Oveeni koputettiin. Olin juur käynyt pahnaantumaan yön yli. Ketään ei näkynyt. Ajattelin että olikohan serkku kun hän voi käyveskellä näinkin myöhään ja tuumin että pitää keittää kahvit hällelliselle kun en ole liijallisen väsynyt.
No sieltä alta ilmestyi naisen naama ja hiljaisella osin ujoisalla äänellä kertoi avaimijensa jääneen asuntoolliseensa. Olin varuillani mietin ryöstöyritystä, rentoutin hartijaiseni valmiina rejakoimaan npeantoiminnan liikkeillisillä. Apua tarvitsi joten autoin ja juttelin hänen kanssaan kunnes sai oven avauksen.
Hän oli melkoisen ihana.Hyväkäytöksinen. Ei ollenkaan semmoinen kuin siinä paratiisihotellissa vai mikä se on jossa haureellista huonoa ilmapiiriä bimboilua.
Jännitti että milloin tulee hyökkäys jollakin tavalla mutta se oli varmaan just niin että avaimet oli jäänyt himaansa ja kännykkä myös.Huomasin että hurmaannuin osittain. Kun hän lähti ovesta niin ajattelin että Jumala on naisen luonut miehelle sopivaksi.Sekin nousi mieleen että "hyvä ei ole ihmisen olla yksin."
Yksinhän ei kukaan Jumalan Hengen tyyssija ole hetkeäkään.Tämä herätti ajatuksen naisenhankinnastakin, sillä huomasin sisäisen värinän.No olipa joo. Kyllä tää tästä taas tasottuu, sytänmen syke.
Koitan uuvestaan pahnaloitua.Miten se osaski niin mukava olla.Voi tavaton. Voi että.
Selef Urge
Tapahtui 2 minuuttia sitten
26
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitat päiväkirjaasi tänne. Kukaan vaan ei ole kiinnostunut sinun kirjoituksistasi. Roikutko koneellasi 18h / vrk ?
- Anonyymi
En, hyvää yötä.
Selef Urge
- Anonyymi
Olipas hyvä thirreli
- Anonyymi
Selef taitaa saada siitä tulevankin ovikellon soittajan.
Naapurissani asuu ulkomaalaistaustainen nainen, jolla selvä alkoholiongelma. Olen ollut ystävällinen. Yks ilta myöhään hän soitti ovikelloani, oli humalassa: avaimet ja känny kotona. Soitin huoltofirmaan, harmistunut mies vastasi, oli heille selvästi tuttu asiakas.
Mietin, että tulikohan tehtyä virhe. En halua, että taloyhtiö ja huoltomies harmistuu myös minuun.
Sitten eräänä iltana hänen ikkunansa alla huusi suomalaismies jota nainen oli selvästi vedättänyt. Kuuntelin ihmeissäni. Ja mielessäni hiukan suutuinkin.
Muutama yö sitten klo 3 jälkeen soitettiin ovikelloani. En mennyt avaamaan. Liiallinen, väärä apu on hyväksikäytön mahdollistamista. Alkoholistin on pudottava omalle "pohjalleen", herättävä tilanteeseensa ja itse otettava vastuu, myös omista unohtamisistaan.
Yöllä ei soitella vieraille naapureille, eikä huoltofirmoille, vaan tyynesti istutaan portailla ja odotetaan aamua. Ei sentään ollut kylmällä kadulla yötään viettämässä. Ehkä näin oppii ulos lähtiessään huolehtimaan myös avaimistaan.
Olen itsekin ollut aikoinaan omalla "pohjallani", josta myös itse, hitaasti, nousin.- Anonyymi
Tämä nainen ei ole onkelmatapaus. Haistan ne tapaukset nopeasti elekieli ja suunanti sen tuovat nopeasti esiin mikä luomus on kyseessä. Myös teeskentelevän käytöksen haistan heti. Silmät ovat sielun peili niistäkin näkee ja ymmärtölijöijä. Vuohen äänikin kertoo siinä missä silmälisensä. Ja minä en ammu näissä arvijoissa hutiin. Ainakaan pitkään aikaan niin ei ole tapahtunut, joten siltä pohjalta. Jumalatomana ennen uskontuloa olin vietävissä kuin aasi ja luotin sellaisiin ihmisiin, joihin nyt uuvestisyntyneenä en ikimaajilmassa luotelmoisi.
Moni jättää nämä merkit huomioitta tahallaan haluten ajatelLa pelekkee hyveetä jokaisesta vastaantunkeutujasta.
Sen verran juttelimmekin siinä ovenavaamisen saapuloitsijaa outtajessamme että siinäkin ehtii jo jotain huomailisoija olisiko tässä onkelmija aiheuttava tapaus kuten kotirauhaa häirihtelevä oven taakse tyrkyttäytyjä. Lisäksi tämä nainen on mulle ennastaankin tuttu tapaus ja hänellä on naapurustossa kunnon kansalaisen naapurimaine.
Elämässä tietty tulee omija pohjallakäyntillisyyksillisyyksiksi nimetelmöitivissä olevija juttuja, joista joihinkin on oma syyllisteellisöisyys, joihinkinjokin muu syynsellijöitymä.
Oma viimeisin pohjalla makailukäyntisyyteni oli maallisen isäin kuolema, josta ylösnousuisuus kesti 2v. Vielä kolmannen vuojen kohjalla oli päivittäistä ejesmenneen vaijani muistelua ja kuinka mun olisi pitänyt olla parenpi poika hänelle, toisaalta hän itse sanoi minua maajilman parhaaksi pojaksi, mutta olisi pitänyt olla empaattisempi ja läsnäolevaisenpi kun tapasimme, varsinkin kun hänen kotiinlähtönsä aika oli yhä ilmeisempää ettei siihen kauvansa enää ole aikaansa.
Hyvä olla avulijas, mutta tosijaan kenenkään kiusantejon leikkikaluksi ei tule antautua. Minullakin on niistä omat kokemukseni jalta, jolloin en vielä luottanut asijoijen, olosuhteijen arvijoimisavusteen eli intuition toimivuuteen niin ihmisten kuten Raamatun kartallisen profetaalisen kulullisuujeksellisuujen suhteessa ajankulkuun kompanssilliseen uutisointillisuujeksellisuuksissa.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nainen ei ole onkelmatapaus. Haistan ne tapaukset nopeasti elekieli ja suunanti sen tuovat nopeasti esiin mikä luomus on kyseessä. Myös teeskentelevän käytöksen haistan heti. Silmät ovat sielun peili niistäkin näkee ja ymmärtölijöijä. Vuohen äänikin kertoo siinä missä silmälisensä. Ja minä en ammu näissä arvijoissa hutiin. Ainakaan pitkään aikaan niin ei ole tapahtunut, joten siltä pohjalta. Jumalatomana ennen uskontuloa olin vietävissä kuin aasi ja luotin sellaisiin ihmisiin, joihin nyt uuvestisyntyneenä en ikimaajilmassa luotelmoisi.
Moni jättää nämä merkit huomioitta tahallaan haluten ajatelLa pelekkee hyveetä jokaisesta vastaantunkeutujasta.
Sen verran juttelimmekin siinä ovenavaamisen saapuloitsijaa outtajessamme että siinäkin ehtii jo jotain huomailisoija olisiko tässä onkelmija aiheuttava tapaus kuten kotirauhaa häirihtelevä oven taakse tyrkyttäytyjä. Lisäksi tämä nainen on mulle ennastaankin tuttu tapaus ja hänellä on naapurustossa kunnon kansalaisen naapurimaine.
Elämässä tietty tulee omija pohjallakäyntillisyyksillisyyksiksi nimetelmöitivissä olevija juttuja, joista joihinkin on oma syyllisteellisöisyys, joihinkinjokin muu syynsellijöitymä.
Oma viimeisin pohjalla makailukäyntisyyteni oli maallisen isäin kuolema, josta ylösnousuisuus kesti 2v. Vielä kolmannen vuojen kohjalla oli päivittäistä ejesmenneen vaijani muistelua ja kuinka mun olisi pitänyt olla parenpi poika hänelle, toisaalta hän itse sanoi minua maajilman parhaaksi pojaksi, mutta olisi pitänyt olla empaattisempi ja läsnäolevaisenpi kun tapasimme, varsinkin kun hänen kotiinlähtönsä aika oli yhä ilmeisempää ettei siihen kauvansa enää ole aikaansa.
Hyvä olla avulijas, mutta tosijaan kenenkään kiusantejon leikkikaluksi ei tule antautua. Minullakin on niistä omat kokemukseni jalta, jolloin en vielä luottanut asijoijen, olosuhteijen arvijoimisavusteen eli intuition toimivuuteen niin ihmisten kuten Raamatun kartallisen profetaalisen kulullisuujeksellisuujen suhteessa ajankulkuun kompanssilliseen uutisointillisuujeksellisuuksissa.
Selef Urgesöin äsken banaanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeMiksi hän kaikista ovista valitsi juuri sinut?
Eikö olisi ollut naisnaapureita tai pariskuntia auttamaan asiassa?
No, toivotan onnea ja menestystä. Eipä siinä mitään.
Söin muuten juuri ruisjauhossa ja suolassa pyöriteltyjä ja voissa paistamiani silakkafileitä sekä Saarioisen kermaperunoita. Valmissalaattia, puolukkahilloa. Maitoa. Nam.
Nyt on pakastin jo melko tyhjä. Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeMuistathan sen pienen vanhan sanonnan eli Rakkaus on...
Silloin näkee, mutta ei näe .. jos näkee niin näkee sen ,minkä haluaa nähdä ja tässä kohtaa endorfiinit ja muut supertehosteet muuttaa kaiken loogiseksi hyväksi.
Tunnet olevasi kuin kehosi pinnalla ja irti siitä mitä arkisin tunnet.
Olet keveä ja huomaat eräänä päivänä mitä tuo olikaan kun kontrolli meni ja miksi meni ?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän kaikista ovista valitsi juuri sinut?
Söin muuten juuri ruisjauhossa ja suolassa pyöriteltyjä ja voissa paistamiani silakkafileitä sekä Saarioisen kermaperunoita. Valmissalaattia, puolukkahilloa. Maitoa. Nam.
Nyt on pakastin jo melko tyhjä."Miksi hän kaikista ovista valitsi juuri sinut?
Eikö olisi ollut naisnaapureita tai pariskuntia auttamaan asiassa?"
En tiejä.
Autopaikat vierekkäiset,lähin ovinaapuri samallisessa kerroksellisuuveksellisuuvessa, juttelukerrat parkkipaikalla kohjatessa, joissa yhjessä naurettu jollekin parkkipaikkakommellukselle, yhteistyötä lumitöissä parkkipaikassa, muut kohtaamiset rappukäytävällisöijessä, Jumalan johjatustakohansa, Jeesuksesta puhuminen, Olen myös hänen puolestaan ollut rukoilevainen että uskoon tulisi, ja olisi muutakin arvaamillisuuttakin, ehkä kompinaatijo joistakin näist.
" No, toivotan onnea ja menestystä. Eipä siinä mitään."
Ahaa , vai silleen, tarkoitatko ihan yleisesti vai jotakin muunlaisuutta kuhinallisuutta mun ja hänen välilleen? Hänet haluan uskoon Jeesukseen, en halua häntä avijovaimoksi vaikka hän muistutti minua uinuvaisuujessa olevista ärsykkeellisyyksist hormonaalisuuveksellisuuvestollisest.Hänel uuvehko mersu A. Kerran meinas peruuttaa mun päälle kun hän olt lähtökuopis ja siin takaa kävelemäs. Hän iloisest huus aaton ikkunastan anteeks ja mä siihen sanoin että just ehin väistee, Koirakin hällä on ja koiralla on hänet. Mullakin on saksalainen auto.Joskus hän on tuijottanut aika pitkään silmiin, just tuli se mieleen, muistiin. Just autopaikalla kun hän pakkasi autoaan tai purki sitä ja ovi oli auki niin etten päässyt siitä oman auton rattiin ja venailin siinä jonkun minuutin kun hän ähelsi ja sanoi että ootas kun tästä ehdin kun hoputin häbtä.Mulla oli silloin minuuttiaikataulu ja silloin näitä hitailijoita eteen just osuukin olipa melkeen missä vaan.
"Söin muuten juuri ruisjauhossa ja suolassa pyöriteltyjä ja voissa paistamiani silakkafileitä sekä Saarioisen kermaperunoita. Valmissalaattia, puolukkahilloa. Maitoa. Nam.
Nyt on pakastin jo melko tyhjä."
Sula on sitten ollut aika vähän syötävää kun viikossa (?) sait projektia eteenpäin melko täyvellisest melko tyhjälisyyteen.Tsenppii jouluruokijen tekoon ja tai joulunjälkeisen isoalennuksisten lanttulaatikoijen ym. haalimiseen löytävyyjessä.Miekii havahjuib asiinä siihen että 26.12 mennrssä pitää syyvä pois pakastimesta syömyksii jotta saa lanttulaatikkoi alennuksekkisel pakastaa. euron per lanttulaatikko 700 ranmoo on hyveellinen tiili ja lanttulaatikko on mulle se mavukkain mallistos.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi hän kaikista ovista valitsi juuri sinut?
En tiejä.
Autopaikat vierekkäiset,lähin ovinaapuri samallisessa kerroksellisuuveksellisuuvessa, juttelukerrat parkkipaikalla kohjatessa, joissa yhjessä naurettu jollekin parkkipaikkakommellukselle, yhteistyötä lumitöissä parkkipaikassa, muut kohtaamiset rappukäytävällisöijessä, Jumalan johjatustakohansa, Jeesuksesta puhuminen, Olen myös hänen puolestaan ollut rukoilevainen että uskoon tulisi, ja olisi muutakin arvaamillisuuttakin, ehkä kompinaatijo joistakin näist.
Ahaa , vai silleen, tarkoitatko ihan yleisesti vai jotakin muunlaisuutta kuhinallisuutta mun ja hänen välilleen? Hänet haluan uskoon Jeesukseen, en halua häntä avijovaimoksi vaikka hän muistutti minua uinuvaisuujessa olevista ärsykkeellisyyksist hormonaalisuuveksellisuuvestollisest.Hänel uuvehko mersu A. Kerran meinas peruuttaa mun päälle kun hän olt lähtökuopis ja siin takaa kävelemäs. Hän iloisest huus aaton ikkunastan anteeks ja mä siihen sanoin että just ehin väistee, Koirakin hällä on ja koiralla on hänet. Mullakin on saksalainen auto.Joskus hän on tuijottanut aika pitkään silmiin, just tuli se mieleen, muistiin. Just autopaikalla kun hän pakkasi autoaan tai purki sitä ja ovi oli auki niin etten päässyt siitä oman auton rattiin ja venailin siinä jonkun minuutin kun hän ähelsi ja sanoi että ootas kun tästä ehdin kun hoputin häbtä.Mulla oli silloin minuuttiaikataulu ja silloin näitä hitailijoita eteen just osuukin olipa melkeen missä vaan.
"Söin muuten juuri ruisjauhossa ja suolassa pyöriteltyjä ja voissa paistamiani silakkafileitä sekä Saarioisen kermaperunoita. Valmissalaattia, puolukkahilloa. Maitoa. Nam.
Sula on sitten ollut aika vähän syötävää kun viikossa (?) sait projektia eteenpäin melko täyvellisest melko tyhjälisyyteen.Tsenppii jouluruokijen tekoon ja tai joulunjälkeisen isoalennuksisten lanttulaatikoijen ym. haalimiseen löytävyyjessä.Miekii havahjuib asiinä siihen että 26.12 mennrssä pitää syyvä pois pakastimesta syömyksii jotta saa lanttulaatikkoi alennuksekkisel pakastaa. euron per lanttulaatikko 700 ranmoo on hyveellinen tiili ja lanttulaatikko on mulle se mavukkain mallistos.
Selef Urge- Lanttulaatikkoa ruisleivän päälle, voita väliin = stadilainen lanttukukko.
- Kalakukko on vastaavanlainen: ruisleipää, voita ja paistetuja silakoita / muikkuja päälle.
Kylymää maitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi hän kaikista ovista valitsi juuri sinut?
En tiejä.
Selef UrgeVaikuttaa siltä että se oikeen kyttää tilaisuuksia tavata sua kun niin usein ootte kohdanneet. Ja uudella autolla ajava tuskin on mielipuolitapaus narkkari.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Muistathan sen pienen vanhan sanonnan eli Rakkaus on...
Silloin näkee, mutta ei näe .. jos näkee niin näkee sen ,minkä haluaa nähdä ja tässä kohtaa endorfiinit ja muut supertehosteet muuttaa kaiken loogiseksi hyväksi.
Olet keveä ja huomaat eräänä päivänä mitä tuo olikaan kun kontrolli meni ja miksi meni ?Siinä on omat vaaransa, mutta Herra antaa ja auttaa näissäkin "rakkausasijoisis" huomijoitavuuksis. Tosin en ole uskoontulon jälkeen joutunut päässyt siihen testiin arvijoijuks kuinka se menis.Jumalan apuun kaikis asijois kysyn, ja kojen saaneeni kaikinpuolisiin avullisuutensa.
Tuskinpa enää menisin metkutukseen kuin orhi tamman äkätessään.Onneksi on ikuisesti säilyväisyyksijä asijoita, joijen saamallisuuteen voimme luattaakin. Tääl maan pääl tietenkäänsä ei mikään kestä ijäisyyksellisyyksiinsä. Ihan tässä naurahtin kun on niin hyvä ikuisuus tiejos. Joo, kyllä ohan hymyilyttee yhä vaan.Ylösotto näyttee olevan täl vuosikymmenel. Ei ihme että tekköö eetwarttii kun ojotusaika on niin lyhyllistä.Jännittää ja hymyilyttää.
https://www.youtube.com/watch?v=4_fvXrgAm1A
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että se oikeen kyttää tilaisuuksia tavata sua kun niin usein ootte kohdanneet. Ja uudella autolla ajava tuskin on mielipuolitapaus narkkari.
Nuot mainitut kohtaukset ovat muistijo usejalt vuojelt, on kesä viiliksii, on talviviiliksii. Seinänaapurinaan oun saanut naattii hänen huilusoitollisuuksia, hän ossoo hyvin soittaa, tai jokin huilusoitin.On joskun pyytäny anteeksi jos soittoäänt kuuluu, mutta oon sanonut että antaa palaa vaan. En ou koskaan kokenut soittoaan muuta kuin mukavuutellisviihteellisyytenä.Kyllä sen sanoikin joskus mikä se soitin on mutta en muista oboe ehkä, joku semmonen, joka hänet onnelli soi.
Selef Urge - Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Muistathan sen pienen vanhan sanonnan eli Rakkaus on...
Olet keveä ja huomaat eräänä päivänä mitä tuo olikaan kun kontrolli meni ja miksi meni ?Mr hyvis. Pieni moraalisaarna. Eikö sinulla itselläsi ole puoliso? Mitä sitten, jos alussa näkeekin ruusunpunaisten lasien läpi. Se kait on luonnon tarkoituskin hoitaa asiat niin, ettei ihmisestä heti näe kaikkia inhimillisiä epätäydellisyyksiä.
Miksi et tahtoisi kahden sinkun voivan löytää toisensa. Itse ainakin soisin, että joku sen vertaa "normaalisoituisi", että osaisi etsiä elämästä ihan tavallisia asioita mitkä ihmisen elämään kuuluukin. En kyllä ymmärrä kuka tuohon selef urgeen rakastuisi tai ihastuisi, jos on oikeasti elämässä tuollainen mitä palstalla, mitta ainakin itse hänelle soisin silti jotain normaalia kuten parisuhteen toiseen ihmiseen. Ei tarvitse elää eunukkina. Tuskin se olisi Jumalannekaan tahtotila todellisesti.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän kaikista ovista valitsi juuri sinut?
Nyt on pakastin jo melko tyhjä.No liekö valitsi, että oli tuttu ihminen hänelle?
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr hyvis. Pieni moraalisaarna. Eikö sinulla itselläsi ole puoliso? Mitä sitten, jos alussa näkeekin ruusunpunaisten lasien läpi. Se kait on luonnon tarkoituskin hoitaa asiat niin, ettei ihmisestä heti näe kaikkia inhimillisiä epätäydellisyyksiä.
Miksi et tahtoisi kahden sinkun voivan löytää toisensa. Itse ainakin soisin, että joku sen vertaa "normaalisoituisi", että osaisi etsiä elämästä ihan tavallisia asioita mitkä ihmisen elämään kuuluukin. En kyllä ymmärrä kuka tuohon selef urgeen rakastuisi tai ihastuisi, jos on oikeasti elämässä tuollainen mitä palstalla, mitta ainakin itse hänelle soisin silti jotain normaalia kuten parisuhteen toiseen ihmiseen. Ei tarvitse elää eunukkina. Tuskin se olisi Jumalannekaan tahtotila todellisesti.
Lightning"En kyllä ymmärrä kuka tuohon selef urgeen rakastuisi tai ihastuisi, jos on oikeasti elämässä tuollainen mitä palstalla, mitta ainakin itse hänelle soisin silti jotain normaalia kuten parisuhteen toiseen ihmiseen."
Kyllä sinä ymmärrät miten kalan saa koukkuun. Tässä on tapa, jota tosin en koskaan tule kokeilemaan, koska muitakin tapoja on, joista jotain voin joskus käyttää jos niin on kolahtavaisuus.Tälleen tejorijassa rakastumis tai ihastumisprosessin aloitussiirto, joka näyttää olevan markkinoijen tehokkain ja erilaiset sen serkulliset verokoneelliset versijot, jotka kertovat naiselle ken on riittävän varakas ja toivottavaisesti helposti ajan kanssa lypsettävissä ja kynittävissä:
Kuka tahansa normaalin laskupään omaava nainen , joka saisi nähjä ajantasalla olevat pankkitilini ja omistukseni, joihin olisi liitettyinä ajankohtaiset hinta-arvijot.Monkey see, monkey do.
Kyllä alkais sukat monillisilla pyörimään jaloissa ja jonoa kehittymään oven taakse kuin lääkärin vastaanotolle julkisel puolellisel.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En kyllä ymmärrä kuka tuohon selef urgeen rakastuisi tai ihastuisi, jos on oikeasti elämässä tuollainen mitä palstalla, mitta ainakin itse hänelle soisin silti jotain normaalia kuten parisuhteen toiseen ihmiseen."
Kyllä sinä ymmärrät miten kalan saa koukkuun. Tässä on tapa, jota tosin en koskaan tule kokeilemaan, koska muitakin tapoja on, joista jotain voin joskus käyttää jos niin on kolahtavaisuus.Tälleen tejorijassa rakastumis tai ihastumisprosessin aloitussiirto, joka näyttää olevan markkinoijen tehokkain ja erilaiset sen serkulliset verokoneelliset versijot, jotka kertovat naiselle ken on riittävän varakas ja toivottavaisesti helposti ajan kanssa lypsettävissä ja kynittävissä:
Kuka tahansa normaalin laskupään omaava nainen , joka saisi nähjä ajantasalla olevat pankkitilini ja omistukseni, joihin olisi liitettyinä ajankohtaiset hinta-arvijot.Monkey see, monkey do.
Kyllä alkais sukat monillisilla pyörimään jaloissa ja jonoa kehittymään oven taakse kuin lääkärin vastaanotolle julkisel puolellisel.
Selef UrgeNäet väärillä laseilla naisten aikeet.
Itse asiassa puolustin sinua oikeudenmukaisesti katsomatta ihmiseen ja hänen vajavuuteensa. Olet oikeassa, et edes ansaitse sitä naista naapurissasi. Oli hän millainen hyvänsä, hän olisi joka tapauksessa liian hyvä sinulle.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr hyvis. Pieni moraalisaarna. Eikö sinulla itselläsi ole puoliso? Mitä sitten, jos alussa näkeekin ruusunpunaisten lasien läpi. Se kait on luonnon tarkoituskin hoitaa asiat niin, ettei ihmisestä heti näe kaikkia inhimillisiä epätäydellisyyksiä.
LightningJa jos kehtaisin niin voisin kertoa monija muitakin tosiasijoita tässä itsestäni, joilla tunnetusti saa lihaa ja sameasilmäisyyttä naiselijössä,mutta ne kyllä näkyvät ja tuntuvat sitten kun niillä saalistaa nainen.Naisen saaminen ei ole ongelma, jokainen sellaisen saa jos vähän yrittää, mutta sellaisen naisen saaminen, jonka kokosytänmisesti haluaa ja se olisi molemminsytänmistä rakkautta on jo toinen juttu.Jumala on kuitenkin ihmeitä tekevä Henki.Mä olen päässyt pitkälle ilman naista Jumalan kanssa. Mulla on lyhyt matka enää eessä jos tällä vuosikymmenellä ylösotto tosiaan on kuten on uumoiltu suurena tojennäköisyytenä.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet väärillä laseilla naisten aikeet.
Itse asiassa puolustin sinua oikeudenmukaisesti katsomatta ihmiseen ja hänen vajavuuteensa. Olet oikeassa, et edes ansaitse sitä naista naapurissasi. Oli hän millainen hyvänsä, hän olisi joka tapauksessa liian hyvä sinulle.
LightningTilastojen mukaan naiset ovat naimisissa kaikkein varakkaimpien miesten kanssa. Olen niin lukenut jostain lehtijutusta. Oletan että se on totta. Suvussani on sama nähtävissä Köyhiksi luokitellut elävät sinkkuina kunnes vaurastuneet. Poikkeuksena opiskelun perusteella arvioitava tulevaisuuden taloudelliset kasvumahjollisuujet.
"et edes ansaitse sitä naista naapurissasi"
Hän on jumalaton ja sellaista en ota vaikka latatulla pyssyllä suostuteltaisiin.Mieluummin kuolen.
Tämä ansaitsemispuoli taisi olla lipsahus...?
Tarvitsen naiselta vain ansaitsematonta armoa, jotta hälle kelpaisin?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastojen mukaan naiset ovat naimisissa kaikkein varakkaimpien miesten kanssa. Olen niin lukenut jostain lehtijutusta. Oletan että se on totta. Suvussani on sama nähtävissä Köyhiksi luokitellut elävät sinkkuina kunnes vaurastuneet. Poikkeuksena opiskelun perusteella arvioitava tulevaisuuden taloudelliset kasvumahjollisuujet.
"et edes ansaitse sitä naista naapurissasi"
Hän on jumalaton ja sellaista en ota vaikka latatulla pyssyllä suostuteltaisiin.Mieluummin kuolen.
Tämä ansaitsemispuoli taisi olla lipsahus...?
Tarvitsen naiselta vain ansaitsematonta armoa, jotta hälle kelpaisin?
Selef UrgeSairasta hommaa, ei voi muuta sanoa.
Kyllä niillä toimeentulotuen varassa elävilläkin on emäntänsä. Ehkä kyse on enemmänkin siitä, ettei esimerkiksi koulutettu ihminen yleensä ota vähemmän koulutettua, koska se ajatusmaailma on yleensä aivan toisenlainen ja siitä ei siksi mitään tulisi.se jos näkee kuten sinä näet, voi kertoa siitä että sinun tulee laskea omaa tasoasi. Kyllä myös yleensä vakka kantensa valitsee myös ulkoisesti, henkisesti jne Se on ikävä asia toki jos joku peräkammarin poika ei sitä missiä omakseen saa edes isoilla rahoillansa, mutta se on ihan realismia.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos kehtaisin niin voisin kertoa monija muitakin tosiasijoita tässä itsestäni, joilla tunnetusti saa lihaa ja sameasilmäisyyttä naiselijössä,mutta ne kyllä näkyvät ja tuntuvat sitten kun niillä saalistaa nainen.Naisen saaminen ei ole ongelma, jokainen sellaisen saa jos vähän yrittää, mutta sellaisen naisen saaminen, jonka kokosytänmisesti haluaa ja se olisi molemminsytänmistä rakkautta on jo toinen juttu.Jumala on kuitenkin ihmeitä tekevä Henki.Mä olen päässyt pitkälle ilman naista Jumalan kanssa. Mulla on lyhyt matka enää eessä jos tällä vuosikymmenellä ylösotto tosiaan on kuten on uumoiltu suurena tojennäköisyytenä.
Selef UrgeVaikea uskoa muuten että sitä akkaa edes saisit ainakaan näillä jutuilla mitä täällä on ollut. Sen verran hooposettiä on, että siinä kun hernaria ja kermavaahtoa sekoittelisit tovin niin kääntyisi hänkin kannoillaan. Täytyisi olla melko rahan ahne emäntä, jos ottaisi sinut omaishoidettavakseen.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
söin äsken banaanin.
Minä söin JUST ÄSKÖN3 ruisleipän siivuva. Niijen siivujen leipäin päälle voitelijoin markariinija, pilkoin, leikkasin, kasasin possunlihaleikettä, keltasipulia, venäläinen suolakurkku ( mamma mia, mikä makullisteisuus!) juustosiivuja. Ja siinä se oli syömiskelyt.Eipäs kun nohjin että kavli jotain puristetta niin voileipäpikkelsijä oli kanssa, koska se tekee hyvää lisämaistuvuutta leivään. Joo, se on semmoinen ihanuus joka rehalipisoi siinä missä venäläinen suolakurkkukin leivälliskokonaisuutta.
Teki ihan taivaan hyvää!
https://www.youtube.com/watch?v=s6TtwR2Dbjg
Juomana vettä, kussa sejassa raparperin paloja, mustikan palleroita, hieman funlight metsämarja uutuus mehutiivistettä loraus.
Joskus olen tuoholliseen sekoittanut Valijon mehupurkistakin mavullisuuksija. Niistä on tullu hyvämehusimavullisteisija juomija niistjäkin.
Sankari,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä söin JUST ÄSKÖN3 ruisleipän siivuva. Niijen siivujen leipäin päälle voitelijoin markariinija, pilkoin, leikkasin, kasasin possunlihaleikettä, keltasipulia, venäläinen suolakurkku ( mamma mia, mikä makullisteisuus!) juustosiivuja. Ja siinä se oli syömiskelyt.Eipäs kun nohjin että kavli jotain puristetta niin voileipäpikkelsijä oli kanssa, koska se tekee hyvää lisämaistuvuutta leivään. Joo, se on semmoinen ihanuus joka rehalipisoi siinä missä venäläinen suolakurkkukin leivälliskokonaisuutta.
Teki ihan taivaan hyvää!
https://www.youtube.com/watch?v=s6TtwR2Dbjg
Juomana vettä, kussa sejassa raparperin paloja, mustikan palleroita, hieman funlight metsämarja uutuus mehutiivistettä loraus.
Joskus olen tuoholliseen sekoittanut Valijon mehupurkistakin mavullisuuksija. Niistä on tullu hyvämehusimavullisteisija juomija niistjäkin.
Sankari,
Selef UrgeSehän on hyvä että sankar sai apetta pötsiin niin kuin ihan kuka tahansa kuolevainen. Mitä jos paastoaisit vihdoinkin sen 40 päivää ja 40 yötä? Aisit vatmasti Jumalalta sanomia paaston aikana, näyt lisääntyisivät ja olisit niiin sitä mrhyviksen Fireä ja Voimaa täynnä. Noo, en varmaan saa syytettä aikuisen miehen yllyttämisestä itsemurhaan? pitäisihän aikuisen ihmisen ymmärtää sen johtavan kuolemaan? Ruokahan on toki hyvää ja saa siitä nauttiakin mikäs siinä.
Lightning
Selef vaikuttaa humoristiselta ja ihan tasapainoiselta ja monet oikeat suhteet alkaa sillä sisäisellä ei ulkoisella habituksella mutta jos joku uskoo täysin ulkoiseen niin ok.
Itse en usko vaikka malliksikin on pyydetty aikoinaan.
Olen mielummin kuunnellut vaikka puhelimessa ihmisen sielukasta ääntä.
Silloin voi nähdä erillailla ja jos ulkoinen yhdistyy sisäiseen niin maailma ympärillä alkaa rakentua sen muotoiseksi kuin suurin voima antaa myöden eli
Rakkaus.Siinä mikään ei ole rajana ja Jumala kun on mukana niin ihmeetkin kuten on tullut nähtyä.
Vaikka raamattu ohjaa sinkkuuteen Jumalan asioissa niin sanon, että kyllä Jumala voi rinnalle ohjata tehopakkauksen jolloin on todella tehokas Jumalan yksikkö.
Kaksi yhdessä ja rukoilee ja keskustelee Jumalan kanssa niin johan on VOIMAAAA.- Anonyymi
VOIMAA!!!! FIRE!!!!!!
Lightning - Anonyymi
Voima se on mikä jylleevää.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432937Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602809- 422313
- 251773
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251679Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa701556- 481556
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050