Himmennetään valaisusta ja laitetaan musiikkia soimaan taustalle.
Aloitetaan tällä:
https://youtu.be/eHUN2QCqeEA?feature=shared
Kun rakastellaan ensi kertaa mies
9
491
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdään siitä ikimuistoista.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Milloin järjestät meille yhteistä aikaa, että tämä olisi mahdollista.? Rakastan sinua! ❤️
- Anonyymi
Oikean ihmisen kanssa se olisi varmaankin yhdessä sovittavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikean ihmisen kanssa se olisi varmaankin yhdessä sovittavissa.
Olen yrittänyt kertoa hänelle, että olen yksinäinen ja kaipaan seuraa ja osoittanut, että tykkään hänestä. Silti mitään ei tapahdu. 😞
- Anonyymi
Joooo😎
- Anonyymi
Tahdon sinut J na nainen olet minun sielunkumppani ja sydämen valittu! Rakastelen sinua niin että kuolet onnesta, vähän niinku Lady Gagan uudessa hitissä.
Ei tarvitse pelätä, se on ihan luonnollista.
- Anonyymi
Me teemme sitä kauneinta vielä monesti. Toivon sinua osaksi elämääni..... Ihan tähän elämään.... Sinut mä tahdon.
- Anonyymi
Just hyvä biisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088