Rakentakaa esteitä rajalle.
Rakentakaa esteitä
25
517
Vastaukset
- Anonyymi
Kovat on ajat. Rajaa pitää nyt vartioida tosi tarkasti. Sadan metrin välein pitäisi olla ukko seisomassa, mieluummin viidenkymmenen metrin välein. Niin pelottava on tämä tilanne ja sota on joka päivä lähempänä
- Anonyymi
Kiteen ympärille aidat vaan, että kaikki riisitautiset, älyltään vajaat saavat käyskennellä keskenään..
- Anonyymi
Romumiinoittajalla ollut ainakin sissihenkeä. Sitä monelta puuttuu nykyään. Mutta kertoo jotain ihmisistä, kun vieläkin retostellaan ja herkutellaan tuolla vanhalla jutulla.
- Anonyymi
Ei tarvitse arvailla kuka olet. Kun romumiinoittajien tavoitteena on varmuudella ollut mahdollisimman suuren vahingon ja onnettomuuden tuottaminen -pahimmilllaan tuloksena olisi voinut olla jopa kuolemantapauksia auton suistuttua metsään tai toista autoa päin- niin yksikään normaali ihminen ei varmasti kirjoittaisi niin sairaalloisia puolustuksia romumiinoittajaa kohtaan mitä tässä viestiketjussa on ja todennäköisesti tulee vielä lisää!
- Anonyymi
Mitä romumiinoittajille nykyisin kuuluu? Missä vaikuttavat?
- Anonyymi
Onko jääny pakkomielle kysellä? Mene Teboilille tai ABC:lle, munamartoilta kysymään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jääny pakkomielle kysellä? Mene Teboilille tai ABC:lle, munamartoilta kysymään!
Mitenkä niin pakkomiele? Tuomio oli julkinen asia niin kaipa toisten ihmisten kuulumisia saa kysellä myös julkisesti? Veikkaan että ne jotka haluavat pysytellä julkisuuden ulkopuolella eivät hanki itselleen vankilatuomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä niin pakkomiele? Tuomio oli julkinen asia niin kaipa toisten ihmisten kuulumisia saa kysellä myös julkisesti? Veikkaan että ne jotka haluavat pysytellä julkisuuden ulkopuolella eivät hanki itselleen vankilatuomiota?
..ja yhtään viisaammat ihmiset eivät kysele toisten asioita Suomi24- keskusteluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoitit juuri tyhmyytesi kyselyilläsi! Luulisi hävettävän olla noin yksinkertainen🤔 Laita osoitteesi ja nimesi tänne niin voidaan järjestää hamekangas joululahjaksi😂
- Anonyymi
Kerro itse missä vaikutat? ABC vai Teboil?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoitit juuri tyhmyytesi kyselyilläsi! Luulisi hävettävän olla noin yksinkertainen🤔 Laita osoitteesi ja nimesi tänne niin voidaan järjestää hamekangas joululahjaksi😂
No kerro toki missä se tyhmyys ilmenee? Ihan asiallinen kysymys minusta. Kertoo jos tietää ja haluaa kertoa, ketään ei pakoteta. Eihän tuollaista tule kenellekään ”tavan ihmiselle” mieleen, että ripotellaanpa tielle romua johon sitten joku törmää autollaan? Hyvä noista rikoksista on muistutella tasaisin väliajoin 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro toki missä se tyhmyys ilmenee? Ihan asiallinen kysymys minusta. Kertoo jos tietää ja haluaa kertoa, ketään ei pakoteta. Eihän tuollaista tule kenellekään ”tavan ihmiselle” mieleen, että ripotellaanpa tielle romua johon sitten joku törmää autollaan? Hyvä noista rikoksista on muistutella tasaisin väliajoin 👍
Normaalit ihmiset ovat jo tuohon kommentointi aikaan nukkumassa ja keräämässä voimia seuraavan päivän askareita varten, eikä kyttäämässä kuka kommentoi ja mitä seuraavaksi. Luulisi jo käyvän voimille kun pitää päivystää Suoli24:n toimintaa ja olla jumittuneena samaan aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit ihmiset ovat jo tuohon kommentointi aikaan nukkumassa ja keräämässä voimia seuraavan päivän askareita varten, eikä kyttäämässä kuka kommentoi ja mitä seuraavaksi. Luulisi jo käyvän voimille kun pitää päivystää Suoli24:n toimintaa ja olla jumittuneena samaan aiheeseen.
Työt alkaa silloin kun haluan, yrittäjänä nääs, kiitos vaan huolenpidosta 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työt alkaa silloin kun haluan, yrittäjänä nääs, kiitos vaan huolenpidosta 👍
Eli työtön ex-yrittäjä, mielenterveys kuralla yms.. todennäköisesti ollut kuljetusalalla😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli työtön ex-yrittäjä, mielenterveys kuralla yms.. todennäköisesti ollut kuljetusalalla😁
Ihan nykyinen yrittäjä. Mielenterveyskin kunnossa, miten lie roskia tielle levittävillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nykyinen yrittäjä. Mielenterveyskin kunnossa, miten lie roskia tielle levittävillä?
Mene ja kysele..
- Anonyymi
Viisasta miestä ei tunne siitä, että hän ei tee virheitä, vaan siitä, että hän ei tee samaa virhettä uudestaan.
- Anonyymi
Tuo ei varmastikaan tule toteutumaan näiden tekijöiden osalta, sillä kyseessähän pitäisi olla viisas mies! Esimerkiksi vuonna 2018 ehdottomaan vankeuteen tuomituista oli uusijoita vuonna lähes 90 prosenttia! Samanlaisiin rikoksiin nämä tekijät ei luultavasti tule syyllistymään, mutta muunlaisia mahdollisuuksiahan maailmassa tarjoaa loputtomasti tietyn tyyppisille yksilöille.
- Anonyymi
Miksi romumiinoittajista ei saa täällä puhua? Tuomitut rikoksista vankeuteen eli ihan julkista tietoa on
- Anonyymi
Kaikenlaiset esteet on nyt hyväksi,ennen kuin on liian myöhäistä. Tavalliset ihmiset voisivat siirtää isoja kiviä esteeksi ja ansakuoppia ym.
Nyt kun vielä on aikaa!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289