haluaisin. Aina kun viette näen motiivinne, keitä olette ja mitä ja miten asioita haluatte. Ei tarvitse edes kostaa, koska kaikki tulee teille takaisin aina jotenkin. Eräs halusi kovasti kilpailla mm sukulaisista ja sitten kun sai kaikki ei niillä mitään tehnyt. Kyse on hänen ja monien sairaasta tavasta halusta kilpailla, myös se Leena, joka peittää alleen arvostetulla, pitkän oli aikaa ja itsensä peittävä ei ole enää. Karmein piirre on halua alistaa ja hakata ja kostaa jos sanoo heille vastaan tai saa enemmän ja mitä haluaa, kun tekee oikein. Mutta siinä oppia.
- AnonyymiUUSI
Onko monologiguppe käynyt niin, että yhteys sukuun on katkennut? Tämä proosailu voi olla osatekijä siinä asiassa
- AnonyymiUUSI
Olen luovuttanut.
- AnonyymiUUSI
En, mutta pelottaa vaan että satutat... 😥🥺
- AnonyymiUUSI
En ole, odotan vain.
- AnonyymiUUSI
Muuten kyllä, mutta kun sydän ei suostu siihen.
- AnonyymiUUSI
Ei kuulosta hyvältä
- AnonyymiUUSI
Niii:(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niii:(
Et halua kanssani mitään vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et halua kanssani mitään vai?
Hymiömies lähtee varmaa, jos puhutat vaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hymiömies lähtee varmaa, jos puhutat vaan
Rakkaalla lapsella on monta nimeä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä
Kyl, netin äpärä esim
- AnonyymiUUSI
Odotan miehen yhteydenottoa. -h
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen, olet aivan kelvoton ihmisenä höhööhöö. Mitä palstamies haet näillä gallupeilla, kun kuitenkn vastailet näihin vain itse lähinnä? Etkö tuolla logiikalla voisi raapustella päiväkirjaan erilaisia tunnelmia mitä fiilailla?
- AnonyymiUUSI
En. Ikinä.
- AnonyymiUUSI
Sulla on paljon selätettävää
Ja mitä oot valmis tekemään
Meijän takia
Vai ootko mitään
Up to yoy
- AnonyymiUUSI
En haluaisi luovuttaa.
- AnonyymiUUSI
Jaa, mille valtiolle sut pitäisi luovuttaa? 😘Vaiko Supolle? En kummallekaan 💕
- AnonyymiUUSI
Se oli game over olisit asiasi pelannut paremmin nyt on varmaan sulla nauru herkässä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1183122- 751695
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap101332Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491260VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu871109- 62996
Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat71943- 62910
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18833Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k76822