Kuinkas sallittua se onkaan, kuvata ohikulkijoita yleisellä tiellä?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kuvaus ja kuvan julkaiseminen on eri asioita. Jos sinulla on esim. jokin vaate jonka olet suunnitellut ja muuttanut itsellesi sopivaksi, niin sille ei ole oikeutta kellään muulla kuin sinulla.
- Anonyymi
Yhtä sallittua kuin rauhoitettujen luontokappaleiden ampuminenkin.
- Anonyymi00004
Yleisellä tiellä saa kuvata mitä haluaa. Jos et halua kuvaan, pysy poissa yleisiltä paikoilta.
- Anonyymi00005
Eipä väliä jos joku kuvaa.Mutta on siinä joku bointti.Googlaa ..kuvaamisesta..
- Anonyymi00006
Vaan valvontakameralla ei saa kuvata yleistä katua - siitä saa sakot.
- Anonyymi00007
Kun voit on melko raukkoja pohjimmiltaan mihinkä ne tarvitsee oikein sitä kuvata oman mieliharviksen pönkittämiseksi
- Anonyymi00008
Kuvaa vaikka peniksesi on varmaan sallittua.
- Anonyymi00009
Kaikissa uusissa autoissa on kamerat, jotka kuvaavat ohikulkijoita niin, että kulkijat ovat niissä videoissa tunnistettavissa. Kaikki tallentuu autojen kiintolevyille ja merkkihuollossa upataan valmistajan pilveen. Laillista tai ei, niin näin kuitenkin tapahtuu.
- Anonyymi00011
On täysin laillista. Niiden kuvien julkaiseminen on se ongelmakohta, tai itsesiassa sekin on vissiin laillista. Google sai ongelmia kun julkaisi kuvia ihmisistä jotka olivat omalla pihallaan, jopa takapihallaan, ja se oli eräiden maiden lakien vastaista (pohjoismaat). Ja siis omalla pihallaan tai talossaan olevan henkilön kuvaaminen on laitonta, käsittääkseni. Mutta kaikilla yleisillä paikoilla kuvaaminen on sallittua, jopa kaupassa, mutta tähän voi kaupan omistaja puuttua koska omistaa alueen.
- Anonyymi00010
Kukaan ei halua kuvata sinua vapaaehtoisesti!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578