Miten olet kyllä sillai poikkeuksellinen nainen, että olet aloitteellinen ja suora ja tiedät hyvin mikä voima on siinä kun on juuri oikeaan aikaan tyrkyllä. Tiedät että elämä on lyhyt, asioita ei voi lykätä. Harmi ettei vaan löydy sitä rauhallista rationaalista puolta ei sitten yhtään. Muuten olisi ihan selkeä keeper.
Mietin tässä että
18
240
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jaa syvällistä, sinulle ei kelpaa tämä nainen sitten
siitä syystä ? - AnonyymiUUSI
Itse olen rationaalinen ihminen, oikein motivoituna. Mutta periaatteessa olen joutunut luopumaan monista asioista ja unelmista, koska olen syvästi traumatisoitunut. Ei siinä mitään, menee se näinkin.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla naisia esittävä äijä niin, että ne lukuisat raumat on siellä päässä kun pitää jatkuvasti larpata naisille niitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla naisia esittävä äijä niin, että ne lukuisat raumat on siellä päässä kun pitää jatkuvasti larpata naisille niitä
Kertoo ihmisestä paljon, jos esim juuri tällainen humpuuki kiahtoo, vintillä tuulee kovin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo ihmisestä paljon, jos esim juuri tällainen humpuuki kiahtoo, vintillä tuulee kovin
Vintillä vielä nukutaan.
Hae joku kunnonkohde, vaikka peilistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vintillä vielä nukutaan.
Hae joku kunnonkohde, vaikka peilistä.Kohde mille, jos sallitte kertoa? Ittees otit selvästi etkä edes suoraan sulle vastatessa. Ihanan älyllisesti epärehellistä
- AnonyymiUUSI
😄hauska kertomus ha ha ha kunnon psykoanalyysi 😂😂😂minä minä minä
- AnonyymiUUSI
Ihan viksusti miesaloittaja oman aloituksesi rankkasit sinänsä, sillä skeidaahan tämä on.
- AnonyymiUUSI
Ei tällaisissa miesten voimissa kuvitelmissa ja kontrollissa ole järkeä elää. Ei.järkeä.ELÄÄ
- AnonyymiUUSI
Niinpä on se harmi ettei sulla naisena esiintyvä hönö ole kontrollia mihinkään. Jotenkin huokuu teksteistäsi läpi
- AnonyymiUUSI
En ole ikinä, en siis ikinä, lukenut mitään yhtä tyhmää. Ja paikkaansa pitämätöntä. Aika lähteä
- AnonyymiUUSI
Nainen jää vaan lehdelle soitteleen ku hoo moilane. Ei näihin miehiin voi tutustua
- AnonyymiUUSI
Huh, hyvä guppe ku kerroit nii ei päässy mitää vahinkoa tapahtumaan
- AnonyymiUUSI
Laulas sitten kaikki nämä hänen viettelevät tekniikat tänne, että voi ottaa vaikka mallia
- AnonyymiUUSI
Jos oot luottamukseni arvoinen
Nykyisin stalkkaat
Ei hyvä
Aineet
Ei hyvä
Rikoksia ei tehdä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin stalkkaat
Ei hyvä
Aineet
Ei hyvä
Rikoksia ei tehdäJa manipuloit minua
Ei käy - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin stalkkaat
Ei hyvä
Aineet
Ei hyvä
Rikoksia ei tehdäPitäisiköhän sinun guppe pitää tämä ”puhuttelu” iha itsellesi vain? Nääs vesittyi tämäkin
- AnonyymiUUSI
Oletko ätmi ajatellut että saattaa tämä pakkomielteenkohde koitua kohtaloksesi, näyttää vähän siltä että sairautes on jo sen verran pahaa luokkaa että siihen ei auta kuin millinen. Lapsista ja naisista jauhava transsu taitaa olla aika haluttua riistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1183122- 751695
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap101332Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491260VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu871109- 62996
Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat71943- 62910
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18833Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k76822