joulunavaus

Anonyymi-ap

kolme puhujaa kuuluuko se joulunavajaisiin ei tullut joulumusiikkia kuin silloin tälläin plussana tarjoilut ja tiernapojat

6

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Puheita ei kukaan kuule, eikä kuuntele. Eivät kuulu joulunavajaisiin. Ehkä yksi!?

• Anonyymi
      UUSI

ohjelmarunko oli niin tylsä, että jäi lähtemättä, tuskin mielipahaa poisjäämisestäno puolin tahi toisin jää mieliin?

• Anonyymi
      UUSI

Oliko sinne otettu joku paikallisen baarin asiakas mölisemään? En vaivautunut itse paikalle katsomaan mutta siltä se ainakin kuulosti, kun kauppaan olin menossa

• Anonyymi
      UUSI

Joo odotukset oli korkealla illan ohjelmsn suhteen mutta tommoset höpöttäjäishommat ei nappaa varsinkaan nyt tässä säätilanteessa eikä muutenkaan pitkät ja monen suuvuoroja jaksa kukaan kuunnella. Kotiin jäätiin. Turhat lätinät pois ja ohjelmaa

• Anonyymi
      UUSI

Missä viipyy päivän jytkytys?

• Anonyymi
      UUSI

Mikä siinä on ettei mikään kelpaa näille muroon kusijoille,tiedättekö kuinka paljon menee tällaisen puheen kirjoittamiseen aikaa ja salmiakkia ainakin kolme askia.Mietin yön ja päivän miten saan sanottavani kuuluviin.Tärkeää on olipa joulu tai juhannus tulee puheessani kuulua ideani ja vihreä siirtymä kuinka se laajenee täällä tuppukylällä.Ensi vuonna pidämme nämä typerät kinkerit Olccosen kauniissa teollisuuskylässä.Laitamme kesän aikaan tuulimyllyn kaatopaikan korkeimmalle kohdalle,Siihen punaiset valot ja kutsut laitamme valitulle joukolle mukaillen linnan kutsujen kirjekuoria jo syyskesällä että leidit ehtivät valita leninkinsä ja herrat smokkinsa.Jatkot ovat uudessa kylttyyritalossa,minä ja vain minä toivotan vieraat tervetulleeksi,voitte laittaa viestiä minulle jos tiedätte näitä harhaoppisia jotka vastustaa kaikkea edistystä niin käännytämme heidät oveltamme pois,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3121
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2891
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1792
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe