Onkohan kellään moisia tuntemuksia sydänmessä, aivan kuin sähköiskuja sellainen tulee yhtåkkiä niinkuin joku repäseis jä lähtee sellainen säteilevä kipu.
Ovat todella inhottavia
Sähköiskuja
11
635
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko käynyt asian tiimoilta lääkärissä ?
Sydänvaivat ei ole leikin asia, kannattaa selvittää syy tuollaiseen.
Etenkään tuo maininta säteilevästä kivusta ei kuulosta hyvältä.- Anonyymi
En ole käynyt lääkärissä , ollut nyt poissa jonkin aikaa ja tänään välillä taas esiintynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt lääkärissä , ollut nyt poissa jonkin aikaa ja tänään välillä taas esiintynyt
Melkein suosittelisin lääkärissä käyntiä, varaamalla ajan vaikka terveyskeskukseen, tai yksityiselle.
Oletko minkä ikäinen, suurin piirtein, nuori, keski-ikäinen, vanhempi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein suosittelisin lääkärissä käyntiä, varaamalla ajan vaikka terveyskeskukseen, tai yksityiselle.
Oletko minkä ikäinen, suurin piirtein, nuori, keski-ikäinen, vanhempi ?Vanhempi olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi olen
Kannattaa tosiaan puhua lääkärin kanssa, jos kerran ikääkin on jo enemmän.
Voivat tutkia, ja sittenhän se selviää, mistä johtuu ( ainakin toivottavasti ).
- Anonyymi
Sydämmessä rytmihäiriöitä tässä itelläkin. On syytä olla enempiä rehkimättä mm. lumitöiden kanssa ok-talossa. Martin veli.
- Anonyymi
On ihan hyvä, kun itse tiedostaa, mitä jaksaa tehdä, ja mitä kannattaa jättää tekemättä.
- Anonyymi
Kyllä maanantaina taidan mennä lääkäriin, on tämä niin ikävän tuntuinen oire.
AP- Anonyymi
Hyvä niin. Kaikkea hyvää sinulle.
- Anonyymi
Tämä on ihme oire siinä mielessä ettei mitään rasitusta tarvitse tulee ihan esim: tv:tä katsoessa
- Anonyymi00012
Voi olla lisälyöntejä. Ne ovat yleensä vaarattomia. Mutta tutkia pitää ilman muuta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463