häiriköinti jatkuu yhä. Se mitä näin punaisen auton rekkarissa kotoa lähdettyäni sai minut voimaan pahoin! Samoin kävi kuunnellesani musiikkia lenkillä ollessani! Miksi yhä kertotaan siitä tietystä henkilöstä, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä! Viisi ja puoli vuotta liikaa sellaista, mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua. Aivan liian monessa paikassa asumisen häirintää ja liikkumisen seuraamista! Hän ei ole sellainen ihminen johon haluaisin tutustua! Eikä auta sekään ollenkaan, vaikka hän asuisi lähellä, koska minun on täysin mahdotonta edes mielikuvissa nähdä itseäni samassa tilassa hänen kanssaan ja täysin mahdoton ajatus on se että pitäisi halata häntä!
Kiusaaminen ja
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana hänelle! En halua nähdä enää koskaan!Kaikenkertomisen pitää loppua! Projektiin olisi alun alkaen pitänyt valita vain ikäisiäni ehdokkaita. Hyvin monta kertaa on jo tuotu esille, että ystäväksi halutaan samaa ikäluokkaa oleva lyhyt mies! Samanikäisyys on ykköskriteeri ja lyhyt pituus toinen kriteeri! Niistä ei jousteta yhtään!
- Anonyymi
Olen hyvin kiinnostunut kahdesta sellaisesta vanhemmasta miehestä, jotka ovat juuri sellaisia jotka vastaavat kriteereitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin kiinnostunut kahdesta sellaisesta vanhemmasta miehestä, jotka ovat juuri sellaisia jotka vastaavat kriteereitä!
Ikäryhmä 60v ja muutaman vuoden vanhemmat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321348Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43943- 66775
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56749- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117735Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302676- 29655