Kerro nainen

Anonyymi-ap

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.

53

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä joskus tämän vuoden kesällä. Lähennyttiin vielä entisestään. Vaikka tunteita on ollut kyllä melkein alusta saakka. Ennen kuin edes tiesin asioiden todellista laitaa. Tai sit olen luonut päässäni mielikuvan ihmisestä joka ei ole totta.

• Anonyymi

Mulla kans juuri kesän kynnyksellä, oliskohan ollu jotaa 31.5 klo 7:45 aamulla kun siinä alkoi se kiehnääminen joka johti asiasta toiseen asiaan ja sillai. Huomattiin olevamme just samankaltaisii ja täs sitä ny sit ollaan. Vauva tulossa jne

• Anonyymi

Kyllä se on tässä ajan kanssa vahvistunut kun ei vaan unohdu mielestä niinkuin joku ihastuminen.
      Ei se ole mitenkään outoa.
      Eiköhän enemmänkin normaalia kun usein näkee ja alkaa tuntua siltä että hänkin on huomannut, joku yhteinen tunne siinä tilassa missä toista näkee.
      Kun se tunne seuraa sitten ihan joka hetkeen, pikkuhiljaa hän onkin jo mielessä koko ajan ❤️ Valmis häneen vaikka tietää että edessä voi olla paljonkin sopeutumista kun ollut hyvän aikaa yksin viime suhteen jälkeen ja muodostunut jo ne omat rutiinit.
      Kyllä se vaan on jo enemmän!

• Anonyymi
        UUSI

Milloin olette nähneet viimeeksi toisenne nähneet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pari viikkoa sitten muistaakseni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pari viikkoa sitten muistaakseni.

Milloin huomasit ihastuneesi? Onko siitä miten pitkä aika?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ollut just tuo sama ja ajankohtakin sopii. Tänään nähtiin n klo 16-17 aikoihin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin huomasit ihastuneesi? Onko siitä miten pitkä aika?

Mä huomasin tänä keväänä ja kesällä roihahti🔥

• Anonyymi

Olin ollut ihastunut häneen viisi vuotta. Sitten kun eräänä kauniina syyskuisena päivänä katselimme toisiamme syvälle silmiin, rakastuin häneen. Siitäkin on jo yli kolme vuotta.

• Anonyymi

Missä näit hänet ensimmäisen kerran?Tuliko hän vuoksesi lähemmäksi asumaan jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näit hänet ensimmäisen kerran?Tuliko hän vuoksesi lähemmäksi asumaan jne.

Hänen työpaikallaan. Kyllä hän on muuttanut lähemmäksi minua, mutta tuskin minun takiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen työpaikallaan. Kyllä hän on muuttanut lähemmäksi minua, mutta tuskin minun takiani.

Älä vähättele yhtään. Voi ihan hyvin olla sinun vuoksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vähättele yhtään. Voi ihan hyvin olla sinun vuoksesi.

No se vasta olisikin ihmeellistä. Voi kunpa törmäisin lähikaupassa häneen.

• Anonyymi

Viime viikolla sen jälkeen, kun törmättiin.

• Anonyymi
        UUSI

Lauantaina?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantaina?

Torstaina..

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten

• Anonyymi

Pikkuhiljaa se on tässä kasvanut noihin mittasuhteisiin. Näin hänestä äsken untakin ja kertoi olevansa gluteenittomalla ruokavaliolla 😅

• Anonyymi

vakavaa tuntuu olevan 😄

• Anonyymi

Niin just, se olis joko hiekan makuiset kakut tai erinäiset vatsaoireet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just, se olis joko hiekan makuiset kakut tai erinäiset vatsaoireet

Uni johtuneekin siitä että mahansa juttelee aina kun olen päätäni siinä lepyyttänyt 😉

• Anonyymi

Kesän loppupuolella tai alkusyksyllä, aika ei vienytkään miestä unohduksiin ❤️ Ensimmäisiä merkkejä mahdollisesta vastavuoroisuudesta en pystynyt millään uskomaan. Laitoin oman vilkkaan mielikuvitukseni piikkiin. Ja ajoittain laitan vieläkin.

• Anonyymi

Ihanko totta tunnelmien guppe?Jalan nylkytys on ainaki koiril kiintymyksen merkki

• Anonyymi
        UUSI

Näetkö kassalla ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö kassalla ?

Kaupalla tai kassoilla ei ole tekemistä kanssamme.

• Anonyymi

Lueskelin mm eri traumatyäskenteluoppaita

• Anonyymi

Pari viikkoa sitten.

• Anonyymi

En tiedä.

Rauhallisuus ja se että en ole sattumalta nähnyt negatiivisia ilmeitä naisiin tai vastaavaa, vetoaa. Mutta onhan tuollaisia muitakin joten loppu on kemiaa.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pitäisi katsoa naisia negatiivisesti??

• Anonyymi

Hakeudu mielentetveyspalv

• Anonyymi

Edellinen ei tarkoita, että olisin alituisesti etsimässä virhettä. Ei mieilipide muuttuisi hänestä, vaikka hän korottaisi ääntä tai suuttuisi tai kiukuttelisi. Naisillekin. Kyllä hän saa tuntea ja näyttää negatiivista eikä olla parhaimmillaan. Vain ihminen.

• Anonyymi

Kun en nähnyt enää muita miehiä.. harmillisesti hän näki kaikki muut naiset

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• UUSI

Oletko varma, että et tulkinnut väärin? :)

• Anonyymi
        UUSI
        UnhappyJoe kirjoitti:

Oletko varma, että et tulkinnut väärin? :)

Mahdollista mutta mahdollisuus oli ja meni ja eteenpäin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollista mutta mahdollisuus oli ja meni ja eteenpäin.

Niin, minkäpäs sille sitten mahtaa :/

• Anonyymi

Tunteet vain tuli niin syvältä ettei niitä voinut hallita

• Anonyymi

Aika pian sen huomasin. Hän käytti hyväkseen minua ja hylkäsi aina säännöllisin väliajoin. Minä en pystynyt näkemään kuviota, vaan rakastin koko sydämestä. Olin juuri ennen häneen tutustumista päässyt jaloilleni elämässä vaikeiden tapahtumien jälkeen. En toipunut siitä, miten hän minua kohteli, kun oli ollut niin paljon muitakin vastoinkäymisiä elämässä. Elämäni ensimmäisen kerran jouduin osastohoitoon ja pari vuotta myöhemmin uudelleen. Ihmiset voisivat miettiä, miten kohtelevat toisia. Näin hänet muutama päivä sitten (hän ei luultavasti minua) ja menin aivan sekaisin. Pari viikkoa pelkästä näkemisestä ohimennen on yleensä vaatinut, että pääsen takaisin jonkinlaiseen tasapainoon.

• Anonyymi

Kun näin pankkitilisi saldon.

• Anonyymi
      UUSI

Hän (nainen) varmaan huomasi jo melko varhain, kun olimme tutustuneet. Tunteeni kasvoivat suuremmiksi, pyysin viimein kahville ym., vaikka paikka ei ollut otollinen läheiselle kanssakäymiselle. Olin kuitenkin ja olen yhä samoissa ajatuksissa, ottaisin hänet syliin ja suutelisin, vaikka heti. Milloinkahan se tapahtuisi...?

• Anonyymi
      UUSI

Kun se vakavamielinen pilanteko kaikesta mahdollisesta alkoi. Selvästi on vakavasti avun tarpeessa se jannu.

• Anonyymi
        UUSI

En halua ruveta auttamaan ketään sellaista, jonka takia menetin itselleni hyvin tärkeän työpaikan! Ja jonka toiminta sai minut voimaan pahoin pidemmän aikaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En halua ruveta auttamaan ketään sellaista, jonka takia menetin itselleni hyvin tärkeän työpaikan! Ja jonka toiminta sai minut voimaan pahoin pidemmän aikaa!

Viime vuosiin on kuulunut aivan liian paljon kertomista!

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mä sen aikalailla heti tiesin/tunsin mutta sitten asia varmistui kun ei ees nähty vilaustakaan vuosikausiin ja silti vaan mielessäni päivittäin ja joskus öisinkin ❤️🧸😘 Ja se onnen tunne kun näin hänet täällä uudelleen 🥰

• Anonyymi
        UUSI

Tietääkö hän sinun nimesi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän sinun nimesi?

Tietää kyllä

• Anonyymi
      UUSI

En ole kokenut keneenkään liittyen kuin vain ohimenevää ihastusta!

• Anonyymi
      UUSI

Huomasin sen melko pian (pari päivää) tapaamisen jälkeen. Siitä on jo kauan. Tiesin heti, ettei kukaan muu voi enää aiheuttaa minulle suurempaa js todella ainutlaatuisen ja erikoisen suurta tunnetta. Sitä en osaa kuvailla sanoin tuon paremmin, mutta se oli jotenkin taivaallisen ihana tunne.
      Siksi, kun hän meni naimisiin toisen kanssa, itkin useita vuosia. Niin valtava se tunne oli ja jatkuu edelleen.
      nainen

• Anonyymi
      UUSI

Aika nopeasti kun hänet tapasin, huomasin että katsoin häntä pidempään kuin muita, joku hänessä herätti kiinnostukseni.
      Hän jäi heti mieleeni, se oli minusta outoa, en vuosiin ole tuntenut sellaista vetoa keneenkään.

• Anonyymi
      UUSI

Joitakin viikkoja ensi tapaamisesta katsoin häntä, näin hänet "vikoineen" kaikkineen, ja totesin mielessäni, että siinä on minun mieheni. Hänet minä haluan, sellaisena kuin on. Se on hän tai ei kukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Vuosi sitten syksyllä näin sinut ensi kerran. Jäit heti mieleeni. Meni pitkä aika siitä kunnes alkasimme näkemään useammin. Jäätiin kiinni toistemme silmiin usein. Tuli tunne, joka vahvistui hiljalleen. Ensin kiinnostuin, vähitellen tutustuttiin ja samalla ihastuin häneen. Ajan kuluessa tajusin sen olevan syvempää vaikka kohtaamisemme oli pieniä hetkiä keväästä alkaen. Tiedän että tunnemme samoin.
      Välillä ollaan pakoiltu, lähennytty ja vuoristorataa menty. Tiedän että et halua avautua itsestäsi kuin palan kerrallaan. Ilmeisesti en ole tehnyt tunteita tarpeeksi selväksi ja siksi haluan että voit luottaa❤️
      Kesällä sen kuitenkin tajusin, että haluan sua enemmän kuin mitään muuta. Mulla on aina lämmin olo seurassasi ja kun suljen silmät, näen sinut. Sua ajattelen 24/7 ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Päästä kulta mut sun lähelle❤️💋

• Anonyymi
      UUSI

Siitä huomasin, kun lippis vaihtui valkoiseen ja t-paita myös…ja vielä aika ihonmyötäiseen, vaikka oli suuri mahdollisuus sotkeentua… miehelle menee tämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3442
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2091
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      69
      1941
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe