Pyhäjärven Eläkeliiton tuumattu pakote

Anonyymi-ap

Uusiona sanoisko falski *?

Pyhäjärven eläkeliiton 624 jäsentä on paimentanut valtuustomme ajankuvaan nähden uhkarohkeaan investointiin ja ahdistivat samalla valtuuston enemmistön typerään kokonaisratkaisuun.
Valtuuston 21 jaa-äänensä antaneet pyyhkivät lopuilla kuntalaisilla lattian, ja samalla maalasivat itsensä ahtaaseen nurkkaan.
Sielläpä ovat, yhtä tiukasti kiinni toisissaan, kuten hyvinvointitalon koko vaatii, nurkka nurkassa kiinni, ahtaasti, pilaamassa ulkoisesti maaseutukaupungin päätöksentekomainetta, kas kun pakko on paras selitys 10 miljoonan hupulointiin.

*falskilla tarkoitetaan vähän samaa kuin löysällä tai laiskalla, joskus myös epärehellinen = ei tee mitä pitäisi.

28

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulossa ahdas pikkuhuoneilla.

• Anonyymi

Suunitelmaa voi kuvata annetuilla tila-ja sijoitustiedoilla ; susi syntyessään

• Anonyymi

Jos oletetaan, niin 624 jaettuna 13 - jaa äänestäneen kesken tasajaolla 48 ääntä per ehdokas. Ihan hyvin keskustalle käy, jos keskittävät tasaisesti.
      Taitaa kuitenkin syntyä jäsenten välinen- henkilöityvä lokakampanjointi.
      Aiempien vaalien tapaan.

• Anonyymi

Tuo jäsenmäärä, on suurin osa
        puolivillaisia, harmaahapsisia höperöitä, joita harmaahapsi itsekin johtaa rymysauvansa varassa, sokeltaen sattuman varassa juttujaan, riippuen siitä, keitä pienessä kuulijakunnassa sattuu kulloinkin olemaan ja kuinka ahnaasti nuo imeskekevät
        Ikenienssä varassa kuivahtavaa, ruskeaa yli -imelää pipariaan, ihastellen joka vuosi samaa makuelämystä, unohtaen kaiken muun. Siinä meidän elämänversusta, kuka milläkin mallilla kokien.
        Pää pensaassa, autuas ilme happamalla naamaalla.

• Anonyymi

Miksi lyödä " päätä seinään", kun on vielä mahdollisuus perua talon rakentaminen. Pyhäjärvellä löytyy avarampia paikkoja ko. pytingille. Asia sinänsä on kannatettava,
      muuta ei tällänäkymin olekaan. Aikoinaan kirjasto/kuklttuuritalon rakentamissuunnittelu
      kaupungintalon läheisyyteen, oli oikea. Mutta ei, silloinkin keskusta ylivallallaan " torbetoi"
      suunnitelmat. Ei olisi ollut hullumpi paikka nykyisen Virkkulan paikalle.

• Anonyymi

keskustan Eläkeliitto ja vasemmiston vastaava eläkeläispaarmat, viettävät suurimman osan päivistään matkustellen ja kerhoissa juoruten.
        Tämmöiset näköalattomat johdattelee..

• Anonyymi

Toimivin paikka, koko ympäristöä ajatellen, tapahtuuko noloin virhe, sitä ei Pyhäjärvi saane enää nolommaksi.

• Anonyymi

Missä viipyy päivän jytkytys?

• Anonyymi

Vaalituvista joku oli kuulemma saanut tippurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalituvista joku oli kuulemma saanut tippurin.

Jaa oliko nylkyttänyt Eeva-riidan jalkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa oliko nylkyttänyt Eeva-riidan jalkaa?

Onkohan entinen mies vaatinut muuttamaan ex-rouvaa sukunimen, kun hämmentäjänä on esillä negatiivisessä valossa. ex-mies on ihan mukavan oloinen jölli. ihan toista maata kuin ex-rouva.

• Anonyymi

Pitää vissiin liittyä Eläkeliittoon, kun täällä ilmeisesti persut niin kovasti sitä ihailee.
      Täytyy olla hyvä järjestö kun ei persut Pyhäjärvellä näe muuta kun negatiivista.
      No ompahan edes yksi asia, jota persutkin voi hyvillä mielin kiitellä.

• Anonyymi

Älä nyt toista kertaa liity:sinähän olet jo jäsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyköön, sehän on oloneuvoksen älylle riittävän yksinkertaista, liittyä eläkeliittoon kahtena henkilönä, luulot omasta älystä vastaa ainakin kahta, jos kolmeakia ihmistä.

Onhan semmoinen puutehuoli eläkeliitossa, kun ei oo omaa enää laintulkkia porukassa. Joutuvat juonimaan ja kuvioimaan vasemmistolaisten kanssa enemmän, jotta enemmistöllä voivat käyttää omintakeista laintulkintaa röyhkeesti ja reippaasti, korvasyyhyyn, kun kukaan ei mitään tiedä, siksi päätetään ei kenenkään vastuulla ja oman edun otto-oikeudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo minkään järjestön jäsen, kun eläkepäiät on alkamassa tuotapikaa.
        Hyvä tuntuu eläkeliitto olevan ketjun perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyköön, sehän on oloneuvoksen älylle riittävän yksinkertaista, liittyä eläkeliittoon kahtena henkilönä, luulot omasta älystä vastaa ainakin kahta, jos kolmeakia ihmistä.

Onhan semmoinen puutehuoli eläkeliitossa, kun ei oo omaa enää laintulkkia porukassa. Joutuvat juonimaan ja kuvioimaan vasemmistolaisten kanssa enemmän, jotta enemmistöllä voivat käyttää omintakeista laintulkintaa röyhkeesti ja reippaasti, korvasyyhyyn, kun kukaan ei mitään tiedä, siksi päätetään ei kenenkään vastuulla ja oman edun otto-oikeudella.

Eläkeliiton kuntavaaliteemoista v 2021
        "Tavoitteemme ei ole vallan hankkiminen itsellemme yhteiskunnallista pää-
        töksentekoa varten, vaan pyrimme vaikuttamaan poliittisiin päättäjiin
        tärkeäksi katsomiemme asioiden eteenpäin viemiseksi.

KUNTAVAALIEN YHTEISET TEEMAT

I Turvaamme kotihoidon ja laitoshoivan
        saatavuuden ja niiden yksilöllisiä tarpeita
        vastaavan sisällön.

II Edistämme ikääntyneiden kulttuuri-,
        liikunta- ja koulutuspalveluita
        sekä lisäämme maksuttomien
        kokoontumistilojen määrää.

III Vahvistamme vanhusneuvostojen
        toimintaedellytyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeliiton kuntavaaliteemoista v 2021
        "Tavoitteemme ei ole vallan hankkiminen itsellemme yhteiskunnallista pää-
        töksentekoa varten, vaan pyrimme vaikuttamaan poliittisiin päättäjiin
        tärkeäksi katsomiemme asioiden eteenpäin viemiseksi.

KUNTAVAALIEN YHTEISET TEEMAT

I Turvaamme kotihoidon ja laitoshoivan
        saatavuuden ja niiden yksilöllisiä tarpeita
        vastaavan sisällön.

II Edistämme ikääntyneiden kulttuuri-,
        liikunta- ja koulutuspalveluita
        sekä lisäämme maksuttomien
        kokoontumistilojen määrää.

III Vahvistamme vanhusneuvostojen
        toimintaedellytyksiä.

Mitä maksaa ellei kunta investoi hyvinvointiin?
        ----
        plääh plääh
        ----
        Maksaa 10 miljoonaa ja 30% päälle

Vaikuttaminen valittuihin valtuutettuihin alkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ne voi mennä niillä entisillä, kiirastulessa käräytetyillä opeilla, mitä niitä, vanhasta keitoksesta yrittää uutta soppaa hämmentää, lirahtaa vähän heikommaksi.8

• Anonyymi

Nyt ammut harhaan, trollin laulun sävelet soi korvissasi, asiat kääntyneet sinulla reppanalla päälaelleen.
        Mikähän se asia oikeasti on, et pysty sitä edes esittämään, vain uusikepua kehumaan. Voi poronpierua, sekö se täällä haiskahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo minkään järjestön jäsen, kun eläkepäiät on alkamassa tuotapikaa.
        Hyvä tuntuu eläkeliitto olevan ketjun perusteella.

Trollinpoikanen livauttaa, ruskea kieli liplattaa. Ymmärtäneekö itsekään missä huopatossunsa suhisee.
        Herra armahda meitä.
        Pyhäjärvi suksee suohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ammut harhaan, trollin laulun sävelet soi korvissasi, asiat kääntyneet sinulla reppanalla päälaelleen.
        Mikähän se asia oikeasti on, et pysty sitä edes esittämään, vain uusikepua kehumaan. Voi poronpierua, sekö se täällä haiskahtaa.

Pyhäjärven eläkeyhistykset ovat maankuuluja! Pyhäjärven yhteistyökyvyttömyyden ylläpitäjät, entiset järjestelmän jyrät ovat kaikessa sormineen, kuuluvat neuvonantajien kyseenalaiseen keräilyerään.
        Kuten nytkin, tunkeutuvat lusikkansa kera "lihapatojen äärelle" omine suruttomien aikojen pakkohengessä , takana harmaa menneisyys, edessä täyspimeä.

Eläkepoliitikot ovat pikkukunnassa haittatekijöitä, vaikutuksille heikkojen päättäjien takapiruina politiikkaan sotkeutujia.
        Säännöissä lukee kommeesti poliittisesti sitoutumattomia, joka pyhiksessä tarkoittaa jotta joka aatteen myrkkykeitospata kiehuu vaaleista vaaleihin.
        On pääkokit, resepteineen lisämaustajat, on uuisoiden maistelijat ja höynäytysten maistattajat.
        Astian makuinen , katkera sivumaku purkautuu oman syljen mukana soppaa syödessä ja korvamatoa piirissä syötettäessä.
        Ne ovat nää eläkeläiskerhot holhoavia vertaistukiryhmiä, hoitokokouksia!
        On jatkuvan mielentilanhoidon malli, missä tietyt hoitavat niitä, joita ruuhkavuosina ovat olleet jossain paikassa ja tilanteessa kurmuuttaneet, uusia hoidettavia syntyy kuin liukahihnalta.
        Eli ei niinkään suopeaa hyvää, etteikö sivujuonena myös kulkeudu kylille pahaakin viestiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäjärven eläkeyhistykset ovat maankuuluja! Pyhäjärven yhteistyökyvyttömyyden ylläpitäjät, entiset järjestelmän jyrät ovat kaikessa sormineen, kuuluvat neuvonantajien kyseenalaiseen keräilyerään.
        Kuten nytkin, tunkeutuvat lusikkansa kera "lihapatojen äärelle" omine suruttomien aikojen pakkohengessä , takana harmaa menneisyys, edessä täyspimeä.

Eläkepoliitikot ovat pikkukunnassa haittatekijöitä, vaikutuksille heikkojen päättäjien takapiruina politiikkaan sotkeutujia.
        Säännöissä lukee kommeesti poliittisesti sitoutumattomia, joka pyhiksessä tarkoittaa jotta joka aatteen myrkkykeitospata kiehuu vaaleista vaaleihin.
        On pääkokit, resepteineen lisämaustajat, on uuisoiden maistelijat ja höynäytysten maistattajat.
        Astian makuinen , katkera sivumaku purkautuu oman syljen mukana soppaa syödessä ja korvamatoa piirissä syötettäessä.
        Ne ovat nää eläkeläiskerhot holhoavia vertaistukiryhmiä, hoitokokouksia!
        On jatkuvan mielentilanhoidon malli, missä tietyt hoitavat niitä, joita ruuhkavuosina ovat olleet jossain paikassa ja tilanteessa kurmuuttaneet, uusia hoidettavia syntyy kuin liukahihnalta.
        Eli ei niinkään suopeaa hyvää, etteikö sivujuonena myös kulkeudu kylille pahaakin viestiä..

Mummut, papat, isoäidit -ja isät!
        Älä osta eläkekerhoissa taottua tulevaisuutta.

Kauniiden ajatustusten alla on survottuna paikkakunnan todellisuus "pois silmistä, pois mielestä" , eli meidän niin oma, kuin lastenlastemme arkipäivä. Me tarvitsemme työtä ja toimeentuloa. Emme sirkusta.

Oikeesti outoa, röyhkeää, hälläväliä välinpitämättömyydeltä sekä pakotettua rummutusta minä-minä- tahtomisena?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollinpoikanen livauttaa, ruskea kieli liplattaa. Ymmärtäneekö itsekään missä huopatossunsa suhisee.
        Herra armahda meitä.
        Pyhäjärvi suksee suohon.

Tässä yksi poloinen, joka näkee vain, mitä haluaa nähdä.
        Sen oon ajatellut, että semmoseen puljuun en liity, jossa on persuja, kun niillä näyttää olevan niin suuri , epänormaali, kiinnostus ihmisten peräaukkoon.
        En semmoseen porukkaan halua samaistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen oon ajatellut, että semmoseen puljuun en liity, jossa on persuja, kun niillä näyttää olevan niin suuri , epänormaali, kiinnostus ihmisten peräaukkoon.

Häpeä syytellä tässä, että kyseessä on perussuomalaiset. Hyi Sinua. Taitaa tuo kepuvasuri porukka olla suurempi ja sieltä löytyä sitä sun tätä. Ja ääniä saa lisää kaljatuopilla, olit - mikä olit! Että silleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua kiinnostaa peräaukotKirjoittelet siitä aika usein. klo09.21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häpeä syytellä tässä, että kyseessä on perussuomalaiset. Hyi Sinua. Taitaa tuo kepuvasuri porukka olla suurempi ja sieltä löytyä sitä sun tätä. Ja ääniä saa lisää kaljatuopilla, olit - mikä olit! Että silleen.

Niin, kun normaali ihminen käy asiansa vessanpyttyyn aamulla toimittamassa, ei seperäaukkoaan sen jälkeen mieti.
        Täällä näyttää ko.asia olevan framilla pitkin päivää, niin se on mielestäni hyvin epänormaalia.
        Pienet laoset on innoissaan, kuneka kertaa saavat itse potalla tehdä tarpeensa.
        Onko ymmärrettävä, että nämä, jotka jatkuvasti pitävät ko toimitusta esillä, ovat jääneet henkisdsti lapsen tasolle.
        Jos näin on, eihän sille mitään mahda, muuta kun yrittää pysyä kaukana niistä, mikä on kuitenkin helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kun normaali ihminen käy asiansa vessanpyttyyn aamulla toimittamassa, ei seperäaukkoaan sen jälkeen mieti.
        Täällä näyttää ko.asia olevan framilla pitkin päivää, niin se on mielestäni hyvin epänormaalia.
        Pienet laoset on innoissaan, kuneka kertaa saavat itse potalla tehdä tarpeensa.
        Onko ymmärrettävä, että nämä, jotka jatkuvasti pitävät ko toimitusta esillä, ovat jääneet henkisdsti lapsen tasolle.
        Jos näin on, eihän sille mitään mahda, muuta kun yrittää pysyä kaukana niistä, mikä on kuitenkin helppoa.

Miten lienee, joistakin vaan tulee heidän oman käyttäymisensä ansiosta kokoaika-vastenmielinen jokahenkilö.?
        Ilmeisesti itse haluavat olla luotaantyöntäviä?
        Vierasta ja pahoinvointia ympärilleen levittäviä nämä nenänvartensa suunnasta tyly katselijat mulle, kun oon muualta muuttanut.

Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lienee, joistakin vaan tulee heidän oman käyttäymisensä ansiosta kokoaika-vastenmielinen jokahenkilö.?
        Ilmeisesti itse haluavat olla luotaantyöntäviä?
        Vierasta ja pahoinvointia ympärilleen levittäviä nämä nenänvartensa suunnasta tyly katselijat mulle, kun oon muualta muuttanut.

Miksi?

Tarkoitat Marisijaa ja itkijöiden sukua?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5745
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3827
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1970
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1634
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe