Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
Miten meinasit
116
2446
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelin kysyä, että oletko hän.
- Anonyymi
Avoimesti ja kiinnostuneena että tuttavuus syvenee. Kysyn mitä sulle kuuluu ja kerron omat kuulumiset. Jutellaan varmaan harrastuksista ja joulusta ainakin.
- Anonyymi
Normaalisti jos vielä kohdataan.
- Anonyymi
Sidon hämet.
- Anonyymi
Oho?!
- Anonyymi
Millä oikeudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä oikeudella?
No varmaan vaa sillä että päälle on päästävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho?!
Nii,villisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan vaa sillä että päälle on päästävä
Onpa rivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii,villisti.
Aina sitä toivoo, et nyt. Mut sit pettyy, et ei taaskaan. Huoh!
- Anonyymi
Tahtoisin itsekin sitoa hänet ja kiusoitella sitten ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin itsekin sitoa hänet ja kiusoitella sitten ;)
Hyvä.
- Anonyymi
Koitan olla vähän rohkeampi hänen suhteensa ja keksiä vaikka tikusta asiaa jos ei mitään järkevää tule mieleen 🙂 -naiselta
- Anonyymi
Uteliaasti kai.
- Anonyymi
Riippuu ihan täysin hänen reaktiostaan. Jos hän nainen tulee juttelemaan tai tanssimaan, niin sitten varmaan sulan.
- Anonyymi
Menen varmaan vähän vaikeaksi, mutta suhtaudun ystävällisesti. Hymyilen varmaan vähän haikeasti jos nään hänet. 🥲
- Anonyymi
No just tän takia onkin parempi olla näkemättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just tän takia onkin parempi olla näkemättä!
Kuis niin? Onko paha jos ujostuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuis niin? Onko paha jos ujostuttaa?
Ei tietenkään, mut se on, jos menee vaikeeks. Kuulostaa siltä, et on epämukavaa ja ikävää oloa en toiselle tahtois, aattelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mut se on, jos menee vaikeeks. Kuulostaa siltä, et on epämukavaa ja ikävää oloa en toiselle tahtois, aattelen.
Minulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa niin jännitän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit se on eri asia. Ootko m vai n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit se on eri asia. Ootko m vai n?
Nainen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänelläkin?!
Sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänelläkin?!
SivuEi tunneta niin hyvin, että voisin tietää, mut en ainakaan usko, että on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunneta niin hyvin, että voisin tietää, mut en ainakaan usko, että on.
Kahvilla sen tietysti tietäisi onko vai eikö ole.
- Anonyymi
No odotetaan tätä..naiselle
- Anonyymi
Varmaan ihan asiallisesti.
- Anonyymi
Sydän pamppaillen ja jännittäen kuten jo jonkin aikaa. En jaksaisi kyllä enää esittää ihan neutraalia.
- Anonyymi
En mäkään jaksa, mutta on pakko yrittää.
- Anonyymi
Tunsin piikin sydämessä, kun joku mainitsi kompuroinnista. Kuka on ja missä, mä tiedän vastauksen kyllä. ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu näkeekö kahden vai muiden nähden. /19:42
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan ap mies tää paskanjsuhanta toisten puolisoista!
- Anonyymi
Itken.. 😥😥
- Anonyymi
Voit olla varma, että "voit luottaa minuun" meni roskiksesta alas.
- Anonyymi
Niin vai viittasinko sillä siihen millä luottamustani hait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vai viittasinko sillä siihen millä luottamustani hait.
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Mutta ei se uutta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Mutta ei se uutta ole.
Sitten meni varmaan ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten meni varmaan ohi?
Luultavasti. Se on hankalaa, kun haluaa kaiken heti nyt. Ja toinen ei osaa lukea merkkejä, kun kohdataan.
- Anonyymi
Niinkuin viimeksi. Hymyilen ja tervehdin, niinhän sinäkin teet. Viimeksi tervehdit, mutta et sanonut yhtään mitään- miehelle
- Anonyymi
En mitenkään. Eikä varmaan kohdata muutenkaan.
- Anonyymi
Silleen kun aina, nautin hetken tuomasta hyvänolon tunteesta ja rauhallisesta keskustelu hetkestä. On kiva ikävän päivän lomassa tuntea vastakkaisia tunteita, jotka kumoavat kaiken mikä tuntuu pahalle. Hyvä tunne voittaa aina huonon, ja jättää mieleen kivat ajatukset ja joskus mietteliäätkin.
https://youtu.be/zfzfnqUZU0w - Anonyymi
Päättele sinä, senkin päällitär.
T kokeileppa käytännön kapuloitas, meikäläisen kohteessa, rauhallisesti myös turvallisesti.
PS.arvaa kuka?
https://m.youtube.com/watch?v=eAqeA5Hc0K4- Anonyymi
Toimitatko sinä kapulan mitä koittaa?
- Anonyymi
Rakkaudella.
- Anonyymi
Odotan sitä kahdenkeskistä hetkeä. Pitää osata vain tulla oikeaan paikkaan ja aikaan
- Anonyymi
No en ainakaan niin kuin rakastunut normaalisti suhtautuisi.
- Anonyymi
En tiedä olenko koskaan valmis kohtaamaan. Mutta jos olen valmis ja kohdataan niin tietysti aion lähestyä naista aikeenani saada hänet vaimokseni.
- Anonyymi
Ihan normaalisti, ihan kuin olisit kuka tahansa tuttu/puolituttu! Haluaisin että tietäisit tämän, kun luulen että pelkäät miten käyttäydyn humalassa sinun suhteen jos osumme samaan aikaan viihteelle sinne paikkaan, jossa ollaan aikoinaan nähty. Olen sen päättänyt, että en ole koskaan niin humalassa että minulta menee kontrolli sinun suhteesi - voit luottaa siihen! Ja kun piiritkin on meillä niin pienet. Sinun ei siis tarvi juosta minua karkuun jos näemme, annan sun olla rauhassa enkä puhu mitään mitä ei saisi puhua! Minusta kun tuntuu että pakoilet minua.
- Anonyymi
Sullahan on jo miesvaimo,joka kyllä esiintyy täällä naisena!
- Anonyymi
Kuin maksulliseen.
- Anonyymi
hymmyilen ja iLoiten , ehkä tilkka kyyneileitä...
ethän ennää lähtis poies
J - Anonyymi
Kai mä taas kysyn maanantaina, että tuliko voittoa.
- Anonyymi
Haluaisin halata ja suudella. Ehkä kysyn käykö se. Tuskin.
- Anonyymi
Kävisi se, enemmän kuin mielellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisi se, enemmän kuin mielellään
Vaikka muita olisi?
- Anonyymi
En mitenkään. Koska en tunne häntä mitenkään. Jos jotain niin katson sivusta.
- Anonyymi
Olet selvä psykopaatti!
- Anonyymi
En todella tiedä.. Toivottavasti et ainakaan sen miehesi kanssa tule vastaan :( Tai ehkä olet joskus jo tullutkin mutta olen luullut häntä veljeksesi tai kaveriksesi.
- Anonyymi
Pistähän mekkoylle ja transubaariin, siellä o kaltaisedi, jos etjätä rauhaan, vankila sua odottaa!
- Anonyymi
Haista kuule hevon paska! Toisten asiat ei sulle kuulu, joten JÄTÄ RAUHAAN!
- Anonyymi
Mitä tolla tarkoitat,.? Kait se aviopsri saa yhdessä kulkea, sinäkö sen määräät, et määrää!?
- Anonyymi
Häneen. Varmaan aika kylmästi ja välinpitämättömästi. Onhan leikkinyt kustannuksellani vuosien ajan.
- Anonyymi
Melko totista leikkiä jos ihan vuosien ajan on sinua mielessään pitänyt..,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko totista leikkiä jos ihan vuosien ajan on sinua mielessään pitänyt..,
En mä tiiä enää. Ehkä sitten oikeasti hellyn kun nään hänen.
- Anonyymi
Tän tulet vielä todistamaan!
- Anonyymi
Kuin ei olisi koskaan tavattukaan. Selkeästi helpointa molemmille. Tunteilleni ei ole sijaa.
- Anonyymi
Kysyisin, että mitä niin hirveää tein, ettet halunnut pitää edes yhteyttä? Annoit ymmärtää toisin, kun erottiin.
- Anonyymi
Teit jotain niin hirveää että rakastuit minuun, väärään. Enkä halunnut enää asettaa sinua vaikeaan tilanteeseen. Olisit joutunut valitsemaan kahdesta aivan liian tärkeästä asiasta, siksi vetäydyin. Ikävä vaivaa silti...olet hyvä ihminen💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit jotain niin hirveää että rakastuit minuun, väärään. Enkä halunnut enää asettaa sinua vaikeaan tilanteeseen. Olisit joutunut valitsemaan kahdesta aivan liian tärkeästä asiasta, siksi vetäydyin. Ikävä vaivaa silti...olet hyvä ihminen💜
Kerrohan tarkemmin ja suoraan. Mitä tämä tarkoittaa.
- Anonyymi
En katso pettämistä hyvällä.
- Anonyymi
Ai, kuinkakauan olitte yhdessä, pitäishän se hänen vaimonsa tietää! Olitko silloin nainen vaiko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en sanoisi että väärään ,mutta tilanne on mikä on, jollain tasolla haluaisin sinuun tutustua.
- Anonyymi
Mikäli näen tarpeeksi kaukaa, vaihdan reittiä.
- Anonyymi
Samoin
Tuskinpa kohdataan.
- Anonyymi
Olisi ihanaa halata
- Anonyymi
Ja kertoa, että todella paljon ihastuin häneen aikanaan.
- Anonyymi
Pelasit v... Rulettia ja valehtelet!
- Anonyymi
Ja kysyä, mitä hänelle kuuluu.
- Anonyymi
Ja jos hän tahtoisi, voisimme mennä kahville.
- Anonyymi
Ja voisin helliä ja rakastaa häntä paljon 🥰 Siis ilman mitään realismiä. Semmoista ei tunnettaisi, olisi vain minä ja hän. Voih, nyt täytyykin mennä keittelemään sitä aamukahvia
- Anonyymi
Tartun sun jalkaan kun koira konsanaan.
- Anonyymi
Halataan kun tavataan.
- Anonyymi
Peilaan sinun käytöstäsi.
- Anonyymi
Hän mies on varattu, niin en voi mitenkään suhtautua kuin olemalla vaan ja antamalla olla rauhassa.
- Anonyymi
Miks sä sinne menit
Liukas kelikii - Anonyymi
No ei olla aikoihin nähty,suuri pelko ettei nähdäkään.
- Anonyymi
Ihan normisti hyvin.
- Anonyymi
Yllätyn, ja kasaan itseni ja sanoja tulee. Ei mitään tosi hienoa, mutta ei se olisi pointtikaan. Samalla katson ja ihmettelen.
- Anonyymi
Mä yleensä samalla tavoin kun muhun suhtaudutaan
- Anonyymi
Riipuen siitä miten suhtaudut itse minuun.Jos olet kohtelias,olen minä myös.
- Anonyymi
Räpyttelen käsiäni ja silmiäni. Kävelen luoksesi polvet pitkällään loikkimalla.
- Anonyymi
Ihanat soidinmenot tiedos.
- Anonyymi
Luontevan epäluontevasti
https://youtu.be/4331uXY0nxA- Anonyymi
Ihana❤️
- Anonyymi
Jos näen silmät yritän olla itkemättä jos näytät surullliselta. Tarvitsisi uskaltaa lähelle tässä tapauksessa. Se on haaste.
- Anonyymi
Niin on, se on se haaste.
- Anonyymi
Halata ja katsoa miten reagoit.
- Anonyymi
Jos olet minua hyvin paljon nuorempi ja tiedän nimesi, niin lupaan näyttää sinulle molempien käsien keskisormia! Jotta et enää koskaan sen jälkeen yrittäisi lähestyä minua ja ymmärtäisit kuinka ahdistavia kaikki ns.kohtaamiset ovat olleet!
- Anonyymi
Etkö sinä voisi mennä ikäväpalstalta johonkin muualle kommentoimaan, kun et kerran kaipaa ketään? Toistat vain koko ajan tuota samaa.
- Anonyymi
Niin kuin keheen tahansa puolituttuun.
- Anonyymi
Haluaisin hypätä syliin ja puristaa niin lujaa ettet ikinä lähtisi pois ❤️Rakastan sua niin. Tuska on silti käsin kosketeltava kun tiedämme ettei se heti onnistu. Haluan silti sut ja olen valmis sun kanssa vaikka maailman ääriin ja jättämään kaiken taakseni❤️
- Anonyymi
Revin hihasta
Nyt mentiin - Anonyymi
No nyt on rakkautta ilmas.
- Anonyymi
Vau:D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on rakkautta ilmas.
Kyllä ❤️
Olen valmis ja tekisit musta maailman onnellisimman naisen. Ensimmäistä kertaa elämässäni tiedän että sä olet sitä mitä olen aina hakenut. Olisi niin paljon sanottavaa mutta äsken kun nähtiin hetki oli huono enkä viitsinyt jäädä venaamaan. Sydän huusi sun perään. Lupaatko että puhuisimme tästä tilanteesta ja sun tunteista? 🔥 - Anonyymi
Miehelle vai naiselle? Kaunis teksti❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle? Kaunis teksti❤️
Oho siellä se lukikin😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Revin hihasta
Nyt mentiinSaat repiä muualtakin kuin hihasta 😉
- Anonyymi
No enpä tiiä kun et sinäkään minuun mitenkään.
- Anonyymi
Ai miten niin 😂eikö se tossa tullut jo selväksi?
- Anonyymi
Mikä oli paras viesti..
- Anonyymi
Suurella rakkaudella, annan kaiken huomioni sinulle, niin kuin aina, koska rakastan.
- Anonyymi
Ei kohdata.
- Anonyymi
Varmasti moni suhtautuisi ilolla ja kunnioituksella.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141858Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551287- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126962Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36827Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771