Mulla ollut kaksi vk vasen puoli päästä tunnoton, saman puolen korva lukossa. Huimaa
Verikokeet ok. Paitsi Hb noussut lähes 150. Aiemmin ollt 120 luokkaa.
Ct-kuvauksessa ei löytynyt mitään selittävää.
Korva-ja silmälääkärit tutkivat, ei erityistä.
Tänään olin pään Mri-kuvauksessa. Ei vielä vastausta.
Onko jollain ollut samanlaista vaivaa, jos on, niin mikä se oli ja paraniko?
Vasen puoli päästä
7
233
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet ottanut plörönä piikkejä niin veikkaisin sivuoireita.
- Anonyymi
Olen saanut korona-ja influenssapiikit syksyllä
Oireet alkoi, että otsasta ja vas ohimosta ikäänkuin verisuonia vihloi kovasti. Vieläkin vihloo välillä.
Hermot ovat jo kireällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oireet alkoi, että otsasta ja vas ohimosta ikäänkuin verisuonia vihloi kovasti. Vieläkin vihloo välillä.
Hermot ovat jo kireällä.itse asiassa hermoissa ei ole kiristymis varaa jolloin tarkoitat ajatusta, olenko oikeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hermot ovat jo kireällä.Monella on näitä toispuoleista tunteita päässään etenkin jos on jo hieman vanhempikin. Ja niitä on ollut aina siis ennen piikkejä , joten saattaa olla jonkinlaista tulehdusta verisuonissa tai hermostollisia häiriöitä . Paras kun luottaa siihen mitä tutkimuksissa on sanottu se kun alkaa syyttelemään piikkejä, siis mikä aine osa piikissä muka aiheuttaisi tälläisiä vaivoja
- Anonyymi
nOI ON IHAN NORMAALEITA VAIHDEVUOSI OIREITA, KYLLÄ MYÖS MIEHELLÄ VOI OLLA VAIHDEVUODET. pUUTUNEISUUTTA, EREKTIO-ONGELMIA, VÄRÄHTELYJÄ, SILMIEN PUNOTUSTA, KIHELMÖITEJÄ. kOKEILE OLISIKO LENKKEILYSTÄ APUA, VIE KOIRASI ULOS TAI VOIT PYYTÄÄ MYÖS NAAPURIA MUKAAN SEHÄN OLISI MUKAVA IDEA SASITTE MOLEMMAT HAPPEA SINNE AIVOIHIN JA EI TULISI SITTEN VANHANA NIITÄ OIREITA. kAPPAS MULLA ON CAPSLOCKKI PÄÄLLÄ.
- Anonyymi
Noita huimauskin esiintyy usein kun ihminen on stressaantunut jos ei lääkäri löydä vikaa niin ohi menevää on.
- Anonyymi
Testasin eilen hirtto narua että sitten toimii, mutta siinä on jotain nupukoita niin ei mene kunnolla kiinni vaikka paine nousee päähän niin pystyy kuitenkin hengittämään. Jäi kyllä sellainen paineen tunto on vieläkin ja yöllä sydän tykytti kovasti ja hengitys rohisi vähän. Täytyy tänään pitää loppuun asti. Kait siihen lopulta tukehtuu kun vaan jää roikkumaan pitkäksi aikaa tai saa ainakin hyvän aivotuhon aikaan ettei tarvitse huolija tulevasta kantaa. Liukkaria vaan kaulaan ja uutta päin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000