Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian eteen. Täytyy vain luottaa elämään.
Tiedän, että emme yritä mitään
16
1317
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä kyllä tekisin. Pitäisi vaan jutella ensin.
- AnonyymiUUSI
Seuraavan kerran, kun nähdään, laitan käden lähemmäksi sinua. Laita omakätesi käteni päälle merkiksi, että tykkäät.
- AnonyymiUUSI
Joo tehdään niin
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä konkreettista tilanteessamme edes voisi tehdä. Jos tietäisin, voisin tehdäkin.
- AnonyymiUUSI
Käy, soita, viestitä, lähetä terveisiä kaverin välityksellä. Konkreettisia keinoja löytyy, mutta ne kaikki vaativat uskallusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käy, soita, viestitä, lähetä terveisiä kaverin välityksellä. Konkreettisia keinoja löytyy, mutta ne kaikki vaativat uskallusta.
Jokainen tietää nuo perusjutut, jotka soveltuvat ns. normaaleihin tilanteisiin. Minun ja kaivattuni tilanne ei ole yksi niistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tietää nuo perusjutut, jotka soveltuvat ns. normaaleihin tilanteisiin. Minun ja kaivattuni tilanne ei ole yksi niistä.
Tervetuloa kerhoon. Haluaisi yrittää edes jotain, mutta ei vaan voi kun mitään soveliasta yhteydenottokanavaa ei ole.
- AnonyymiUUSI
Jos kohtaamme ja juttelemme niin tiedät että suukot vaihdettaisiin
- AnonyymiUUSI
Juurikin näin. Emme tunne. Se on kaikille parasta.
- AnonyymiUUSI
Traumat jäi, kun rakastin ja toinen hylkäsi erittäin julmasti. Siis vastasin tähän, en omi aloitusta.
- AnonyymiUUSI
Jättikö hän sinut sähköpostilla?
- AnonyymiUUSI
No katsotaan. Eiköhän sitä jotain keksi siellä missä nähdään.. voin vaikka pyytää apua, jota aina joskus siellä myös tarvitsen..
Jos näyttää siltä että tilanne on otollinen siihen.
Voisit kyllä itsekin tulla siihen moikkaamaan mua. 😉
Jos nyt vaan ensin sitä puhumista, en ole aikeissa hypätä mihinkään.. vielä! - AnonyymiUUSI
Itselläni on vähän niin että kun kaikki väännöt tässä vuosien varrella käynyt yksin, niin en oikein enää sitten tiedä haluanko enää ketään tai pystyisinkö edes. Tai halutaanko minunkaltaistani. Valikoima supistunut myös kovasti. Oma viimeinen vuosi on suoraan kuin Danten helvetistä.
- AnonyymiUUSI
Niin joo mutta saako halata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo mutta saako halata.
Ei kyllä se on kaikki tai ei mitään 😅
- AnonyymiUUSI
Kun mainitaan ”seuraavan kerran sitten” siinä on jo surullinen kaiku sen vuoksi että sitä ei välttämättä koskaan tule lukemattomista syistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663055
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161317- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021