Kuka oli sellainen kaunis nainen etunimi Tarja jonka mies soitti haitaria orkesterissa ja miehen nimi oli ilpo
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mäkelä
- Anonyymi
Aika hyvä mutta kyllä Sulevi ja Shemeikka oli parasta meininkiä. Muistaako muut?
- Anonyymi00009
Kyllä muistetaan, Sulevi osasi musisoinnin ohella myös heittää herjaa sujuvasti!
Kalervo ja kumppanit osaa myöskin laittaa vibaa punttiin!
- Anonyymi
Joo Mäkelä. Ei millään tullut nimi mieleen kiitos
- Anonyymi
Elääkö varaamaan Kyösti vielä. Oli hyvä tanssija ja laulaja. Miljoonat tanssit on hänen kans tanssittu
- Anonyymi
Oikaisu. Piti kirjoittaa Kyösti vaaramaa
- Anonyymi
Entä missä Ilkka Halonen nykyään vaikuttaa, laulaako vielä. Forssan seudulla on ollut hyviä laulajia
- Anonyymi00008
Tarja Lunnas....?
- Anonyymi00010
Oliko Ilpo taipaleen yhtye ?
- Anonyymi00011
Eikös hän ollut Tarja Halonen ja Ilpo Lindeman....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527