Reservi-ikä nousee 65v

Anonyymi-ap

Todella mahtavaa, kaiken näköset ukorähjät meuhkaa ryssä sitä ja ryssä tätä, kysyttäessä sotaanlähtöhaluista ovat jo liian vanhoja, no nyt pääsevät etulinjaan.

Kokoomuksen verkkojulkaisua kun lukee, artikkelit ja kommentit sen verran tyhmiä ja pehmeitä, voisivat myös tehdä poikkeuslain että kokoomuslaiset iästä ja sukupuolesta huolimatta kuuluu sijoittaa etulinjaan.

18

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja taas turha alotus

• Anonyymi

Asiaan löyhästi liittyen : milloin kävit ulkona viimeksi ?

• Anonyymi

Taisi koskettaa omakohtaisesti?

• Anonyymi

Jos on järkeä päässä niin menee sinne viikon kurssille niin pääsee eroon armeijasta. Vielä kerkeää......

• Anonyymi

Pääse viikon kurssilla eroon omasta armeijasta,mutta pääseekö eroon hyökkäävästä puna-armeijasta.Vai jättääkö vihollinen rauhaan reservistä eronneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääse viikon kurssilla eroon omasta armeijasta,mutta pääseekö eroon hyökkäävästä puna-armeijasta.Vai jättääkö vihollinen rauhaan reservistä eronneet.

Meillä on semmoset pellet hallituksessa ja eduskunnassa että Putin saa puolestani tulla, mikään tuskin huononee. Teollisuus ja Suomen kilpailukyky käytännössä tuhottu, nyt ollaan vielä nousuhumalassa mutta krapula tulee kyllä.

• Anonyymi

Pistetäänpä porukka näitä kuusvitosia ukkoja ja parikymppisiä teinejä. alkeellisiin olosuhteisiin metsään ja katsotaan kuka pärjää.

• Anonyymi

Kuka vaan oppii pärjäämään askeettisissa oloissa, sitäpaitsi sota-oloissa se ei todellakaan ole mitään hirviporukan nuotiorinkillä istumista nokipannukahvin kera.

• Anonyymi

Hyökkääkö puna-armeija? Mistä ja kenen se on?

• Anonyymi

Etulinjaan persuräähkät elikäs nuo ministeris"naiset" ja edustajat, siinä saavat vihulaiset "omansa" ensimmäisenä pois.

• Anonyymi

Voi kun pääsiskin listimään ryssiä ! ei tulisi kyllä omantunnon tuskia. Rysät ovat pelkkää ihmiskunnan pohjasakkaa.

• Anonyymi

Luulen että rysät listis sut ennen kuin ehtisit näkemään ainoatakaan

• Anonyymi

Jos syttyy sota, haen turvapaikkaa Ruotsista koska Suomessa voin joutua rintamalle. Sillähän verukkeella ne venäläisetkin täältä turvapaikkaa hakevat. Ja sanon, ettei ole minun sota vaan Häkkäsen sota.

• Anonyymi

Ruotsin viranomaiset palauttaa Suomeen, pidemmälle pitää lähteä. Mutta joo, saa kokoomuslaiset hoitaa itse sotansa.

• Anonyymi

jos eroaa reservistä, niin ei vältä rintamaa, tai suomen puolustamista. ilman asetta esim tehdään ruokaa, lääkintähommissa, varusteiden huolto / korjaus, niin ja kaatuneiden siirto ja niiden ehostus. kyllä jokaiselle hommia löytyy.

• Anonyymi

Joo kyllä varmasti löytyy etulinjahomma jokaiselle kokoomuslaiselle, itte en meinaa panna tikkua ristiin, mieleemmin otan napin ottaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä varmasti löytyy etulinjahomma jokaiselle kokoomuslaiselle, itte en meinaa panna tikkua ristiin, mieleemmin otan napin ottaan

Tuon on kyllä kaikkien kannalta paras ratkaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon on kyllä kaikkien kannalta paras ratkaisu.

Oliko paras sanottava minkä kekseit?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      375
      2780
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      75
      1726
    3. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      165
      1583
    4. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      85
      1527
    5. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1347
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      1176
    7. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      209
      1173
    8. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      131
      1084
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      28
      1084
    10. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      71
      1039
    Aihe