Champixin rinnakkaislääke kyseessä. Hyvin tehoaa nikotiinin lopetukseen. Tuli alkusyksyksystä apteekkeihin ja sit tuli toimitusvaikeuksia. Löytyy monesta spteekista ja osassa tilauslääke eli ei löydy välttis heti. Kysyntää paljon joten kannattaa toimia nopeasti jos haluaa kokeilla tätä lääkettä. Mulla menossa 12. Päivä lääkkeellä ja neljäs päivä ilman nikotiinia ja hyvä olo
Varenicline ratiopharm
8
7617
Vastaukset
- Anonyymi
32€ maksaa 4 viikon aloituspakkaus jos on maksanut alkuomavastuun. Muuten 53,33€
- Anonyymi
Nikotiini tuotteiden lopetukseen on myös yksi erittäin hyvä lääke jonka käytin myös itse. Sen nimi on tahdon voima.
- Anonyymi
Kun on fiksu niin helpommallakin pääsee. Miksi kiusata itseään kun tiede hoitaa homman alta pois kivuttomasti ja vaivattomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on fiksu niin helpommallakin pääsee. Miksi kiusata itseään kun tiede hoitaa homman alta pois kivuttomasti ja vaivattomasti
Eikai siinä kovinkaan fiksu tarvitse olla että on vain ilman. Ei niitä kukaan väkisin suuhun laita. Pikkusen vaatii selkärankaa ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai siinä kovinkaan fiksu tarvitse olla että on vain ilman. Ei niitä kukaan väkisin suuhun laita. Pikkusen vaatii selkärankaa ei muuta.
Fiksuutta on käyttää työkaluja jotka helpottaa hommaa. Ei siitä saa lisäpisteitä jos lopettaa vaikeimman kautta
- Anonyymi00009
+1 Varenicline - https://tonzes.com/smokefi.htm
Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.
- Anonyymi
Kolmas viikko alkanut. Tupakasta saa edelleen savut ja tupakointi jatkuu. Onko tämä jotenkin eri kui champix, joka oli tosi tehokas. Nyt yritän vähentää ja ostin nikotiinipusseja. Onko lääkkeet liian mietoja vai päästäkö on vika.. Jokin on muuttunut.
- Anonyymi
Aloitin lääkkeen neljä päivää ja aivan ihania unia, muita sivuvaikutuksia ei ole tullut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574