Lumen auraus

Anonyymi-ap

Hieman lunta ja heti luokatonta aurausta!

17

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Urakoitsija vaihtunut keskustassa jäljestä päätellen.Kariniemi takaisin. Osaavat homman ja tekevät sen heti.

    • Anonyymi

      Meidän yksityistien on aurannut lietemies välitöinänsä. Erittäin laadukasta aurausta kaikinpuolin! Jos jotain huonoa, niin postilaatikot vaarasa! meiltä se lähti jo ensilumiaurauksella. Muuten kaikki osittain sujunut hyvin!

    • Anonyymi

      Kilpailutus tarkoittaa sitä, että ketä kehtaa halvimmalla jättää tekemättä. Kalustovaatimuksiin vain polkupyörä ja lumikola. Laadunvarmistukseen perässä rollaattorilla kulkeva OMA isomummo ja sopimukseen ehto perinnöstä ettei tule jos syy-yhteys löytyy tienhoitoon.
      On se hauska taas nähdä kun valittaa pitää kun vaan saadaan aihe, tällä kertaa lumi.
      miksei ketään nyt valita nurmikonleikkuusta? Sudetkin perhana lisääntyy heti kun maahan tulee valkoista.

    • Anonyymi

      Karsatinmäki vielä kamalammasa kunnossa.

    • Anonyymi

      Ja joku vielä väittää että kaikkia johtajia ja päälliköistä tarvitaan kunnalla. Hah hah ja maanrakennuspuolelle ekat irtisanomiset. Torkinkatu ylösalaisin jo kuukausikaupalla ja kaikki keskustan kadut huonolla hoidolla!

      • Anonyymi

        Vahaojankatu on ollut yli kolme vuotta myllättynä ja homma jatkuu,samoin
        kirkkotie,asvalttiakin vedettiin ja heti kaivamaan rikki,Kunnan johtoa pitäisi
        ensimmäisenä keventää ja hankkia muutama pätevä,nyt siellä on lauma
        kepuleille sopivia palkanNauttijoita ilman vastuuta mistään!!!!!!!


    • Anonyymi

      Auraustoiminnot tulisi saattaa lietelevitystoiminnan alaisuuteen! Levitystoiminnalla on pitäjäsä pitkät perinteet, sillä olemme suamen sikaisimpia pitäjiä!
      Amattitaitoa löytyy johtamistasolta aina levitystoimintaan asti. Tämä taito tulisi hyäryntää myäs lumitöisä.

    • Anonyymi

      Tie huittisjärvelle oli aurattu ja hyvästi! Mähtaako siä aurailla lieteväki

    • Anonyymi

      Vähän paremmin vois reunat aurata kun koheltajat tulee keskellä tietä vastaan.....

      • Anonyymi

        Jäljistä päätellen luisuttajat kaataneet aurauskepukat takatuuppareillaan. Koheltajat tulee keskellä tietä vastaan oli sitten lunta tai ei kun sitä puhelinta katsellaan kesken ajon...varmaan tiktok videoita katselee ajossa...nuoret ja naisihmiset pääasiassa.


    • Anonyymi

      Jos olisi aurattu kunnolla, niin olisi vältytty tältä kauhealta tulvalta. Onneksi asun kerrostalossa ylimmässä kerroksessa.

      • Anonyymi

        No eihän sulla oo sitten härän päivää.


    • Anonyymi

      Kunnan auramiehiä alkoi potuttaa tuo ainainen, ja läpi talven kestävä napiseminen huonoista aurauksista. Nostettiin porukalla kerralla vettä sen verran kaduille, että saadaan lumet ja loskat huuhdottua tarkimmankin kriitikon näkyviltä pois.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010861557.html

      • Anonyymi

        Sulatus lumille taivas aukesi ja järvi kaupungin sulattaa.Kumiveneet loppuvat vesistö-ala kasvaa ja kastelee taltkin,


    • Anonyymi00021

      Eikö nyt jo ole aurattu...kohta juhannus.

    • Anonyymi00022

      Onko Juha Suomela huijannut palkoissa työntekijöitä vai mikä juttu?

      • Anonyymi00023

        Täällä siitä kirjoitettu useasti mutta aina poistetaan kommentit.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe