Loytyiskö vanhemmalle nuorekkaalle parille mies seuraa. olemme aloittelijoita mutta tarve on kasvanut vuosien myötä ja tuntuu siltä että elämään tarvitaan piristystä, ilmoita itsestäsi jos olet kiinnostunut kokeilemaan me ollaan 100% varmoja asiasta
kolmen kimppa
24
855
Vastaukset
- Anonyymi
Mossäpäin ootte itä suomessa olisi 52v m
- Anonyymi
talasla kirjoitti:
Etelä pohjanmaalta ollaan matka ei mikään ongelma!
Myös E-pohjamaalla, onko teillä profiili treffien puolella?
Anonyymi kirjoitti:
Myös E-pohjamaalla, onko teillä profiili treffien puolella?
Ei ole profiilia ainakaan vielä, aika kokematon näissä profiili asioissa ja miten yhteydet muodostetaan.
- Anonyymi
Hei. Oon kuusikymppinen hoikka siisti mies.Kiinnostaisi kovasti.Millä yhteyttä.
talasla kirjoitti:
Moi! Etelä pohjanamaa on kotipaikka.
Hei. Olen tuo kuusikymppinen hoikka mies .kiinnostaisi tosi paljon tutustua ja tavata.Olen ensikertalainen mutta kiinnostus on kova.
Mist pin olette? Kyselee 40v mies Salosta
- Anonyymi
Haluatko katsella kun hyväilen naistasi ravintolassa. Riisutan hänen pikkuhousut pöydälle ja sormetan häntä siinä. Tuulikaapissa nuolen hänen pillua. Matkalla hotellille puristelen naisesi persettä röyhkeästi siten, että pikkuhousuton perse näkyy kaikille. Hotellilla pääset vasta mukaan, kun kyrpäni on ensin tutkinut naisesi joka reikää jonkun aikaa.
- Anonyymi
Tuo sopis hyvinkin mun muijalle. Se tykkää näytellä ja raflas tosiaan otat siltä pikkarit pois ja näytille ja runkkaat sen poslari vittua ja myös puristelen julkeesti sen e kupin tissejä. Huoneesi saat ensin tosiaa testata kaikki reiät ja sit tuun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sopis hyvinkin mun muijalle. Se tykkää näytellä ja raflas tosiaan otat siltä pikkarit pois ja näytille ja runkkaat sen poslari vittua ja myös puristelen julkeesti sen e kupin tissejä. Huoneesi saat ensin tosiaa testata kaikki reiät ja sit tuun mukaan.
Tuollaisesta sopivan irstaasta naisesta pidän!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisesta sopivan irstaasta naisesta pidän!!
Irstas se on kyllä ja nauttii siitä kuten itsekin ja lisämausteena aikas rivo suustaan. Kiihotti kunnolla kun ravintolassa kaksi miestä hieroi julkeasti ja homma villiintyi kotimatkalla. Meillä kotona sit ei todellakaan aikailtu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstas se on kyllä ja nauttii siitä kuten itsekin ja lisämausteena aikas rivo suustaan. Kiihotti kunnolla kun ravintolassa kaksi miestä hieroi julkeasti ja homma villiintyi kotimatkalla. Meillä kotona sit ei todellakaan aikailtu.
Ahhh… märkänä litisevää pillua hieroisin röyhkeästi ravintolassa. Voihkiiko naisesi isosti myös julkisilla paikoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahhh… märkänä litisevää pillua hieroisin röyhkeästi ravintolassa. Voihkiiko naisesi isosti myös julkisilla paikoilla?
Sellasesta se nauttiikin ja kastuu kunnolla ja ei se voi ääneti olla. Onneksi sillon kun oli ne kaks miestä ni raflan meteli peitti sen. Ja oliha muijan kädet miesten haaroissa myös. Eli alkulämmittelyn tuli hyvin tehtyy.
- Anonyymi
Joo kyllä passaa! Milloin aletaan?
- Anonyymi
Jos tulette joskus Helsinkiin, täällä kiinnostunut 51/182/85 kookkaalla ja kestävällä varustettu ukm.
- Anonyymi
Kestääkö miehen pää katsoa, jos musta mies astuu vaimosi?
- Anonyymi
Kyllä ainakin mulla pää sen kestää. Olis aivan mahtavaa kun rietas muijani pääsis mustan miehen kunnon käsittelyyn häpeilemättä. On ollu muijan kanssa jopa puhetta mustista miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin mulla pää sen kestää. Olis aivan mahtavaa kun rietas muijani pääsis mustan miehen kunnon käsittelyyn häpeilemättä. On ollu muijan kanssa jopa puhetta mustista miehistä.
Mitä muijasi tuumannut kun olette puhuneet mustista miehistä? Anna toki kokeilla, jos löytyy musta astuja. Mutta varaudu, että näky musta parru naistasi nussimassa, josta nainen nauttii, on niin häijy, että et vaan ole mustasukkainen. Jos et, sinulla räjähtää kyrpä näkymästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muijasi tuumannut kun olette puhuneet mustista miehistä? Anna toki kokeilla, jos löytyy musta astuja. Mutta varaudu, että näky musta parru naistasi nussimassa, josta nainen nauttii, on niin häijy, että et vaan ole mustasukkainen. Jos et, sinulla räjähtää kyrpä näkymästä
Muija on vaan kiihottunut enemmän jos löytyisi mustia miehiä sitä röyhkeesti kourimaan ja nussimaa sitä rajusti. Itse sitä sille ehdotin ja olis upee nähä ja osallistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muija on vaan kiihottunut enemmän jos löytyisi mustia miehiä sitä röyhkeesti kourimaan ja nussimaa sitä rajusti. Itse sitä sille ehdotin ja olis upee nähä ja osallistuu.
Vaikka kolme mustaa rivissä ja muijasi ottaisi kaikilta vuoronperään suihin niin, että mallit naamalle. Tai sitten kaikki mustat nussii vuoronperään tai kaikkissa kolmessa reiässä musta kyrpä yhtäaikaa. Kestäisitkö katsoa? Paksut mustat kyrvät kiiltävässä pillulimassa kirnuaa vahvoina ja pitkin työnnöin ja muijasi pikku pillu litisee ja venyy äärimmilleen ja muijasi huutaa nautinnosta. Mustilla ei tietysti kumeja, eli paljaalla ja spermat pilluun vuorotellen. Saattaisi alkaa muijalla pian vatsa kasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kolme mustaa rivissä ja muijasi ottaisi kaikilta vuoronperään suihin niin, että mallit naamalle. Tai sitten kaikki mustat nussii vuoronperään tai kaikkissa kolmessa reiässä musta kyrpä yhtäaikaa. Kestäisitkö katsoa? Paksut mustat kyrvät kiiltävässä pillulimassa kirnuaa vahvoina ja pitkin työnnöin ja muijasi pikku pillu litisee ja venyy äärimmilleen ja muijasi huutaa nautinnosta. Mustilla ei tietysti kumeja, eli paljaalla ja spermat pilluun vuorotellen. Saattaisi alkaa muijalla pian vatsa kasvaa
Totta hitossa kestäisin katsoo. Muija sais kunnolla mustia kyrpiä tietty paljaalla ja joka paikka spermassa. Naidessa puheltiin mustista miehistä ni muijan kiima vaan koveni. Eli olis varmasti valmis moiseen. Tykkää sun kirjoituksista. Antautuisi mustille aivan lutkana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hitossa kestäisin katsoo. Muija sais kunnolla mustia kyrpiä tietty paljaalla ja joka paikka spermassa. Naidessa puheltiin mustista miehistä ni muijan kiima vaan koveni. Eli olis varmasti valmis moiseen. Tykkää sun kirjoituksista. Antautuisi mustille aivan lutkana.
Kuvittele näkyä, kun musta vuoronperään työntää kyrpänsä muijasi pilluun ajatuksena vain laueta sisään ilman kumia. Oletteko kokeilleet mustaa dildoa? Kokeilkaa jos ette. Muija tyydyttää itseään mustalla dildolla ja joudut katsomaan toimitusta. Siinä on esimakua miltä näyttää musta kalu pillussa ennenkuin sinne uppoaa oikea musta kyrpä
- Anonyymi
Hei,Olen kiinnostunut on 32v nuori urheilullinen mies ,Kik?Espoo30
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067