Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni ja sitten yllättäen suutelit mua… tuntui niin täydelliseltä. Mutta oli pakko poistua, muitakin ihmisiä… harmitti, että se jäi siihen.
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
13
2023
Vastaukset
- Anonyymi
Mä näin myös unta miehestä, suudeltiin. Ei oltu saunassa, mutta tunnelma oli erittäin kuuma. Heräsin valitettavasti kesken unen.
- Anonyymi
Koska IRL
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää… luulen että olin myös samassa unessa…
- Anonyymi
Toivon pusuja kyllä
- Anonyymi
Kyllä muutkin näki seisokkis siellä kuule
- Anonyymi
Näin viime yönä yhdestä miehestä unta, vaihteeks, kun nähny aina yhestä toisesta. Mutta tästä yhestä en koskaan aiemmin kuin nyt viime yönä. Siinä unessa vielä ajattelin, että hitto täähän voiskin olla sopiva ;D
- Anonyymi
Mun uniinsa tuli sukuni naishahmo. Hänellä oli jotakin painavaa kerrottavaa. Saattoi olla mun vanhempa siskonsa.
Hän minua hennompi naisihminen joutui tekemään suurtyön ison lapsilaumansa elättäjänä. Olihan hänellä mieskin.
Ihan ankaria paineita hän ei perheensä elättämiseksi ottanut. Saattoi ostaa komean hanurin iltojaan piristämään.
He ovat jo tallella siellä, jonne me muutkin selkärankaiset aikanaan menemme.
Musiikki pyörii mun päässään aamusta iltaan.
hunskeliveli. - Anonyymi
Ei haittaa mulla on huuliherppes niin siltä kantilta suutelo on vähän out
- Anonyymi
Varmaan aika yleisiä. Olen nähnyt yhdestä kaivatustani monia saunaunia. Niihin liittyy niin kinkyjä piirteitä, etten viitsi edes mainita.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt saunaunia.Johtuu ehkä siitä,että minulle saunominen on puhdistaumista,ja rentouttavaa.Seksi ei kuulu suomalaiseen saunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt saunaunia.Johtuu ehkä siitä,että minulle saunominen on puhdistaumista,ja rentouttavaa.Seksi ei kuulu suomalaiseen saunaan.
Samaa mieltä, peseytymispaikka. Ei kuulu erotiikka saunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, peseytymispaikka. Ei kuulu erotiikka saunaan.
Ohhoh. Ja taas huomaa miten erilaisia me ihmiset ollaan. En sano tätä pahalla. Itse yhdistän seksin ja erotiikan saunaan usein. Lukemattomat kerrat olen harrastanut seksiä saunassa. Sivusta
- Anonyymi
Lauteet joutuu vaihtaa kun karmee haju kääks haisoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898246
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443294
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573002- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760