Pitäis kuntalaisille kertoa mitä palveluita terveyskeskuksesta saa.
Mitä hoitajan vastaanottoja siellä on.
Onko lääkärille meno kuinka pitkässä kuusessa.
Ei kait nämä asiat pitäis olla salaista tietoa.
Kärsämäen kuntainfo joulukuu
6
318
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kyllä kepu on julistannu ne salaiseksi...julkaistaan vaalien jälkeen....
- Anonyymi
Lehdestäpä ne kärsän päättäjät sai lukea senkin, kuinka pörriäinen ja pohde repi ulkoistamissopimuksen. Eikö ollut edes ensimmäinen kerta kun häntä koiraa heilutti päinvastoin..
- Anonyymi
On siellä etävastaanotto vanhalla televisiolla..
- Anonyymi
Vanhoja kotimaisia taitaa tulla.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoja kotimaisia taitaa tulla.
.metsäkukkia, rillumaralluma, nappaa piikillä haarukkaan, ne oli 50 luvulla hittejä,,
- Anonyymi
voihan sinne pohteelle laittaa sähköpostin ja kysyä, minä laiton ja kysyin, että hammashoitoni on kesken, milloin jatketaan,, vastaus, että "krjallisiin ei vastata?? tieten ne toimihenkilöt on lomautettu kortistoon, koska eihän heille tietenkään palkka juokse kun eivät hoida Wirkaansa?, voihan se olla että takaoven kautta Kokomuslaiset ja Keskustalaiset ,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531454Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211109- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21509- 27500
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423