Olen tuloksetta etsinyt Pohjois-Ruotsin alueelta mukavaa vaellusreittiä. Olisiko tietoa hyvistä paikoista?
Patikoimaan Ruotsiin
1
478
Vastaukset
- Hank
Aja Uumajasta Hemavaniin. Täältä lähtee ruotsin tunnetun vaellusreitin 'Kungsleden'. Jäta auto alas kylään. Ylös tunturille pääsee vaivattomasti hiihtohissillä mikäli ei halua kiivetä. Helppo maasto Kungsledeniä pitkin. 12 km päästä on Viterskalet, jossa on taukotupa. Laakson molemmilla puolilla on mahtavat tunturit. Sytertoppenia (1767m) voi käydä valloittamassa. Jätä teltta ja rinkat alas Viterskalet laksoon ja kevyellä varustuksella kestää muutama tunti huipuun ja takaisin. Ylhäällä on jäätikkö ja huipun lähellä pieni mökki. Kungsledeniä pitkin voi jatkaa monta sata kilmoteria jos haluaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174