Jotain mikä kaihertaa?
Onko mielessä
74
698
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On, koko tilanne
- AnonyymiUUSI
Tulee aina ikävä.
- AnonyymiUUSI
Puutos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puutos
Mikä puutos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puutos
Sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen
Sen puutos joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen puutos joo
Ei sovi mulle autaksä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen puutos joo
tää oli siis sivusta
- AnonyymiUUSI
On. Mistä arvasit?
- AnonyymiUUSI
Tiedän kyllä. Mikä on?
- AnonyymiUUSI
Rakastuminen
No ei oikeastaan. Se on mitä se on.
- AnonyymiUUSI
Kun ei olla yhdessä tai edes missään tekemisissä enää. Olen tosin (seksi)rakkaussuhteessa mielikuvituksessani hänen kanssaan.
- AnonyymiUUSI
Kuumottavaa. Tekeekö mieilikuvituksen vilkkaaksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuumottavaa. Tekeekö mieilikuvituksen vilkkaaksi
Haha :) Kyllä minulla on vilkas mielikuvitus senkin suhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haha :) Kyllä minulla on vilkas mielikuvitus senkin suhteen.
Et sinä taida oikeasti rakastaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni kyllä. Mutta vain yksipuolisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä vai naiselta
- AnonyymiUUSI
Halut siis s*ksiä hänen kanssaan
- AnonyymiUUSI
aamuyöllä klo 03😴tiedän🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä vai naiselta
Eikös täällä ole vaan naisia eli naiselta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos ees nyt sitä sitten joa ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos ees nyt sitä sitten joa ei muuta.
Sillä saa siis liikettä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat käydä uhriutumassa tälle hymiömiehelle häntä herj..eiku kaipauksen kohteeksesi kuvitellen, sinä miesoletettu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä saa siis liikettä
Näin on naisena esiintyvä mies varmasti jossain määrin todennut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä naisena esiintyvä mies väittää itselleen, että niin hoitelisin sinut
- AnonyymiUUSI
Seksirakkaus kuulostaa ala-asteelaisen sanalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seksirakkaus kuulostaa ala-asteelaisen sanalta.
Tai teennäisen miehen, joka yrittää esittää asiansa hienostuneemmin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä ole yskipuolista, jos ette ole puhuneet sen enempää.
- AnonyymiUUSI
...Hän...
- AnonyymiUUSI
Miksi? Eikö ole riittävä sinulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Eikö ole riittävä sinulle?
Tottakai hän riittäisi minulle. Lähinnä alkanut mietityttämään, nämä tunteet häntä kohtaan. Olenko valmis rakastumaan ja sitoutumaan häneen. Hän ansaitsee sen, joten haluaisin olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai hän riittäisi minulle. Lähinnä alkanut mietityttämään, nämä tunteet häntä kohtaan. Olenko valmis rakastumaan ja sitoutumaan häneen. Hän ansaitsee sen, joten haluaisin olla.
Jos hän ansaitsisi vain selvyyttä ihan aluksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvyyttä ei tulekaan saamaan. Minulla ei ole ketään toista mielessä. Haluan olla täysin varma, että tahdon sitoutua pysyvästi. Valita hänet jokaisena päivänä. Kun se päivä koittaa, niin paljastan tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvyyttä ei tulekaan saamaan. Minulla ei ole ketään toista mielessä. Haluan olla täysin varma, että tahdon sitoutua pysyvästi. Valita hänet jokaisena päivänä. Kun se päivä koittaa, niin paljastan tunteeni.
Varmaan hyvä tutustua niin selviää ne tunteet molemminpuolinen ja saa sen varmuuden kannattaako jatkaa yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä hyvä mies voi täällä gupen tekemien välissä vaatia mitään selvyyttä tai selvitystä. Ajattelusi on hyvin narsistista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hyvä tutustua niin selviää ne tunteet molemminpuolinen ja saa sen varmuuden kannattaako jatkaa yhdessä.
Vai että yksiin asti olet ehkä oikein menossa tämän naisena esiintyvän tunnesedän kanssa,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai että yksiin asti olet ehkä oikein menossa tämän naisena esiintyvän tunnesedän kanssa,
Kannattaako jatkaa yhdessä mitä ttua luin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän jo.
- AnonyymiUUSI
Ikävä kohde rupsahti, en halua enää.
- AnonyymiUUSI
Mistä kohtaa
- AnonyymiUUSI
Luulet vain olin koko ajan rupsahtanut 😀
- AnonyymiUUSI
Puti puu
- AnonyymiUUSI
On. Olen ihastunut. Mutta olen toiselle vain hänen kaavoihin kangistuneen avioliiton piriste, workwife. Nothing more.
- AnonyymiUUSI
Et ole
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole
Ihastunut vai piriste?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihastunut vai piriste?
Piriste
- AnonyymiUUSI
Suolisto syöpä mietityttää mutten kehtaa mennä varaan aikaa.Oireet on pahat ja ne hävettää ja rajoittaa ottamasta kontaktia kaivattuun.Mahdollisesti Kohdunkaulan kasvain on levinnyt jo pitkälle.
- AnonyymiUUSI
Jos se tosissaan rakastaa sua, niin se haluaa tukea sua tossakin asiassa.
- AnonyymiUUSI
Kaihertaa tavallaan epätietoisuus, tavallaan ei oikeastaan mikään. Väkisin ei ihmistä saa ja olen aika tehokkaasti hänet jo työntänyt metaforiselta kuilun reunalta unohduksen syvään päätyyn.
- AnonyymiUUSI
Olen puhunut (harvoin ylipäänsä, en harrasta ihmisistä puhumista ilman heidän läsnäoloaan) ja kirjoittanut vain kaunista hänestä, mutta jos olen silti loukannut tai aiheuttanut jotain, esim halun vältellä, olen pahoillani.
- AnonyymiUUSI
Liian moni asia, joita pystynyt toteuttamaan elämässä tapahtuneiden muutosten takia.
- AnonyymiUUSI
Ei enää. Selväksi tuli ja lopputulos on musertava.
- AnonyymiUUSI
Huono ilma
- AnonyymiUUSI
Sairaus ja sen tuoma yksinäisyys
- AnonyymiUUSI
Nuorempana tein sellaista työtä, jossa kohtasin yksinäisiä iäkkäitä ihmisiä ja jonkin verran myös nuorempia, jotka olivat sairauksien vuoksi työkyvyttömiä. Siihen aikaan työssä ei ollut niin kiire kuin nykyään ja oli aikaa jutellakin.
- AnonyymiUUSI
Odotetaan Marina että kerrot nimen? ja tietysti rahaa tietyltä taholta :)
Me leikitään sen tyttäresi, aikuisen, kanssa sen aikaa, Uliana, että rupee suu käymään :) - AnonyymiUUSI
Kariutuminen loppumetreillä, olisi kannattanut panostaa enemmän hengenravintoon, eikä uskoa muita.
Kohti uusia pettymyksiä sitten.- AnonyymiUUSI
Tunsit jotain mutta luotit muiden mielipiteisiin enemmän? Oppia ikää kaikki.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, en tiiä yhtään mikä on totta ja mikä ei kun kiusataan/huijataan kokoaika :(
- AnonyymiUUSI
Sama täällä :(
- AnonyymiUUSI
Tappajia nainen ja mies, mies raivoaa ja nainen vetää pillereitä naamaan, ei ole Leena. Hei sitten XXX , sanoin lapselle ja menin, ei ole minun tietoisuutta. Etsitään ihminen ja se löytyy ja sitä odotellessa maksatte 100.000 euroa jokaisesta yrityksestä, niitä on 5 kpl.
- AnonyymiUUSI
Olikos teidän naisista joku raskaana, mitä tykkäätkö kun hakataan kun on raskaana, pelottaako?
Mites ois korvaus teoistanne, mitä hirveimmistä.
Muuten naiset ja miehet isketään karmaan, ja kuolevat. - AnonyymiUUSI
ja joka hakkaus menee tieltä korvauksee, kiusa ja vaino ja te tuutte tänne puhumaan ja kertomaan mitä teitte, kuka maksoi ja miksi. Julkisesti ja sitten maksatte.
Ja meillä on muutama ämmä täällä takeena.- AnonyymiUUSI
No niin, taasko tämä illisteky alkoi iso mies
- AnonyymiUUSI
Ilman todisteita ja elää toki elämäänsä.
psst.. tekijää odotetaan, ja eräästä jutusta korvauksia. joka kerrasta olisiko 1000 euroa teiltä :) muuten otetaan naisenne ja raiskataan. - AnonyymiUUSI
Sari mites laitoit minun töihin sinne Mäen tielle? Mites ylimitoitetut jutu ja sinähän olet aikaisempi psykoosiämmä, kiristikö Lauri vai ketä oli mukana?
Odotellaan tietoa, minähän ajoin kolarin, olit järkkynyt kun jäin henkiin, ei saanut edes sairaslomaa kunnolla. Aivotärähdys ja heti raportointiin kun sijaisia ei ollut. Kerran tiuskaisin työkaverille ja pyysin anteeksi, sanoin sori kauheasti teen tässä aivotärähdyksessä töitä, muutan erossa pois talosta ja olo on kurja. Satu ämmä mkötti vuoden ja ryhtyi kiusamaan.
Semmoista porukkaa, kerroppa vähän siitä raivosta, Sari ? - AnonyymiUUSI
On paljon, että olisi voinut mennä toisinkin. Aina ei voi voittaa.
- AnonyymiUUSI
Tuntuu niin kuin tuolla silmien takana joku vetäisi raatinraudalla. Niin ihana olo.
- AnonyymiUUSI
Paranemista. Migreeniin on kyllä hyviä lääkkeitäkin. Käy lääkärille juttelemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paranemista. Migreeniin on kyllä hyviä lääkkeitäkin. Käy lääkärille juttelemassa.
Kiitos.Tää kyllä nyt joku flunssa ja silmätulehdus ilmeisesti päälle tulossa. Tiedän kyllä migreenistä enemmän kuin haluaisin.
- AnonyymiUUSI
Hennirikoshan se aina on mielessä mutta hypätään nyt ensin
- AnonyymiUUSI
Kiharatko kaihertaa.. syytä onkin.
- AnonyymiUUSI
Se, että olit jo siinä. Sain tuntea syleilyn. Ja sitten olitkin jo poissa, sanomatta mitään. Näin vain loittonevan selän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618