L i n t u kaupassa

Anonyymi-ap

Antinkadun k-kaupassa "törmännyt" pieneen lintuun.
Mikä on kauppiaan vastuu?
Eikä ole kyse yhdestä kerrasta.

22

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus olen asiasta huomauttanut, mutta tuntui että pelkkä olankohautus.

• Anonyymi

Jos kauppa tietoinen asiasta, niin paisto/tuoretuotteet pitäisi peittää. Linnun ulosteet kulkeutuvat kaupasta kotiin ja varmasti tuovat tullessaan tartuntatauteja yms.

• Anonyymi

No niin kai taas. Vali vali. Olen nähnyt myös ja se oli hieno näky. Söi muruja lattialta. Ei huonoja leivonnaisia myydä kun lintukin ymmärtää hyvän päälle. Pelkkää plussaa,

• Anonyymi

Juu. Ja ovet apposen auki nälkäisille kylmissään oleville.

• Anonyymi

mä oon törmänny siinä ulkopuolella kauheeseen harakkaan, lonti sieltä tien ylitse Lissun puolelta ja alkoi vinkua tupakkaa jota en tarjonnut

• Anonyymi

Voihan tämän aloituksen tietenkin heittää vitsiksi, mutta ei kyllä elintarvikekauppaan kuulu linnut, rotat, eikä edes lemmikkikoirat sylissä. Pidetäänköhän kaupassa sen takia hyllyt tyhjinä (esim. sipsihyllyt) ettei hiiret söisi kaikkia. Alahyllyiltä on vanhan kankeakinttuisen ihmisen vaikea kumartua ottamaan esim. kyykkysiidereitä, miksei hyllyjä täytetä sitämukaa kun tyhjenevät? Mää vaan kysyn.

• Anonyymi

kyllähän tärkeällä johtajattarella toki pitää rotukoira olla jotta tekee vaikutuksen :D

• Anonyymi

Itse lopetin käymästä kun huonojalkaisena piti alahyllyltä sieltä takarivistä saada tuotteita.
        Selkä muljahti ja päätin etten enää yritä. Jos kauppa vaikeuttaa asiakkaan toimia, niin menen sinne missä hyllyt täytetään eikä alarivi ole ainoa paikka tuotteille.

• Anonyymi

Näitä nyt on melkein jokaisessa isommassa kaupassa.
      Myös rottia. EI niitä turhaan pyydyksiä laiteta ovien lähelle

• Anonyymi

tuossa kyseisessä kaupassa en käy jos ei ole 'pakko'. Lissun edustalla oleva äänekäs 'kaupungin kerma' on myös usein kaupan sisäänkäynnin edessä. Eikä ole niinikään mukava kävellä kauppaan sisälle kun siellä pelikoneella usein päivystää kaupan maskotti äännellen ärsyttävästi naisten kävellessä ohi :o Hyväntekeväisyys on ok, mutta eikö tuo kauppa ole ennenkaikkea tavallisia maksavia asiakkaita varten, hyväntekeväisyys naapurin vähäosaisille ei saisi olla liian suuressa roolissa. Kaupan ylimäämäruokaa jaetaan useissa eri paikoissa.

• Anonyymi

raija ei taaskaan ymmärrä mistä on kyse

• Anonyymi

Mitähän hyväntekeväisyyttä kauppa sitten harjoittaa? Jos harjoittaa niin se on hieno asia.

• Anonyymi

Kyllä se pienikin lintu maistuu jos on hyvä kastike.

• Anonyymi

Jos kaupassa asustelisi skorpiooni niin koitettaisiko se saada pyydystettyä?

• Anonyymi

Lastentarhalaisiako kaiketi,kun pelätään kaikkea pysytään äidin hoivissa.Olisko hoivapalvelua sinnepäin.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Lintukirja mukaan kun menee kauppaan, niin tunnistaa mikä on kyseessä.

• Anonyymi

oliko linnulla plussa k plussa kortti vai varastiko

• Anonyymi

Mä olen siirtynyt s-herkkuun. Ei ole jyrsijöitä eikä siivekkäitä.
      Plus ihana rauha kun musiikki ei pauhaa.
      Ja kassat sanovat päivää ja näkemiin.
      Suosittelen👍

• Anonyymi

Niinkö. Minulle sanotaan aina että hyvästi.😵‍💫

• Anonyymi

Eikä tuossa vielä kaikki: joskus samassa hyllynvälissä oli iäkäs mies, joka P I E R A I S I äänekkäästi.

• Anonyymi

Lintu livahtaa lastauslaiturin ovesta heti kun vähän raottaa. Sama se on monessa muussakin paikassa, eikä kukaan siihen kuole. Vaarallisempia pöpöjä kaupassa.saat ostoskorin kahvasta, kolikoista ja seteleistä. Sitä varten pestään käsiä ettei sairastuta.

• Anonyymi

Mä en kyllä halua kotiini linnunkakkaa. Tai pullaa jossa linnun ulostetta. Harvemmin rahaa suuhun laitetaan, ja pesemällä kädet puhdistuu.😏

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 76
      1230
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1214
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      49
      1099
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1038
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1015
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      757
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      56
      673
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe