Antinkadun k-kaupassa "törmännyt" pieneen lintuun.
Mikä on kauppiaan vastuu?
Eikä ole kyse yhdestä kerrasta.
L i n t u kaupassa
22
268
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus olen asiasta huomauttanut, mutta tuntui että pelkkä olankohautus.
- Anonyymi
Jos kauppa tietoinen asiasta, niin paisto/tuoretuotteet pitäisi peittää. Linnun ulosteet kulkeutuvat kaupasta kotiin ja varmasti tuovat tullessaan tartuntatauteja yms.
- Anonyymi
No niin kai taas. Vali vali. Olen nähnyt myös ja se oli hieno näky. Söi muruja lattialta. Ei huonoja leivonnaisia myydä kun lintukin ymmärtää hyvän päälle. Pelkkää plussaa,
- Anonyymi
Juu. Ja ovet apposen auki nälkäisille kylmissään oleville.
- Anonyymi
mä oon törmänny siinä ulkopuolella kauheeseen harakkaan, lonti sieltä tien ylitse Lissun puolelta ja alkoi vinkua tupakkaa jota en tarjonnut
- Anonyymi
Voihan tämän aloituksen tietenkin heittää vitsiksi, mutta ei kyllä elintarvikekauppaan kuulu linnut, rotat, eikä edes lemmikkikoirat sylissä. Pidetäänköhän kaupassa sen takia hyllyt tyhjinä (esim. sipsihyllyt) ettei hiiret söisi kaikkia. Alahyllyiltä on vanhan kankeakinttuisen ihmisen vaikea kumartua ottamaan esim. kyykkysiidereitä, miksei hyllyjä täytetä sitämukaa kun tyhjenevät? Mää vaan kysyn.
- Anonyymi
kyllähän tärkeällä johtajattarella toki pitää rotukoira olla jotta tekee vaikutuksen :D
- Anonyymi
Itse lopetin käymästä kun huonojalkaisena piti alahyllyltä sieltä takarivistä saada tuotteita.
Selkä muljahti ja päätin etten enää yritä. Jos kauppa vaikeuttaa asiakkaan toimia, niin menen sinne missä hyllyt täytetään eikä alarivi ole ainoa paikka tuotteille.
- Anonyymi
Näitä nyt on melkein jokaisessa isommassa kaupassa.
Myös rottia. EI niitä turhaan pyydyksiä laiteta ovien lähelle - Anonyymi
tuossa kyseisessä kaupassa en käy jos ei ole 'pakko'. Lissun edustalla oleva äänekäs 'kaupungin kerma' on myös usein kaupan sisäänkäynnin edessä. Eikä ole niinikään mukava kävellä kauppaan sisälle kun siellä pelikoneella usein päivystää kaupan maskotti äännellen ärsyttävästi naisten kävellessä ohi :o Hyväntekeväisyys on ok, mutta eikö tuo kauppa ole ennenkaikkea tavallisia maksavia asiakkaita varten, hyväntekeväisyys naapurin vähäosaisille ei saisi olla liian suuressa roolissa. Kaupan ylimäämäruokaa jaetaan useissa eri paikoissa.
- Anonyymi
raija ei taaskaan ymmärrä mistä on kyse
- Anonyymi
Mitähän hyväntekeväisyyttä kauppa sitten harjoittaa? Jos harjoittaa niin se on hieno asia.
- Anonyymi
Kyllä se pienikin lintu maistuu jos on hyvä kastike.
- Anonyymi
Jos kaupassa asustelisi skorpiooni niin koitettaisiko se saada pyydystettyä?
- Anonyymi
Lastentarhalaisiako kaiketi,kun pelätään kaikkea pysytään äidin hoivissa.Olisko hoivapalvelua sinnepäin.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Lintukirja mukaan kun menee kauppaan, niin tunnistaa mikä on kyseessä.
- Anonyymi
oliko linnulla plussa k plussa kortti vai varastiko
- Anonyymi
Mä olen siirtynyt s-herkkuun. Ei ole jyrsijöitä eikä siivekkäitä.
Plus ihana rauha kun musiikki ei pauhaa.
Ja kassat sanovat päivää ja näkemiin.
Suosittelen👍- Anonyymi
Niinkö. Minulle sanotaan aina että hyvästi.😵💫
- Anonyymi
Eikä tuossa vielä kaikki: joskus samassa hyllynvälissä oli iäkäs mies, joka P I E R A I S I äänekkäästi.
- Anonyymi
Lintu livahtaa lastauslaiturin ovesta heti kun vähän raottaa. Sama se on monessa muussakin paikassa, eikä kukaan siihen kuole. Vaarallisempia pöpöjä kaupassa.saat ostoskorin kahvasta, kolikoista ja seteleistä. Sitä varten pestään käsiä ettei sairastuta.
- Anonyymi
Mä en kyllä halua kotiini linnunkakkaa. Tai pullaa jossa linnun ulostetta. Harvemmin rahaa suuhun laitetaan, ja pesemällä kädet puhdistuu.😏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761230
- 741214
- 491099
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041038- 511015
- 34757
- 49714
- 56673
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577