Kuntavaalit 2025

Anonyymi-ap

kenet valtuustoon?
Ken saa eniten ääniä kuntavaaleissa 2025 haapavedellä?

42

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hintta tietysti. Onhan tuo nyt selkeästi tolkuin koko porukasta. Hyvä, rauhallinen esiintyminen ja selkeät tavoitteet. Lisäksi on pitänyt kaikki ne vaalilupaukset jota ennen kuntavaaleja antoi. Taitaa olla liki ainutkertaista haapavedenkin politiikassa?

      • Anonyymi

        Saattaa olla, vaikka mitään järkevää ei ole näkyvissä.

        On vain joo joo mies väärässä porukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, vaikka mitään järkevää ei ole näkyvissä.

        On vain joo joo mies väärässä porukassa.

        Ilikka on jo tuhonnut Hintan tulevaisuuden mutta nuorimies kerkiää vielä kasvaa aikuiseksi


      • Anonyymi

        Persut tietenkin he saivat aikaan leikkaukset ja kaupunkin irtisanomiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tietenkin he saivat aikaan leikkaukset ja kaupunkin irtisanomiset

        Virallisten dokumenttien mukaan olivat yksituumaisesti päättämässä YT-neuvotteluista koska ovat myös itse epäonnistuneet vastuullisen politiikan teossa.
        Tätä eivät mitenkään pysty kiistämään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tietenkin he saivat aikaan leikkaukset ja kaupunkin irtisanomiset

        Petosjytkyjä en äänestä kyllä enään Ikinä.


    • Anonyymi

      Kytökylästä nämä nimimiehet ja pitkänlinjan keskustalaiset
      Vähäsaari ja Ottavainen

    • Anonyymi

      Sama kuka kuhan ei kepuli oo.....

      • Anonyymi

        kepu tai persu ei saa minub ääntä. Se on varmaa !


    • Anonyymi

      En ainakaan persuja, kokomusta , ja ristillisiä äänestä nostivat 800000 eläkelläisen verotusta

    • Anonyymi

      Hintta saanee eniten mutta myös Revolla on vankka kannattajakunta. Hoiti taas linkousasian kuntoon. Saattaa olla että viimeinkin persuista tulee suurin puolue. Onhan niille satanut täällä kannatusta kun on haukuttu eniten. Kiitosta vaan. Kepun aika taitaa nyt viimeinkin olla ohi.

      • Anonyymi

        Vai hoiti linkousasiat kuntoon!🤣🤣🤣 kyllä ei ole tehnyt muuta kuin valitusta toisen perään ja haittapolitiikkaa. Haapaveden politiikan syöpä ja vihatuin ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai hoiti linkousasiat kuntoon!🤣🤣🤣 kyllä ei ole tehnyt muuta kuin valitusta toisen perään ja haittapolitiikkaa. Haapaveden politiikan syöpä ja vihatuin ihminen.

        Nyt on niin että tästä linkouusasiasta tullaan kyllä valittamaan että se ei ole kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai hoiti linkousasiat kuntoon!🤣🤣🤣 kyllä ei ole tehnyt muuta kuin valitusta toisen perään ja haittapolitiikkaa. Haapaveden politiikan syöpä ja vihatuin ihminen.

        Niin siinä vain kävi, että Repo ainoana näki lautakunnan lainvastaisen päätöksen teon. Lautakunta ylitti valtuutensa ja päätös oli jo melkein saanut lainvoiman. Ilman Revon huomiota auraus olisi muuttunut vuoden alusta Ollilan haluamalle linjalle, mikä olisi tiennyt lopulta auraamisen loppua. Hyvä kun kaupungista löytyy edes yksi, joka on ajan tasalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä vain kävi, että Repo ainoana näki lautakunnan lainvastaisen päätöksen teon. Lautakunta ylitti valtuutensa ja päätös oli jo melkein saanut lainvoiman. Ilman Revon huomiota auraus olisi muuttunut vuoden alusta Ollilan haluamalle linjalle, mikä olisi tiennyt lopulta auraamisen loppua. Hyvä kun kaupungista löytyy edes yksi, joka on ajan tasalla.

        Näpertelypolitiikka tällaiset pikkuteiden aurauksiin liittyvät valitukset ja mopopoikien harrastustiloihin liittyvät aloitteet ovat.
        Isoissa asioissa persut ovat lumiukkomaisesti kuutamolla siis ihan pihalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai hoiti linkousasiat kuntoon!🤣🤣🤣 kyllä ei ole tehnyt muuta kuin valitusta toisen perään ja haittapolitiikkaa. Haapaveden politiikan syöpä ja vihatuin ihminen.

        Voitko tarkentaa tätä haittapolitiikkaa? Selkeitä yksittäisiä esimerkkejä kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä vain kävi, että Repo ainoana näki lautakunnan lainvastaisen päätöksen teon. Lautakunta ylitti valtuutensa ja päätös oli jo melkein saanut lainvoiman. Ilman Revon huomiota auraus olisi muuttunut vuoden alusta Ollilan haluamalle linjalle, mikä olisi tiennyt lopulta auraamisen loppua. Hyvä kun kaupungista löytyy edes yksi, joka on ajan tasalla.

        On se kumma kun kesk virkamiesjohto osaa mitään valmistella oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun kesk virkamiesjohto osaa mitään valmistella oikein

        Vai että tätä mieltä pääpersu on?
        Miksi siis ei löydy ainoatakaan kunnolla valmisteltua persualoitetta pontta tahi muutakaan esitystä millä saataisiin paikkakunnalle lisää työpaikkoja??


    • Anonyymi

      Määkää en persuja äänestä koskaan missäää vaaleis, petetty

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2024-11-21 21:10:56

        Mitäs sitä *****lle muuta?


    • Anonyymi

      Persujen leikkaukset ajaa kiinni Oulaskankaan ja paikalliset terveyskeskukset. Yksikään persujen edustaja ei puolustanut Oulaskankaan yllä piitoa ainostaan Mehtälä

      • Anonyymi

        Se Halpa-Hallin pihamaalla järjestetty Pohteen palveluiden säilymisen vastainen tilaisuus kertoo kyllä ihan kaiken.
        Persut tukevat terveyspalveluiden alasajoa eduskuntaa myöten


      • Anonyymi

        Mehtälä ei ole saanut aikaan missään asiassa yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Halpa-Hallin pihamaalla järjestetty Pohteen palveluiden säilymisen vastainen tilaisuus kertoo kyllä ihan kaiken.
        Persut tukevat terveyspalveluiden alasajoa eduskuntaa myöten

        Nyt et satu muistamaan sellaista juttua, että keskusta tämä sotepas kan teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et satu muistamaan sellaista juttua, että keskusta tämä sotepas kan teki.

        Itse asiassa koko sotesoppahan on Krista Kiurun käsialaa..
        Käytännössä Demareiden sote ..


    • Anonyymi

      Kunhan ei ole vieraanmaan kansalainen tai keskustalainen niin ihan sama kuka siellä on , paremmin tulee menemään sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Anonyymi
        22.11.2024 00:21

        Puuppaako kimmiä pyhäjärven persupakkomielteinen trolli?


    • Anonyymi

      Tämä persu kokomushallitus on pilannu suomen hyvinvointialueet ja kunnat!

    • Anonyymi

      Sote uudistuksen hyväksyi koko eduskunta yksimielisesti.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Persut ainoana taistelee irtisanomisia ja linkouksen lopettamista vastaan. Kepu ajaa sivukylien ihmiset ahdinkoon.

      • Anonyymi

        Haapavesi on yksi kylä! Tasa-arvo!


      • Anonyymi

        Valhetta valhetta.
        Kyllä sieltä Yt paperista löytyy myös Ilkan nimi.
        Oli päättämässä asiaa yksituumaisesti muiden valtuustoryhmien edustajien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhetta valhetta.
        Kyllä sieltä Yt paperista löytyy myös Ilkan nimi.
        Oli päättämässä asiaa yksituumaisesti muiden valtuustoryhmien edustajien kanssa.

        Jep mutta myös johtoryhmää ehdotti mukaan viime hallituksessa kuten muutkin "pienryhmät"


    • Anonyymi

      Äänestyksessä keput yksin päätti, että yt neuvottelut ja henkilövähennykset ei koske suuripalkkaista johtoryhmää!

      • Anonyymi

        Om. Ne kieroja nuot kepulaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Om. Ne kieroja nuot kepulaiset

        Aktiivisen persuhaittapolitiikan tuloksia ovatten nämä YT-neuvottelut.

        Missä viipyy ne persujen omat järkevät aloitteet tahi ponnet saati mitkään muut toimet että uusia yrityksiä tulisi tuomaan työtä ja verotuloja paikkakunnalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivisen persuhaittapolitiikan tuloksia ovatten nämä YT-neuvottelut.

        Missä viipyy ne persujen omat järkevät aloitteet tahi ponnet saati mitkään muut toimet että uusia yrityksiä tulisi tuomaan työtä ja verotuloja paikkakunnalle?

        Tämä kieroilun ja hyväveliiverkoston aiheuttama mainehaitta seuraa yhä paikkakuntaa ja yritysmaailma sekä kunnan asukkaat miten tämän tasoista toimintaa ja osaamista voi olla johtavalla puolueella sekä johtoryhmällä.

        Poliittisia meriittejä ei ole, edes aluevaaleihin ei tappioiden vuoksi uskalleta lähteä vaan laitetaan uppoavaan laivaan paikallinen rovasti.

        Järjettömät vaateet miljoonalainoista ja jatkuvasta rahanlappuusta haapa asunnoille on toiveena. Pohjalla ei minkäänlaista ajatusta miten selvitään vaan äänten kalastelu ja persujen mollaus.

        Keskustalla on niin kova pula ehdokkaista että kuka tahansa käy. Vaikka mullipuolelta.

        Mitä tulee näihin ns. avustajiin ja mututiedon luojiin niin se kertoo vain ja ainoastaan siittä ettei mistään ole saatavilla asiantuntevaa apua ja tehdään vain niinkuin tirehtööri käskee. Oma ajattelu on täysin murentunut jos sitä on koskaan ollutkaan.

        Kyllä se on huomattu miten tirehtöörin johdolla ryhmän rivit rakoilee ja jatkuva keljuilu omilta on maan tapa.

        Itseaiheutettu ongelma on se että yleinen mielipide kääntyi keskustaa vastaan. Mitään hyvää eivät ole saaneet aikaan, vain paisutettua johtoryhmää sekä heidän lompakoitaan. Valtakunnantasolla ei mullipuolen asiat näytä etenevän.

        Tulevien vaalien äänikuningas ei tule olemaan sama kuin ennen tätä haittapolitiikkaa. Tällä kertaa vaalityön tekeminen ei onnistu persuja mollaamalla.


    • Anonyymi

      Johtajatasolle säästöjä ja virkojen vähentämistä!

    • Anonyymi

      Mun mielestä Haapaveen talous olisi reilusti ylijäämäinen jos ne suunnitellut tuulimyllyt jauhaisivat kunnalle rahaa. Pyhäjokikin sai reilulla 100 myllyllä 2023 v, 4,1 milj. Siksi mää kannatan tuulivoimaa

      • Anonyymi

        Voidaan ajtella tämä myös toisin, olisi hoidettu kunnan asiat paremmin , niin ei tarvittas yhtää ropellia Haapavedelle.
        Ja miten se toisin ajattelu onnistuu? Ei mitenkään ,niin kauana ku keskustalla on valtuustossa enemmistö.
        Että miettikääpä ens vaaleissa mitä te kunalaiset haluatte? Omaa pe.settä ajattelevia keskustalaisia valtuustoon vaiko kuntalaiseten eduksi olevia?


    • Anonyymi

      Repo saa äänen kuntavaaleissa. Aluevaaleissa äänen saa Hintta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe