Vasen puoli päästä

Anonyymi-ap

Mulla ollut kaksi vk vasen puoli päästä tunnoton, saman puolen korva lukossa. Huimaa
Verikokeet ok. Paitsi Hb noussut lähes 150. Aiemmin ollt 120 luokkaa.
Ct-kuvauksessa ei löytynyt mitään selittävää.
Korva-ja silmälääkärit tutkivat, ei erityistä.

Tänään olin pään Mri-kuvauksessa. Ei vielä vastausta.

Onko jollain ollut samanlaista vaivaa, jos on, niin mikä se oli ja paraniko?

7

300

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet ottanut plörönä piikkejä niin veikkaisin sivuoireita.

• Anonyymi

Olen saanut korona-ja influenssapiikit syksyllä
        Oireet alkoi, että otsasta ja vas ohimosta ikäänkuin verisuonia vihloi kovasti. Vieläkin vihloo välillä.
        Hermot ovat jo kireällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oireet alkoi, että otsasta ja vas ohimosta ikäänkuin verisuonia vihloi kovasti. Vieläkin vihloo välillä.
        Hermot ovat jo kireällä.

itse asiassa hermoissa ei ole kiristymis varaa jolloin tarkoitat ajatusta, olenko oikeassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hermot ovat jo kireällä.

Monella on näitä toispuoleista tunteita päässään etenkin jos on jo hieman vanhempikin. Ja niitä on ollut aina siis ennen piikkejä , joten saattaa olla jonkinlaista tulehdusta verisuonissa tai hermostollisia häiriöitä . Paras kun luottaa siihen mitä tutkimuksissa on sanottu se kun alkaa syyttelemään piikkejä, siis mikä aine osa piikissä muka aiheuttaisi tälläisiä vaivoja

• Anonyymi

nOI ON IHAN NORMAALEITA VAIHDEVUOSI OIREITA, KYLLÄ MYÖS MIEHELLÄ VOI OLLA VAIHDEVUODET. pUUTUNEISUUTTA, EREKTIO-ONGELMIA, VÄRÄHTELYJÄ, SILMIEN PUNOTUSTA, KIHELMÖITEJÄ. kOKEILE OLISIKO LENKKEILYSTÄ APUA, VIE KOIRASI ULOS TAI VOIT PYYTÄÄ MYÖS NAAPURIA MUKAAN SEHÄN OLISI MUKAVA IDEA SASITTE MOLEMMAT HAPPEA SINNE AIVOIHIN JA EI TULISI SITTEN VANHANA NIITÄ OIREITA. kAPPAS MULLA ON CAPSLOCKKI PÄÄLLÄ.

• Anonyymi

Noita huimauskin esiintyy usein kun ihminen on stressaantunut jos ei lääkäri löydä vikaa niin ohi menevää on.

• Anonyymi

Testasin eilen hirtto narua että sitten toimii, mutta siinä on jotain nupukoita niin ei mene kunnolla kiinni vaikka paine nousee päähän niin pystyy kuitenkin hengittämään. Jäi kyllä sellainen paineen tunto on vieläkin ja yöllä sydän tykytti kovasti ja hengitys rohisi vähän. Täytyy tänään pitää loppuun asti. Kait siihen lopulta tukehtuu kun vaan jää roikkumaan pitkäksi aikaa tai saa ainakin hyvän aivotuhon aikaan ettei tarvitse huolija tulevasta kantaa. Liukkaria vaan kaulaan ja uutta päin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      881
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      92
      848
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      756
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      710
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      584
    6. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      61
      553
    7. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      551
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      549
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      533
    10. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      59