Minulla ei ole joulua, uutta vuotta
Juhannusta,pääsiäistä, vappua ei mitään juhlia, kaikki päivät ovat normaaleja päiviä
En ota kellekään lahjoja
En osallistu joulupuu, hyvän mielen kassit juttuihin.
En äänestä,en ole ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa.
En käy missään juhlissa tapahtumissa tilaisuuksissa ja festareilla Rockissa museoissa teatterissa elokuvissa
Enkä ole missään lehdessä.
Näin on vaan
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Poliitikko ja tukijat eikä poliitikka
Kaupungin musiikki ja urheilu ja kulttuuri
En vaikuta tässä kaupungissa
Enkä tue mitään tässä kaupungissa- Anonyymi
Ei kiinnosta eikä kuulu mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta eikä kuulu mulle
Provot valeet syrjintä haukut syyttelyt ilman todisteita ei kiinnosta hevon vittua
Eikä ihmiset niiden takana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provot valeet syrjintä haukut syyttelyt ilman todisteita ei kiinnosta hevon vittua
Eikä ihmiset niiden takanaEn ole edes lukenut asukkastoiminkunnan lappua käytävässä ei kiinnosta hevon vittua ei kuulu mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole edes lukenut asukkastoiminkunnan lappua käytävässä ei kiinnosta hevon vittua ei kuulu mulle
Nyt näet ettei todellakaan kiinnosta hevon vittua 🤣
- Anonyymi
Huomenna tonttuillaan
Leppävirralle
Tulenliekkiin 🔥
Pidetään pienet piiikkujoulut 🧑🎄
Tulenliekkiin 😍
🔥 KARI HIRVONEN 🔥
Perjantaina 22.11.24
Klo 19.30 - 01
Karppa & Onnentähti ilonamme
Näkyillään ...👠👠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692546
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542513- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729