Kaupungin keskustan "pöpelikköjen" raivaajia ei vain näy, missä mättää? Pomoistako asia on kiinni, vaiko luottamushenkilöistä? Onneksi vaalit on tulossa, niin rahvas voi äänillään vaikuttaa!
Miksi raivaajia ei näy?
8
368
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa pusikoiden kasvaa, romukasat peittyy ja maisemat näyttää vehreiltä. Selvää säästöä kun annetaan vaan olla..
- Anonyymi
Höpö höpö, vai että romukasat tarvitsevat peitettä? Ettäs kehtaat ihannoida "Ryysyrantaa"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, vai että romukasat tarvitsevat peitettä? Ettäs kehtaat ihannoida "Ryysyrantaa"!
Outokummun alue kokonaisuutena alkaa muistuttaa pusikoituvaa ryysyrantaa. Parikymmentä vuotta sitten muuttaneena, satunnaisesti paikkakunnalla vierailevana huomaan muutoksen johon kanta asukkaiden silmä tottuu.
Entinen Kone Centerin alue on yksi kaatopaikka, toinen löytyy Kalattomalta ammattikoulun läheltä. Varmasti muuallakin romukasoja on, uhkasakon voimalla niiden raivaus tai näkösuojaksi aita..
Miksi kukaan / mikään taho ei katso asiakseen toimia ? Työttömät ruokapalkalla töihin, vesurit kouraan... Kaupunki kustantaisi työkalut ja talkoosopan keittäisi vaikka Martat kenttäkeittiössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outokummun alue kokonaisuutena alkaa muistuttaa pusikoituvaa ryysyrantaa. Parikymmentä vuotta sitten muuttaneena, satunnaisesti paikkakunnalla vierailevana huomaan muutoksen johon kanta asukkaiden silmä tottuu.
Entinen Kone Centerin alue on yksi kaatopaikka, toinen löytyy Kalattomalta ammattikoulun läheltä. Varmasti muuallakin romukasoja on, uhkasakon voimalla niiden raivaus tai näkösuojaksi aita..
Miksi kukaan / mikään taho ei katso asiakseen toimia ? Työttömät ruokapalkalla töihin, vesurit kouraan... Kaupunki kustantaisi työkalut ja talkoosopan keittäisi vaikka Martat kenttäkeittiössä.Jospa sinä menisit vesomaan. Saisit liikuntaa ja jalat pöydällä istuessasi levinnyt perseesi hieman kapenisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sinä menisit vesomaan. Saisit liikuntaa ja jalat pöydällä istuessasi levinnyt perseesi hieman kapenisi.
Mennään kuule yhessä, kaksin aina kaunihimpi..
- Anonyymi
Kerro missä kohtaa pöpelikkö on ? Kerron kenelle kuuluu vai kuuluuko kaupungille ollenkaan?
- Anonyymi
Työttömät olisi hyvä vaihtoehto puiden kaatoon, mutta jo pelkkä byrokratia tulee esteeksi.
He kun eivät saa tehdä nykyisin juuri mitään sellaista, joka voi vääristää kilpailua - edes polttopuita erä- ja luontokeskukseen.- Anonyymi
Tuolla tarkoitin näitä kuntouttavassa työtoiminnassa olevia, heitähän on pilvin pimein tälläkin paikkakunnalla. Toki työttömiä voi palkata puun kaatoon, jos osaavat sitä tehdä ja palkka maksetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957