Kenelläkään kokeneella mäkikuisman käyttäjällä täällä exactia tietoa siitä paljon sitä pitäis sit laittaa oikein? Itse käytän nykyään kork 1 teelusikallisen päivässä tai vähemmän (olen taukojakin pitänyt käyttämisestä), joskus käytin 2-3 mutta tuntui jotenkin liialta. Laitan siis mäkikuismaa teepallaoon.
Ja vielä kyssäri: Onko oikeasti niin että niitä mäkikuisman tippoja ei myydä enää missään?
Mäkikuisma...
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa vastausta kysymykseesi. Haluaisin tietää aiheeseen liittyen että voinko vaihtaa voxran mäkikuismaan?
- Anonyymi
Valmista hasis öljyä,päräyttävä vaikutus on taattu
- Anonyymi
Mäkikuisman kanssa on oltava varovainen jos syö jotakin psyyken lääkettä, masennuslääkettä tms.
Niitä ei suositella käytettäviksi samanaikaisesti. Lääkkeiden pakkausselosteissakin mäkikuismasta joskus varoitellaan.- AnonyymiUUSI
Joo, siis mäkikuisma on minun ainoa depressio lääke, mutta kysyn siks koska en oo tottunut käyttämään teepallos tätä kyseistä luonnon yrttiä ja niinku aloituksessa kerroin, niin tosiaankin ennen yrttien käyttöä käytin pitkään sitä pipetistä mutta myös itseasiassa kapseleina!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, siis mäkikuisma on minun ainoa depressio lääke, mutta kysyn siks koska en oo tottunut käyttämään teepallos tätä kyseistä luonnon yrttiä ja niinku aloituksessa kerroin, niin tosiaankin ennen yrttien käyttöä käytin pitkään sitä pipetistä mutta myös itseasiassa kapseleina!
Ja tällä: "ennen yrttien käyttöä" tarkoitin oikeasti: "ennen kun käytin sitä yrttinä teepallossa" Pikku ajatusvirhe! XD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882