Onko Itä-uudenmaan poliisit todella ylityöllistettyjä ja sen takia burnoutin partaalla (osin työkyvyttömiä)
Vaiko vain välinpitämättömiä hoitamaan töitään oikeudenmukaisesti?
* Pihoilla käyvät rötöstelijät ja pyörävarkaudet ovat jokapäiväistä ja ne jäävät liian monesti tutkimatta. Ihan näin tuttavapiirin ilmoituksista 100% tutkinta lopetettu (ennenkuin on alkanutkaan)
*Viikko sitten tulin lähes poliisin yliajamaksi Järvenpäässä suojatiellä. Poliisi itse maijallansa huristeli puhelinta räpläten. .... tähänhän ei kukaan puutu vaokka rek onkin ylhänä.
* Ystävä joutui itsemääräämisoikeuden loukkaamis nimikkeellä uhriksi. Asiaa ei tutkittu vaikka RIKU niin suositteli.
*Kesällä vein Järvenpään poliisilaitokselle lompakon joka oli pudonnut kadulle.(sisällä oli rahat , pankkikortti ja ajokortti) omistajan tietoja ei löytynyt numerotiedudtelusta että olisin itse voinut pslauttaa oikealle omistajalle. Laitoksella poliisi kysyi että miksi helvetissä tuot lompakon sinne. Hirveä homma peruuttaa etsintäkuulutukset korteista.
.... ööö.... eli olisinko vain heittänyt lompakon roskiin????
* Tuttu sai sakkomääräyksen poliisin tungettua sanat suuhun. =keksimällä tunnustuksen itse.
* Lastensuojeluilmoitukseen oli poliisi ilmoittanut väärän nimen ja kun tästä poliisista tehtiin kanne sain itse moitteen koska tämän nimistä poliisia ei ollutkaan
* Työkaverin kotiin poliisi tunkeutui keskellä yötä ( perheen nukkuessa) väittäen että siellä bileet.
Mistään näistä ei anteeksi pyyntöä, ei myöntöä että itse olisivat väärässä tai että tunnustuksia olisi vaadittu kyseenalaisin keinoin.
Oma luottamukseni virkavaltaan ehkä kynnyksen korkeudella.
Muista alueista kuin tästä Itä -Uusimaasta ei kokemusta
Poliisien "kyseenalainen" toiminta
Anonyymi-ap
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865