kolme puhujaa kuuluuko se joulunavajaisiin ei tullut joulumusiikkia kuin silloin tälläin plussana tarjoilut ja tiernapojat
joulunavaus
6
105
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Puheita ei kukaan kuule, eikä kuuntele. Eivät kuulu joulunavajaisiin. Ehkä yksi!?
- AnonyymiUUSI
ohjelmarunko oli niin tylsä, että jäi lähtemättä, tuskin mielipahaa poisjäämisestäno puolin tahi toisin jää mieliin?
- AnonyymiUUSI
Oliko sinne otettu joku paikallisen baarin asiakas mölisemään? En vaivautunut itse paikalle katsomaan mutta siltä se ainakin kuulosti, kun kauppaan olin menossa
- AnonyymiUUSI
Joo odotukset oli korkealla illan ohjelmsn suhteen mutta tommoset höpöttäjäishommat ei nappaa varsinkaan nyt tässä säätilanteessa eikä muutenkaan pitkät ja monen suuvuoroja jaksa kukaan kuunnella. Kotiin jäätiin. Turhat lätinät pois ja ohjelmaa
- AnonyymiUUSI
Missä viipyy päivän jytkytys?
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä on ettei mikään kelpaa näille muroon kusijoille,tiedättekö kuinka paljon menee tällaisen puheen kirjoittamiseen aikaa ja salmiakkia ainakin kolme askia.Mietin yön ja päivän miten saan sanottavani kuuluviin.Tärkeää on olipa joulu tai juhannus tulee puheessani kuulua ideani ja vihreä siirtymä kuinka se laajenee täällä tuppukylällä.Ensi vuonna pidämme nämä typerät kinkerit Olccosen kauniissa teollisuuskylässä.Laitamme kesän aikaan tuulimyllyn kaatopaikan korkeimmalle kohdalle,Siihen punaiset valot ja kutsut laitamme valitulle joukolle mukaillen linnan kutsujen kirjekuoria jo syyskesällä että leidit ehtivät valita leninkinsä ja herrat smokkinsa.Jatkot ovat uudessa kylttyyritalossa,minä ja vain minä toivotan vieraat tervetulleeksi,voitte laittaa viestiä minulle jos tiedätte näitä harhaoppisia jotka vastustaa kaikkea edistystä niin käännytämme heidät oveltamme pois,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809