Todella mahtavaa, kaiken näköset ukorähjät meuhkaa ryssä sitä ja ryssä tätä, kysyttäessä sotaanlähtöhaluista ovat jo liian vanhoja, no nyt pääsevät etulinjaan.
Kokoomuksen verkkojulkaisua kun lukee, artikkelit ja kommentit sen verran tyhmiä ja pehmeitä, voisivat myös tehdä poikkeuslain että kokoomuslaiset iästä ja sukupuolesta huolimatta kuuluu sijoittaa etulinjaan.
Reservi-ikä nousee 65v
18
479
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas turha alotus
- Anonyymi
Asiaan löyhästi liittyen : milloin kävit ulkona viimeksi ?
- Anonyymi
Taisi koskettaa omakohtaisesti?
- Anonyymi
Jos on järkeä päässä niin menee sinne viikon kurssille niin pääsee eroon armeijasta. Vielä kerkeää......
- Anonyymi
Pääse viikon kurssilla eroon omasta armeijasta,mutta pääseekö eroon hyökkäävästä puna-armeijasta.Vai jättääkö vihollinen rauhaan reservistä eronneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääse viikon kurssilla eroon omasta armeijasta,mutta pääseekö eroon hyökkäävästä puna-armeijasta.Vai jättääkö vihollinen rauhaan reservistä eronneet.
Meillä on semmoset pellet hallituksessa ja eduskunnassa että Putin saa puolestani tulla, mikään tuskin huononee. Teollisuus ja Suomen kilpailukyky käytännössä tuhottu, nyt ollaan vielä nousuhumalassa mutta krapula tulee kyllä.
- Anonyymi
Pistetäänpä porukka näitä kuusvitosia ukkoja ja parikymppisiä teinejä. alkeellisiin olosuhteisiin metsään ja katsotaan kuka pärjää.
- Anonyymi
Kuka vaan oppii pärjäämään askeettisissa oloissa, sitäpaitsi sota-oloissa se ei todellakaan ole mitään hirviporukan nuotiorinkillä istumista nokipannukahvin kera.
- Anonyymi
Hyökkääkö puna-armeija? Mistä ja kenen se on?
- Anonyymi
Etulinjaan persuräähkät elikäs nuo ministeris"naiset" ja edustajat, siinä saavat vihulaiset "omansa" ensimmäisenä pois.
- Anonyymi
Voi kun pääsiskin listimään ryssiä ! ei tulisi kyllä omantunnon tuskia. Rysät ovat pelkkää ihmiskunnan pohjasakkaa.
- Anonyymi
Luulen että rysät listis sut ennen kuin ehtisit näkemään ainoatakaan
- Anonyymi
Jos syttyy sota, haen turvapaikkaa Ruotsista koska Suomessa voin joutua rintamalle. Sillähän verukkeella ne venäläisetkin täältä turvapaikkaa hakevat. Ja sanon, ettei ole minun sota vaan Häkkäsen sota.
- Anonyymi
Ruotsin viranomaiset palauttaa Suomeen, pidemmälle pitää lähteä. Mutta joo, saa kokoomuslaiset hoitaa itse sotansa.
- Anonyymi
jos eroaa reservistä, niin ei vältä rintamaa, tai suomen puolustamista. ilman asetta esim tehdään ruokaa, lääkintähommissa, varusteiden huolto / korjaus, niin ja kaatuneiden siirto ja niiden ehostus. kyllä jokaiselle hommia löytyy.
- Anonyymi
Joo kyllä varmasti löytyy etulinjahomma jokaiselle kokoomuslaiselle, itte en meinaa panna tikkua ristiin, mieleemmin otan napin ottaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä varmasti löytyy etulinjahomma jokaiselle kokoomuslaiselle, itte en meinaa panna tikkua ristiin, mieleemmin otan napin ottaan
Tuon on kyllä kaikkien kannalta paras ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon on kyllä kaikkien kannalta paras ratkaisu.
Oliko paras sanottava minkä kekseit?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3752780En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail751726- 1651583
Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi851527No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi221347Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51176Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2091173Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko1311084Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e281084- 711039