KAKSI taiteilijaryhmää alkaa kerätä nimiä adressiin, joilla vastustetaan hallituksen kulttuurin alalle kohdistamia leikkauksia. Nimiä kerätään hieman yli kahden kuukauden ajan lokakuun alusta joulukuun alkuun, ja adressi on määrä luovuttaa päättäjille 5. joulukuuta mielenilmauksessa Helsingin kansalaistorilla, eduskuntataloa vastapäätä.
Sakset seis-kampanjan järjestävät taiteilijajärjestöjen yhteistyöjärjestö Forum Artis sekä vapaamuotoinen taiteilijaryhmittymä Mitta on täysi, joka järjesti korona-aikana kesäkuussa 2021 mielenosoituksen kulttuurialan puolesta samassa paikassa.
Laitetaan vittu nimi ja
Ei niinkään hyvää soittoa 🤣
Kaupungin valtuuston uhkaaja valetta uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita
Lässytä sinä vitun pelle täällä ja vaaleissa
En ole ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa täällä
Nami nami pizzaa ja itse tehty
Näin kokoomus ja perussuomalaiset vässykät
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onks sun pizzaa vahingossa laitettu kokaiinia?
Jokainen voi maksaa itse kulttuuristaan. Jos ei onnistu niin menee vaikka pohjoiskoreaan esittämään. - Anonyymi
MISSÄ TUON VOI ALLEKIRJOITTAA? OSOITE TÄNNE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976