Mulla ollut kaksi vk vasen puoli päästä tunnoton, saman puolen korva lukossa. Huimaa
Verikokeet ok. Paitsi Hb noussut lähes 150. Aiemmin ollt 120 luokkaa.
Ct-kuvauksessa ei löytynyt mitään selittävää.
Korva-ja silmälääkärit tutkivat, ei erityistä.
Tänään olin pään Mri-kuvauksessa. Ei vielä vastausta.
Onko jollain ollut samanlaista vaivaa, jos on, niin mikä se oli ja paraniko?
Vasen puoli päästä
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet ottanut plörönä piikkejä niin veikkaisin sivuoireita.
- Anonyymi
Olen saanut korona-ja influenssapiikit syksyllä
Oireet alkoi, että otsasta ja vas ohimosta ikäänkuin verisuonia vihloi kovasti. Vieläkin vihloo välillä.
Hermot ovat jo kireällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oireet alkoi, että otsasta ja vas ohimosta ikäänkuin verisuonia vihloi kovasti. Vieläkin vihloo välillä.
Hermot ovat jo kireällä.itse asiassa hermoissa ei ole kiristymis varaa jolloin tarkoitat ajatusta, olenko oikeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hermot ovat jo kireällä.Monella on näitä toispuoleista tunteita päässään etenkin jos on jo hieman vanhempikin. Ja niitä on ollut aina siis ennen piikkejä , joten saattaa olla jonkinlaista tulehdusta verisuonissa tai hermostollisia häiriöitä . Paras kun luottaa siihen mitä tutkimuksissa on sanottu se kun alkaa syyttelemään piikkejä, siis mikä aine osa piikissä muka aiheuttaisi tälläisiä vaivoja
- Anonyymi
nOI ON IHAN NORMAALEITA VAIHDEVUOSI OIREITA, KYLLÄ MYÖS MIEHELLÄ VOI OLLA VAIHDEVUODET. pUUTUNEISUUTTA, EREKTIO-ONGELMIA, VÄRÄHTELYJÄ, SILMIEN PUNOTUSTA, KIHELMÖITEJÄ. kOKEILE OLISIKO LENKKEILYSTÄ APUA, VIE KOIRASI ULOS TAI VOIT PYYTÄÄ MYÖS NAAPURIA MUKAAN SEHÄN OLISI MUKAVA IDEA SASITTE MOLEMMAT HAPPEA SINNE AIVOIHIN JA EI TULISI SITTEN VANHANA NIITÄ OIREITA. kAPPAS MULLA ON CAPSLOCKKI PÄÄLLÄ.
- Anonyymi
Noita huimauskin esiintyy usein kun ihminen on stressaantunut jos ei lääkäri löydä vikaa niin ohi menevää on.
- Anonyymi
Testasin eilen hirtto narua että sitten toimii, mutta siinä on jotain nupukoita niin ei mene kunnolla kiinni vaikka paine nousee päähän niin pystyy kuitenkin hengittämään. Jäi kyllä sellainen paineen tunto on vieläkin ja yöllä sydän tykytti kovasti ja hengitys rohisi vähän. Täytyy tänään pitää loppuun asti. Kait siihen lopulta tukehtuu kun vaan jää roikkumaan pitkäksi aikaa tai saa ainakin hyvän aivotuhon aikaan ettei tarvitse huolija tulevasta kantaa. Liukkaria vaan kaulaan ja uutta päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368