Todella mahtavaa, kaiken näköset ukorähjät meuhkaa ryssä sitä ja ryssä tätä, kysyttäessä sotaanlähtöhaluista ovat jo liian vanhoja, no nyt pääsevät etulinjaan.
Kokoomuksen verkkojulkaisua kun lukee, artikkelit ja kommentit sen verran tyhmiä ja pehmeitä, voisivat myös tehdä poikkeuslain että kokoomuslaiset iästä ja sukupuolesta huolimatta kuuluu sijoittaa etulinjaan.
Reservi-ikä nousee 65v
29
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas turha alotus
- Anonyymi
Asiaan löyhästi liittyen : milloin kävit ulkona viimeksi ?
- Anonyymi
Taisi koskettaa omakohtaisesti?
- Anonyymi
Jos on järkeä päässä niin menee sinne viikon kurssille niin pääsee eroon armeijasta. Vielä kerkeää......
- Anonyymi
Pääse viikon kurssilla eroon omasta armeijasta,mutta pääseekö eroon hyökkäävästä puna-armeijasta.Vai jättääkö vihollinen rauhaan reservistä eronneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääse viikon kurssilla eroon omasta armeijasta,mutta pääseekö eroon hyökkäävästä puna-armeijasta.Vai jättääkö vihollinen rauhaan reservistä eronneet.
Meillä on semmoset pellet hallituksessa ja eduskunnassa että Putin saa puolestani tulla, mikään tuskin huononee. Teollisuus ja Suomen kilpailukyky käytännössä tuhottu, nyt ollaan vielä nousuhumalassa mutta krapula tulee kyllä.
- Anonyymi
Pistetäänpä porukka näitä kuusvitosia ukkoja ja parikymppisiä teinejä. alkeellisiin olosuhteisiin metsään ja katsotaan kuka pärjää.
- Anonyymi
Kuka vaan oppii pärjäämään askeettisissa oloissa, sitäpaitsi sota-oloissa se ei todellakaan ole mitään hirviporukan nuotiorinkillä istumista nokipannukahvin kera.
- Anonyymi
Hyökkääkö puna-armeija? Mistä ja kenen se on?
- Anonyymi
Etulinjaan persuräähkät elikäs nuo ministeris"naiset" ja edustajat, siinä saavat vihulaiset "omansa" ensimmäisenä pois.
- Anonyymi
Voi kun pääsiskin listimään ryssiä ! ei tulisi kyllä omantunnon tuskia. Rysät ovat pelkkää ihmiskunnan pohjasakkaa.
- Anonyymi
Luulen että rysät listis sut ennen kuin ehtisit näkemään ainoatakaan
- Anonyymi
Jos syttyy sota, haen turvapaikkaa Ruotsista koska Suomessa voin joutua rintamalle. Sillähän verukkeella ne venäläisetkin täältä turvapaikkaa hakevat. Ja sanon, ettei ole minun sota vaan Häkkäsen sota.
- Anonyymi
Ruotsin viranomaiset palauttaa Suomeen, pidemmälle pitää lähteä. Mutta joo, saa kokoomuslaiset hoitaa itse sotansa.
- Anonyymi
jos eroaa reservistä, niin ei vältä rintamaa, tai suomen puolustamista. ilman asetta esim tehdään ruokaa, lääkintähommissa, varusteiden huolto / korjaus, niin ja kaatuneiden siirto ja niiden ehostus. kyllä jokaiselle hommia löytyy.
- Anonyymi
Joo kyllä varmasti löytyy etulinjahomma jokaiselle kokoomuslaiselle, itte en meinaa panna tikkua ristiin, mieleemmin otan napin ottaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä varmasti löytyy etulinjahomma jokaiselle kokoomuslaiselle, itte en meinaa panna tikkua ristiin, mieleemmin otan napin ottaan
Tuon on kyllä kaikkien kannalta paras ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon on kyllä kaikkien kannalta paras ratkaisu.
Oliko paras sanottava minkä kekseit?
- Anonyymi00024
Erosin ja nyt on rento olo.
- Anonyymi00025
Jees, vielä ehtii listimään ryssiä vähemmäksi. hihuu 👍
- Anonyymi00026
onneksi on vene pusikossa piilossa porin edustalla
- Anonyymi00027
Olisi ihan hyvä jos itä naapurin kanssa tulisi pientä kahinaa, silloin varmaan Kokoomuslaiset ja Persut ensimmäisenä menisivät rintamalle ja päästäisiin niistä eroon . Eikä sankarihautaaminenkaan olisi nykyään ongelma kun krematorion jälkeen jäännös ei tarvitse kuin kahvipaketin kokoisen tilan. Sotatoimien loputtua Suomi olisi varmasti paljon nykyistä parempi yhteiskunta.
- Anonyymi00028
Tämä yhteiskunta on sillä mallilla että ainut mitä on puolusteltavaa on maailman korkein verotus ja maahanmuuttajat.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on sillä mallilla että ainut mitä on puolusteltavaa on maailman korkein verotus ja maahanmuuttajat.
Kun Mauno Koivisto päästi Kokoomuksen aikoinaan hallitukseen ja muodostettiin Harri Holkerin hallitus, siitä lähti Suomen talousvaikeudet ja hyvinvointivaltion alas ajo, sitä ennen Suomi oli velaton valtio. Paavo Lipposen hallitukset aikoinaan tilannetta korjasivat ja palkansaajat osallistuivat talkoisiin olemalla 2vuotta ilman palkankorotuksia. Tosin silloinkin leikkauksia tehtiin ja köyhimmät niistä eniten kärsivät, porvarit osaavat ja voivat pitää aina puolensa, ei korppi korpin silmää noki sanotaan.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kun Mauno Koivisto päästi Kokoomuksen aikoinaan hallitukseen ja muodostettiin Harri Holkerin hallitus, siitä lähti Suomen talousvaikeudet ja hyvinvointivaltion alas ajo, sitä ennen Suomi oli velaton valtio. Paavo Lipposen hallitukset aikoinaan tilannetta korjasivat ja palkansaajat osallistuivat talkoisiin olemalla 2vuotta ilman palkankorotuksia. Tosin silloinkin leikkauksia tehtiin ja köyhimmät niistä eniten kärsivät, porvarit osaavat ja voivat pitää aina puolensa, ei korppi korpin silmää noki sanotaan.
Ja näinhän se meni nytkin: Köyhät ja sairaat sekä työttömät ja opiskelijat saivat kurjuutta ja rikkain desiili veronalennuksen!
- Anonyymi00030
Pitäkää nuoret meuhkaajat huoli, ettette joudu sotaan.
- Anonyymi00031
Kannattaa nuorison äänestää ja äänestää nuoria joilla on fiksuja ajatuksia! Nämä kaikki vanhat,ammattipoliitikot sehän on nähty, mitä he saavat aikaan.
Ja maailmalta näkee paljon varoittavia esimerkkejä, mitä tapahtuu kun tarpeeksi vaikutusvaltaa omaavat vanhukset kahmivat vallan itselleen, silloin joutuvat nuoret sotiin ja menettävät henkensä ja heidän elämänsä tehdään helvetilliseksi. Koulutus ja terveydenhuolto ajetaan alas, kohta vain rikkailla on niihin mahdollisuus.
Pitäkää nuoret puolianne
Terveisin mummo71v - Anonyymi00033
Suomi on pilattu! Se ontosiseikka. Mutta on se meidän isänmaamme ja sitä puolustetaan viimeiseen MIEHEEN asti! Se jos punikit lähtee pakoon keisarin armeijaa on vain hyvä niin ei tarvi kytätä missä se Kaitsu ruuvaa raiteita irti kun tosi tilanne tulee
- Anonyymi00034
Minulla ei isänmaata ole, isältäni en koskaan ole saanut mitään. Itse olen tonttini ostanut ja itse päätän mitä teen sen kanssa. Porvarien maita ja metsiä en ryhdy puolustamaan ja mahdollisesti jopa kuolemaan heidän puolesta, sillä heiltä en koskaan ole mitään ilmaiseksi saanut, en puutavaraa tai elintarvikkeita vaan kaiken olen joutunut ostamaan markkinahinnalla, vain marjoja ja sieniä olen metsistä poiminut jokamiehen oikeudella, muuta oikeutta ei porvarien maihin ole, miksi siis niitä ilmaiseksi puolustaisin, se on typerää isänmaallisuutta jota kansaan koitetaan istuttaa . Köyhää ja typerää aina hyväksikäytetään kaikissa yhteiskunnissa, siksi sosialistinen demokratia on tähänastisista paras järjestelmä, kunhan vain saataisiin köyhät, sorretut ja vastaavanlaiset ihmiset äänestämään, rikkaat porvarit äänestää aina.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402