Vaan tulisit esiin.
Et olisi piilossa enää
34
1586
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ajattelitko vihdoin lähestyä ja tunnustaa tunteesi?
Muutoin en näe esiintuloon mitään syytä. - AnonyymiUUSI
Kukaihmeontämäpiilottelija?MinäseenoleliikunnormaalistikuntarveihmistenilmoillaolettakuullaeriaikataulunkulkijaHänkyllänäkiminutihanvastatässäelikäetvoiollahän.
- AnonyymiUUSI
Syö finnit pyllystäs.
- AnonyymiUUSI
Minkätakia esiin?
- AnonyymiUUSI
Kiitti ylläpito!
Ei kyllä yllätä yhtään enää teiän toiminta.
No selvii nekin ja mitäs sitten sanotaankaan......
Eipä riitä pahoittelut todellakaan. - AnonyymiUUSI
Uit uusiin vesiin tutustut linnun pesiin jne.
- AnonyymiUUSI
Loppuelämä on aikaa pidä itsestäsi huolta.
- AnonyymiUUSI
Minä sentään olen mielenkiintoinen.
- AnonyymiUUSI
Järki on pysynyt päässä.
- AnonyymiUUSI
Meidän asia sun ja mun
- AnonyymiUUSI
Ei ole kuin koko planeetan eläimet ja kasvit mukaanlukien.
- AnonyymiUUSI
Luonnonhenkien, henkimaailman, Galaktisen federaation ja Arkkienkeleiden Mikaelin sekä Metatronin johdolla.
- AnonyymiUUSI
Hopi-intiaanien, Mayojen ja Gaian asia.
- AnonyymiUUSI
Eri planeettojen asia, eli astrologian. Pluto siirtyi juuri vesimieheen.
- AnonyymiUUSI
Eri Jumalien asia. Nykyihmiset ovat unohtaneet muinaisJumalat, mitä Egyptin kukoistuksen aikana vielä oli. He kun eivät ole mihinkään hävinneet, heitä on.
- AnonyymiUUSI
Muita ei tarvita
- AnonyymiUUSI
Muut menkää kotiin
- AnonyymiUUSI
Koti on siellä missä kukin on, eli Jumalan luona.
- AnonyymiUUSI
Nukkumassa olin vaan.
- AnonyymiUUSI
Huomenna maanantaina klo 9.10 olen siellä missä aina yleensä nähdään.
Tämä hänelle joka tietää kyllä jos on katsellaan etsinyt...
Tänään en mene mihinkään, kotihommia ja ihan vaan lepoa.
Ajattelen kyllä sua silti 😉💞- AnonyymiUUSI
Jaaha taas joutuu mulkkaan menojansa tuon takia.Jos olisin sattumoisin jättänyt palstan lukematta ja mennyt tuohon aikaan sinne vahingossa olisivat rakkiirat räksyttäneet että olen pösilö stalkkeri.
- AnonyymiUUSI
Vähän myöhemmin ehkä nähdään. 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha taas joutuu mulkkaan menojansa tuon takia.Jos olisin sattumoisin jättänyt palstan lukematta ja mennyt tuohon aikaan sinne vahingossa olisivat rakkiirat räksyttäneet että olen pösilö stalkkeri.
Tärkeintä varmaan onko sinun kaivattusi sitä mieltä että olet stalkkeri!
Mitä välität muiden mielipiteistä?
Jokainen saa olla yleisellä paikalla juuri siihen aikaan kun haluaa! - AnonyymiUUSI
Ei ole mitään lepoa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän myöhemmin ehkä nähdään. 😉
Ulkona liikkumiskielto itsellä siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä varmaan onko sinun kaivattusi sitä mieltä että olet stalkkeri!
Mitä välität muiden mielipiteistä?
Jokainen saa olla yleisellä paikalla juuri siihen aikaan kun haluaa!Porukka laittaa tänne näitä syöttejä sitä tarkotin.Sitte ne nauraa salaa porukassaan ja juonii uhrin päänmenoksi muka et se onkin se stalkkeri.Näin se vaan on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Porukka laittaa tänne näitä syöttejä sitä tarkotin.Sitte ne nauraa salaa porukassaan ja juonii uhrin päänmenoksi muka et se onkin se stalkkeri.Näin se vaan on
Eipä tunnu tulevan tuloksia. Ei johda mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tunnu tulevan tuloksia. Ei johda mihinkään.
Niin siis mistä- jostain vähä-älyisten kehitelmistä palstagupen kollaaseja kollaten? No ny ei ole mikää entisellää voi voi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis mistä- jostain vähä-älyisten kehitelmistä palstagupen kollaaseja kollaten? No ny ei ole mikää entisellää voi voi
Ja hei tarkotan btw currenttia aloitusta myös
- AnonyymiUUSI
Tällä on niin typerä ylläpito että poistaa ihan normaaleja viestejä.
Ei sitten kannata tänne enää kirjoitella!!
Mistähän maasta nekin on koottu??? - AnonyymiUUSI
Asetelma on aina sama. Etkä sinä sitä ymmärrä, etten altavastaajan asemasta tee mitään.
- AnonyymiUUSI
Menen ainoastaan sen naisen syleilyyn täältä piilostani. Muualle en suostu menemään. Pysyn täällä jos hän ei ota minua vastaan. Kurkin täältä aina välillä, että olisiko hän vastaanottamassa. Mieheltä ujommalta.
- AnonyymiUUSI
Kuka sulle käy kaupassa?😯
- AnonyymiUUSI
Harmillista:( jos pitää piilossa olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917