Onko yhtään kaduttanut, kun jätti perheensä? Nyt yksinhuoltaja ja kaveri panee rouvaa
Mitkä on Maisulin it-miehen mietteet?
45
562
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö nää höyrypäät yhtään ajattele lapsiaan. Tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Suomessa tilastoitiin vuonna 2023 yhteensä 11341 avioeroa.
Niitä kyllä riittää ja sinulle murehtimista ja pahanolon tunnetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kyllä riittää ja sinulle murehtimista ja pahanolon tunnetta.Hyvä 😜😜😜😜👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kyllä riittää ja sinulle murehtimista ja pahanolon tunnetta.15:04 tämä ketju on keskustelua maisa torpasta, ei muiden avioeroista ym onko papparaisella vaikea pysyä aiheessa
- Anonyymi
Hetken hurmio on elämän turmio.
- Anonyymi
Liha on heikko ja perse vallaton.
- Anonyymi
Maisa kyllä kovasti muistuttaa ulkonäöltään isoäitiään Irmaa.
- Anonyymi
Maisa vaihtoi omien sanojensa mukaan rahan rakkauteen, kun alkoi olemaan it-mikin kanssa🤣 Mihinkähän se nyt vaihtoi rakkauden🤣
- Anonyymi
Vaihtoi rakkauden uuteen rakkauteen.💑
- Anonyymi
"Pamppuun"?
- Anonyymi
Onneksi mikkihiiri ehti antaa työhakemuksen teko-ohjeita pollarille ennenkuin totuus valkeni...miksei pollarilla muuten ole työpaikkaa?
- Anonyymi
Pollarilla on työpaikka, mutta hakee jotakin poliisipäällikön virkaa. Tuskin pääsee kun sekosi torppaan. Kertoo miehestä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pollarilla on työpaikka, mutta hakee jotakin poliisipäällikön virkaa. Tuskin pääsee kun sekosi torppaan. Kertoo miehestä paljon.
Yksityiselämä ei kuulu työnantajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiselämä ei kuulu työnantajalle.
20:42 tässä tapauksessa kuuluu, kun ukko on poliisi. Poliisin pitää olla nuhteeton kansalainen, työnantaja ei katso hyvällä, jos sekaantuu huonomaineiseen julkkishölmöön, jonka kanssa yhdessä valehtelee ja poliisipartio käy välien selvittelyssä kotona.
- Anonyymi
huumeista eroitettu
- Anonyymi
Ei kai se Maisan luonne ihan yllätyksenä tullut, kun luonteensa tiedetään laajasti seiskan lukijapiireissäkin.
- Anonyymi
Lukijapiiri tiedetään myös.
- Anonyymi
IT ajattelee varmaan samoin kuin Aisala aikanaan. Eli on tämä karvas kalkki nieltäväksi tämä aisankannattajan osa.
- Anonyymi
Mitähän sulhanen tuumasi häissään paljasp. morsiamen tempauksesta?
- Anonyymi
Kiinostaisko yhteistyö fujitsun kanssa😂🤣😅
- Anonyymi
Maisalla jännä miesmaku. Nyt kelpaa jo pullamahainen mies ja tulotasokin tipahtivat roimasti.
- Anonyymi
Kun ei ole valinnanvaraa. Ja toisekseen, kostaa sahralle. Siinä poliisille ihana nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole valinnanvaraa. Ja toisekseen, kostaa sahralle. Siinä poliisille ihana nainen.
Aina ei löydy sitä sopivaa puolisoa.
Suomessa kirjattiin viime vuonna 11341 avioeroa. Siinä sitä on myös sinulle miettimistä.
- Anonyymi
Nyt nähtiin taas Maisulin epävakaus. Vakaat naiset ovat aarteita.
- Anonyymi
Mihin Maisa unohti lapsensa?
- Anonyymi
Rakkaus on ikuinen, kohde vain vaihtuu.
- Anonyymi
Fujitsua ei ole ollut olemassa vuosikausiin...
- Anonyymi
Aloittajalla riittää mietteitä.
- Anonyymi
Opettaako Maikku eroamaan kädestä pitäen, vieri hoidossa yötä myöten. Samalla varmistaa itselleen uuden saaliin.
- Anonyymi
Jäbä tuhlasi satoja tuhansia (?) asuntoon, matkoihin, autoon. Tässä oli kiitos. - Aina ei voi voittaa. Sorry.
- Anonyymi
IT kyselee varmaan Aisalalta vertaistukea.
- Anonyymi
Halvemmaksi olisi tullut käydä huorissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvemmaksi olisi tullut käydä huorissa.
Ei aina muija vaihtamalla parane ja olen sen itsekkin huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina muija vaihtamalla parane ja olen sen itsekkin huomannut.
Tyhmästä päästä kärsii eikä kukaan fiksu maisulin matkaan lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii eikä kukaan fiksu maisulin matkaan lähde.
Latvala lähti.🚗
- Anonyymi
Ei tarvitse miettiä mikä on aloittajan jatkuva miete. Se on Maisa.
- Anonyymi
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
Hän on minun jatkuva miete, ollut jo ainakin viisi vuotta tälläkin palstalla.
Olen hokenut melkein 24/7 Maisan kauneutta, Mikon ja Maisan onnellista avioliittoa. Kukaan ei tule lyömään mimun ennätystäni tautonomisessa hokemisessa.
T. Pappa palvelutalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
Hän on minun jatkuva miete, ollut jo ainakin viisi vuotta tälläkin palstalla.
Olen hokenut melkein 24/7 Maisan kauneutta, Mikon ja Maisan onnellista avioliittoa. Kukaan ei tule lyömään mimun ennätystäni tautonomisessa hokemisessa.
T. Pappa palvelutalosta."mimun"? 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mimun"? 😂🤣
11:32 eikö piilokakkiva vaari enää muuta keksinyt. Et koskaan selittänyt mitä se piilokakkiva tarkoittaa.😁😁🤣🤣
- Anonyymi
Miten Maiskukkelille aina käy näin, että unohtaa omat lapsensa?
- Anonyymi
Ei minun tietääkseni Maisa ole jättänyt lapsiaan ja miksi keksit kokojan valheitasi palstalla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tietääkseni Maisa ole jättänyt lapsiaan ja miksi keksit kokojan valheitasi palstalla ?
12:27 sinun tietosi ovat yhtä tyhjän kanssa. Sinähän olet hokenut maisan ja mikin onnellista avioliittoa vaikka pari on ollut eron partaalla viimeiset kaksi vuotta ja nyt on laitettu avioeropaperit vetämään. Sinun horinoitasi ei kannata kenenkään ottaa vakavasti.
- Anonyymi
It-mikon mietteet on, että pitikin sotkeutua Maisaan. Olisi miettinyt vähän tarkemmin, kannattaako tuohon tuulella käyvään hepsan keikkaan takertua.
- Anonyymi
Oppia ikä kaikki.
- Anonyymi
Ero opetusta vierihoidossa, kallista opetusta. Kaksi hajonnutta perhettä. Ei tunnu missään. Äiti vaihtaa miestä kuin paitaa. Kiertopalkinto toisen asunnossa, mies vaihtuu lennossa. Nähdäänkö taas häät näyttääkö morsian paljasta,
pehvaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747