MAINOS PÄÄTTYY
Mitä on työperäinen maahanmuuttaja, joka elää sosiaaliturvalla, Purra kysyy.
- Haluatko vastata itse tuohon omaan kysymykseesi, Koskela kysyy.
Ei, minä kysyin sinulta, Purra toteaa.
Purra korostaa, kuinka Suomeen halutaan korkeasti koulutettuja ihmisiä, jotka tulevat tekemään töitä. Koskela puolestaan korostaa, kuinka ei halua tehdä eroa ihmisten välille, kun tekijöitä tarvitaan monille aloille.
Myy vaatetta kaupassa 🤣
Riikka Purra sinun korkeasti koulutettu insinööri
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Riikka Purra ei Mt apua 30 vuoteen pelleämmä elää sosiaaliturvalla
Ja sinä akka haukut ei syytät ilman todisteita Puoluees kanssa- Anonyymi
Lukiossa oli jo luokkakaveri tumma
Vitun luuseri Persut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukiossa oli jo luokkakaveri tumma
Vitun luuseri PersutVai korkeasti koulutettuja
Mamuja varmaa myös korkeasti koulutettuja suomalaisia
Työttömät ja Mt väki
Paskan arvoisia
Purran ja perussuomalaiset mielestä - Anonyymi
Pubi poliitikko
Jolla hermot mennyt juonnista
Äitinsä tietä kulkee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pubi poliitikko
Jolla hermot mennyt juonnista
Äitinsä tietä kulkeeRiikka Purralla ei pidä hermot a-studiossakaan
Säälittävä luuseri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purralla ei pidä hermot a-studiossakaan
Säälittävä luuseriÄitini kesti neljä vuotta naisen hakkaamista tapon yrityksen
Riikka Purra ui kun olen kova 🤣
- Anonyymi
On se enemmän kuin koneasentaja !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125