Mikähän idea? Laitetaan enemmän ihmisiä toimeentulotuelle. Toimeentulon menoja on
lääkärit ja sähkötkin.
Tulee todella kalliiksi valtiolle. Petteripurra ei vain osaa. Päätökset on ideologisia. Kokkarit ei tosiaan ole mikään talouspuolue.
Suojaosuus ei nouse
6
260
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan pysyykö nykyisessä määrässä?
- Anonyymi
Jos takuueläkkeen määrä vuoden alussa nousee niin suojaosuuden luulisi olevan sen suuruinen. Edelleen olisi väärin, että pienellä työeläkkeellä olevalla suojaosuus olisi pienempi kuin takuueläkkeellä saa pitää koko eläkkeen. Ulosottoa ei tehdä takuueläkkeestä.
- Anonyymi
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Omasta työeläkkeestäni nipsaistaan pieni osa, tosin se eläkesumma on alle 400. Kansaneläke paikkaa ja toivon ettei sitä aleta ulosmitata. Jokuhan persu (?) sitäkin ehdotti.
Mutta joka tapauksessa alle tonnin eläkkeestä ei ole isoja summia elämiseen, eikä ulosottajalle annettavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
Omasta työeläkkeestäni nipsaistaan pieni osa, tosin se eläkesumma on alle 400. Kansaneläke paikkaa ja toivon ettei sitä aleta ulosmitata. Jokuhan persu (?) sitäkin ehdotti.
Mutta joka tapauksessa alle tonnin eläkkeestä ei ole isoja summia elämiseen, eikä ulosottajalle annettavaa.Kansaneläke ja työeläke lasketaan yhteen tuloiksi. Mutta ulosottoon menevä summa otetaan työeläkkeestö. Kansaneläkkeestä ei siis suoraan ulosoteta, mutta se huomioidaan tulona. Että tavallaan kyllä ulosotetaan jo nyt.
- Anonyymi
Jo se on perkele,kun muka pitäisi vielä velkansakkin maksaa
- Anonyymi
Sepäs se. Oma alkuperäinen velkasumma oli 14t ja nyt se on ulosoton kautta 24t. Ja juu, maksettu on vuosia. Mutta ne korot ja kulut!
Jos olisin tiennyt että näin isonee saldo viranomaisen "kulisseissa", olisin tehnyt suoraan velkojan kanssa sopimuksen kuukausimaksuista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937