Herrat viettävät syntymäpäiviään täällä kuten tuhannet päivät aiemminkin.
Syntymäpäivä.
22
388
Vastaukset
- Anonyymi
Possolan yhden miehen herrasväki on jo sammunut pari kertaa Suomen aikaa iltasella ja korisee uniapneamaskin välistä kuin helikopteri.
Maskin kuminauha menee silmän yli ja Posso näyttää hullulta merirosvolta nukkuessaan toinen silmä auki kakkapaskat housussa.
Vaimo on paennut taas pojalleen siksi aikaa että pahimmat huurut ja hallusinaatiot haihtuu, eikä epäile enää ainakaan ääneen tulleensa myrkytetyksi ja ryöstetyksi.
2010- Anonyymi
Jopa naurattikin vaikka ei ehkä saisi..
- Anonyymi
Ja krapulakin kuin persulla
- Anonyymi
Rapula on amatöörien tauti.
- Anonyymi
rapu rapu rallaa, ota lisää, niin helepottaa
- Anonyymi
Joka päivä on juhlapäivä
- Anonyymi
Pikaista paranemista Pasaselle!
Näin pitkään poissaolo Pattayan palstalta tarkoittaa vain sitä että synttäreillä on vedetty märkää oikein huolella ja sitten on iskenyt kunnon flimmeri, kun veden juominen ja suolaisen syöminen on jäänyt vähälle tai kokonaan väliin.
Pasanen on kantava voima näissä keskusteluissa ja esittää kieltämättä ainutlaatuisen omaperäisiä teorioitaan. Voimia ja paranemista!Kiitos huomiosta, mutta en viitsi ottaa kantaa näihin lapsellisiin vääntöihin, flimmeri on vaivannut viimeisen kerran kuukausi sitten, en käytä edelleenkään alkoholia.
- Anonyymi
64NumBall64 kirjoitti:
Kiitos huomiosta, mutta en viitsi ottaa kantaa näihin lapsellisiin vääntöihin, flimmeri on vaivannut viimeisen kerran kuukausi sitten, en käytä edelleenkään alkoholia.
Sinä Dorka Posso kuitenkin väänsit näin lapsellisesti:
" seiskan valmisruokiin lisätään pääosin heikon kylmäketjun takia, jopa 30 erilaista lisäaineita, joista osa on Euroopassa kiellettyjä, "
Kuinka vitun tyhmä, mieleltään sairas, ja lapsellinen täytyy 64 vuotiaan läskikasan olla, että tällaista paskaa tänne oireilee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä Dorka Posso kuitenkin väänsit näin lapsellisesti:
" seiskan valmisruokiin lisätään pääosin heikon kylmäketjun takia, jopa 30 erilaista lisäaineita, joista osa on Euroopassa kiellettyjä, "
Kuinka vitun tyhmä, mieleltään sairas, ja lapsellinen täytyy 64 vuotiaan läskikasan olla, että tällaista paskaa tänne oireilee?Tuo on täyttä faktaa, valmisruokiin lisätään jopa 30 erilaista lisäainetta, joista osa on Euroopassa kiellettyjä, se mikä on Euroopassa kielletty on monasti Thaimaassa ja muualla Aasiassa sallittua, juuri kylmäketjun katkeamisen takia, tietenkään pakastettuihin ruokiin tarvitse tunkea 30 lisäainetta, koska se pakasteena myydään. kunhan eivät sula kuljetuksessa ne on turvallisia... kuten sanoin Laiffila mielelläni olisin tavannut sinut, olisi ollut hauska nähdä millainen ölliäinen olet, mutta et uskaltanut, tarjous on vieläkin voimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täyttä faktaa, valmisruokiin lisätään jopa 30 erilaista lisäainetta, joista osa on Euroopassa kiellettyjä, se mikä on Euroopassa kielletty on monasti Thaimaassa ja muualla Aasiassa sallittua, juuri kylmäketjun katkeamisen takia, tietenkään pakastettuihin ruokiin tarvitse tunkea 30 lisäainetta, koska se pakasteena myydään. kunhan eivät sula kuljetuksessa ne on turvallisia... kuten sanoin Laiffila mielelläni olisin tavannut sinut, olisi ollut hauska nähdä millainen ölliäinen olet, mutta et uskaltanut, tarjous on vieläkin voimassa.
Mitä tulee thaimaan seiskasta, ne myy pääosin halpaa kiinalaista skeidaa, ostin kaksi 20.000mah akkupakettia, ne olivat keskihintaisia, seiskasta... kolmannen ostin alan liikkeestä, kameraliike, jossa se maksoi 3x seiskan hinta, mutta kuitenkin seiska oli kertaluokkaa kalliimpi kun katsottiin varaustasoa, ja monta kertaluokkaa kalliimpi kun katsottiin kestävyyttä... kaksi noita kamerakaupasta ostettuja on vieläkin käytössä, ostin ne kuusi vuotta sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täyttä faktaa, valmisruokiin lisätään jopa 30 erilaista lisäainetta, joista osa on Euroopassa kiellettyjä, se mikä on Euroopassa kielletty on monasti Thaimaassa ja muualla Aasiassa sallittua, juuri kylmäketjun katkeamisen takia, tietenkään pakastettuihin ruokiin tarvitse tunkea 30 lisäainetta, koska se pakasteena myydään. kunhan eivät sula kuljetuksessa ne on turvallisia... kuten sanoin Laiffila mielelläni olisin tavannut sinut, olisi ollut hauska nähdä millainen ölliäinen olet, mutta et uskaltanut, tarjous on vieläkin voimassa.
Tuo on Posso sinun tyypillistä sekoilua ja täyttä paskapuhetta, eli pasaspuhetta.
Alun perin kirjoitit näin:
"Totta en lukenut, otin vain kantaa siihen että on järjetöntä ostaa seiskasta ruokaa joka menee kuukauden päästä vanhaksi, ja jossa on 30 erilaista säilöntäainetta, kun saat mistä tahansa ruokapaikasta mukaasi juuri tehdyn ruoka-annoksen, jonka voit säilyttää jääkaapissa muutaman päivän, toki jos haluat hohtaa vihreälle pimeässä, niin jatka paskansyömistä, suomessa säilöntä aineita on kohtuullisesti, thaimaassa ei ole, koska siellä ei ole toimivaa kylmäketjua siksi sinne ympätään säilöntäaineita tolkuttomasti, 2010 ottanee vielä kantaa asiaan onhan hän terveyshullu kun miljooniltaan kerkeää, laiffila olet palstan heikoin lenkki, ja melkoinen resupeppu,"
Eli sekoilit seiskan pakasteruuasta jossa on 30 erilaista SÄILÖNTÄAINETTA.
Fakta siis on, että olet harvinaisen tyhmä tapaus, palstan typeryksistä olet aivan omassa kastissasi, eikö niin, kakkapää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee thaimaan seiskasta, ne myy pääosin halpaa kiinalaista skeidaa, ostin kaksi 20.000mah akkupakettia, ne olivat keskihintaisia, seiskasta... kolmannen ostin alan liikkeestä, kameraliike, jossa se maksoi 3x seiskan hinta, mutta kuitenkin seiska oli kertaluokkaa kalliimpi kun katsottiin varaustasoa, ja monta kertaluokkaa kalliimpi kun katsottiin kestävyyttä... kaksi noita kamerakaupasta ostettuja on vieläkin käytössä, ostin ne kuusi vuotta sitten
Mihinkä Posso tuollaisia tarvii, eihän sulla ole edes kameraa!
- Anonyymi
Kun Posso Possondeerus vakuuttaa, että se on varmaa tai faktaa, asia on poikkeuksetta päinvastoin.
Laita nyt punkero edes yksi Seiskan käyttämä säilytysaine, joka on kielletty Euroopassa. Nuo on niitä juttuja joita sairas skitsofreeninen pääsi sinulle kertoo ja koet ne ahaa- elämyksinä vaikka niillä ei ole todellisuuden kanssa tekemistä.
Thaimaassa ruoka ja ravinto on ykköspuheenaihe ja ykkösprioriteetti. Yhdessä ruokailu on Thaimaan ehdoton ykkösharrastus.
Thaimaan ruoan ja raaka-aineiden tuoreus ja laatu ovat maailmankuulua ja thaimaalainen keittiö on arvossaan. Thaimaassa on maailman vanhimpiin kuuluva ruokakulttuuri. Thaimaalaiset ovat kuumentaneet ruokansa ja osanneet kuullottaa jo 3000 vuotta sitten. Thaimaalaiset tuntee luontonsa ja sen tarjonnan.
Thaimaan elintarviketuotantoa valvoo erilaisten valvontavirastojen ja tilaajien sekä tuottajien lisäksi ministeriö. Ruoan ja juomien valvonta on kokolailla samaa kuin Suomessa, sillä erotuksella että Thaimaassa riittää epäilys haitallisuudesta poistamaan välittömästi haitan, kun Suomessa prosessi kestää pidempään.
Laitapas Posso Possondeerus nyt se listasi Euroopassa kielletyistä aineista, joita Thaimaassa valmisruokiin laitetaan, kiitos, koska muuten tarinointisi on yhtä turhaa kuin 15 sekunnin mittainen pieru, silloin kun ketään muuta ei ole paikalla.
Mitä tulee tuohon viinanjuontiisi, niin tuollaista ulkomuotoa ei saa millään muulla kuin pitkäaikaisella pämppäämisellä tiukkaa viinaa, unohtaen muun nesteen juomisen.
Katsos kun elimistö alkaa keräämään itseensä nestettä, silloin kun se ei saa riittävästi nestettä. Siksi Afrikan nälkää näkevillä lapsilla on pallomaha ja tikkujalat.
Alkoholi laittaa elimistön shokkiin ilman riittävää blandista ja vettä ja siksi olet mursu. Turha selittää kortisonin keräävän noin nestettä, tunnen monia reumaatikkoja ja he ovat kaikki hoikkia vaikka saavat kortisonia.
2010- Anonyymi
PS: Kuka ostaa Seiskasta akkupaketteja?
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Kuka ostaa Seiskasta akkupaketteja?
2010Minä ostin kun sellaisen tarvitsin jopa kaksi kappaletta olisiko 20.000 mah maksanut 800-900bahtia en muista tarkkaan, seiskan tuotteet on välillä täysin laaduttomia, vaikka muuta olet täällä kertonut, ja kuvittelin kanssa jossain vaiheessa että heitä sitoo se suuruus, ei sido, mikä oli minulle ylläys, he katsovat ainoastaan myyntihintaa...
sinua tuo alkoholi ohjailee aivan liikaa en ole sitä koskaan tolkuttomasti vetänyt enkä vedä, vatsa johtuu kortisolivalmisteista, jotka sotkevat kehon nestetasapainoa, alkoholismi on siitä paska sairaus että se ohjailee jatkuvasti alkoholistin ajatuksia, sinä juot jo kertomasi mukaan huomattavasti enemmän kuin minä.
Sinulla on ihan käsittämättömän yksinkertaistettu käsitys thaimaan asioista, se on kehitysmaa, jossa on paljon hyvääkin mutta vielä enemmän paskaa... mutta hyvä että uskot asiaasi, mutta pelkään pahoin että joskus sinulla vielä kuppi menee nurin, thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot, harhoinesi, enkä muuten minäkään, mutta sinä ja laiffila pysytte turvallisesti puskissa jauhamassa paskaa vuodesta toiseen, kuten sanoin mielelläni tapaisin sinutkin, mutta kun et uskalla, olisi ollut monta kertaa mahdollista, viimeeksi täällä vantaalla, ehdotin jopa paikkaa... pellenaama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostin kun sellaisen tarvitsin jopa kaksi kappaletta olisiko 20.000 mah maksanut 800-900bahtia en muista tarkkaan, seiskan tuotteet on välillä täysin laaduttomia, vaikka muuta olet täällä kertonut, ja kuvittelin kanssa jossain vaiheessa että heitä sitoo se suuruus, ei sido, mikä oli minulle ylläys, he katsovat ainoastaan myyntihintaa...
sinua tuo alkoholi ohjailee aivan liikaa en ole sitä koskaan tolkuttomasti vetänyt enkä vedä, vatsa johtuu kortisolivalmisteista, jotka sotkevat kehon nestetasapainoa, alkoholismi on siitä paska sairaus että se ohjailee jatkuvasti alkoholistin ajatuksia, sinä juot jo kertomasi mukaan huomattavasti enemmän kuin minä.
Sinulla on ihan käsittämättömän yksinkertaistettu käsitys thaimaan asioista, se on kehitysmaa, jossa on paljon hyvääkin mutta vielä enemmän paskaa... mutta hyvä että uskot asiaasi, mutta pelkään pahoin että joskus sinulla vielä kuppi menee nurin, thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot, harhoinesi, enkä muuten minäkään, mutta sinä ja laiffila pysytte turvallisesti puskissa jauhamassa paskaa vuodesta toiseen, kuten sanoin mielelläni tapaisin sinutkin, mutta kun et uskalla, olisi ollut monta kertaa mahdollista, viimeeksi täällä vantaalla, ehdotin jopa paikkaa... pellenaama."thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot"
Kuten? Heitäpäs nyt muutama asia mitä Thaimaa ei ole, mitä minä olen kertonut?
Mitä olen kertonut, mikä ei pidä paikkaansa Thaimaasta? Kerro heti!
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostin kun sellaisen tarvitsin jopa kaksi kappaletta olisiko 20.000 mah maksanut 800-900bahtia en muista tarkkaan, seiskan tuotteet on välillä täysin laaduttomia, vaikka muuta olet täällä kertonut, ja kuvittelin kanssa jossain vaiheessa että heitä sitoo se suuruus, ei sido, mikä oli minulle ylläys, he katsovat ainoastaan myyntihintaa...
Sinulla on ihan käsittämättömän yksinkertaistettu käsitys thaimaan asioista, se on kehitysmaa, jossa on paljon hyvääkin mutta vielä enemmän paskaa... mutta hyvä että uskot asiaasi, mutta pelkään pahoin että joskus sinulla vielä kuppi menee nurin, thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot, harhoinesi, enkä muuten minäkään, mutta sinä ja laiffila pysytte turvallisesti puskissa jauhamassa paskaa vuodesta toiseen, kuten sanoin mielelläni tapaisin sinutkin, mutta kun et uskalla, olisi ollut monta kertaa mahdollista, viimeeksi täällä vantaalla, ehdotin jopa paikkaa... pellenaama.Minulla on tuttava piirissä muutama kovan luokan alkoholisti, heillä on ihan samat tavat kuin sinulla jokaisessa puhelussa on sama sisältö, oletko ryypännyt, minä en ole kirkkaita juonut ainakaan viiteen vuoteen, tippakaan en juo enää edes bisseä ruuan kanssa, saunabissen juon kerran kuukaudessa...
Toinen asia mikä sinua ohjailee on köyhyys tai sen pelko, sekin paistaa jutuistasi selvästi, nämä kaksi teemaa on toistuvia, lada jututkin on tästä seurausta, suoraan...
Sinulla poju on niin paljon ongelmia, että kannattaisi jättää minut huomiotta ja huolehtia omasta elämästäsi, ei minun.. minä kyllä pärjään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tuttava piirissä muutama kovan luokan alkoholisti, heillä on ihan samat tavat kuin sinulla jokaisessa puhelussa on sama sisältö, oletko ryypännyt, minä en ole kirkkaita juonut ainakaan viiteen vuoteen, tippakaan en juo enää edes bisseä ruuan kanssa, saunabissen juon kerran kuukaudessa...
Toinen asia mikä sinua ohjailee on köyhyys tai sen pelko, sekin paistaa jutuistasi selvästi, nämä kaksi teemaa on toistuvia, lada jututkin on tästä seurausta, suoraan...
Sinulla poju on niin paljon ongelmia, että kannattaisi jättää minut huomiotta ja huolehtia omasta elämästäsi, ei minun.. minä kyllä pärjään.Possondeeruksen maanmainio muisti ja logiikka.
Onko siitä Takin Songkran- reissusta siis jo yli viisi vuotta, kun vaimo oli vihainen känneistäsi ja jäit hotellille maleksimaan vaimon käydessä temppeleillä ja puistossa, jonne sinä asetit itsellesi ikärajan?
Kuten sanoin, tuota ruhoa ei ole rakennettu ilman viinaa ja maleksimista. Kaikkein pahin yhdistelmä on se kun sohvaperuna nettiaddikti tissuttelee viinaa, syö ja nukkuu miten sattuu.
Ei minua haittaa laisinkaan se että olet köyhä punkero ladamies, mutta minua haittaa se että esität olevasi yleistietäjä, talousnero ja jakelet neuvojasi joka paikkaan asioista joista et tiedä mitään.
Perustat juttusi puhtaasti oman mielikuvituksesi varaan ja et vaivaudu ottamaan asioista selvää, etkä usko mustaa valkoisella silloinkaan kun sinulla ei ole mitään todisteita vahvistamaan väitteitäsi.
Naurettavan ristiriitainen ja lapsekas työhistoriikkisi on surkuhupaisuuden huippu. Et taida enää itsekään tietää mitä olet tehnyt työksesi ja mitä et.
Jokainen meistä tuntee alkoholisteja. Jokin syy on että sinusta on tullut tuollainen patologinen valehtelija ja veivikaula joka ei osaa olla ihmisten parissa ihmisiksi.
Alan tulla siihen tulokseen että se on sinulla synnynnäistä ja että isäsi on ollut paskanpuhuja ja tyranni, mutta sinä ihailet ja matkit häntä silti. Lisäksi olet kokenut traumoja lapsuudessa jolloin nämä sivupersoonasi muodostuivat päähäsi.
Koulut, intit, duunit, kaikki mennyt poskelleen ja sairaseläkkeelle pääseminen on suurin saavutuksesi.
https://www.youtube.com/watch?v=fsCgFseo9d0&ab_channel=mattimiuku
Tuo laulu kertoo elämästäsi.
"thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot"
Kuten? Heitäpäs nyt muutama asia mitä Thaimaa ei ole, mitä minä olen kertonut?
Mitä olen kertonut, mikä ei pidä paikkaansa Thaimaasta? Kerro heti!
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ihan käsittämättömän yksinkertaistettu käsitys thaimaan asioista, se on kehitysmaa, jossa on paljon hyvääkin mutta vielä enemmän paskaa... mutta hyvä että uskot asiaasi, mutta pelkään pahoin että joskus sinulla vielä kuppi menee nurin, thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot, harhoinesi, enkä muuten minäkään, mutta sinä ja laiffila pysytte turvallisesti puskissa jauhamassa paskaa vuodesta toiseen, kuten sanoin mielelläni tapaisin sinutkin, mutta kun et uskalla, olisi ollut monta kertaa mahdollista, viimeeksi täällä vantaalla, ehdotin jopa paikkaa... pellenaama.Vesipuhvelinvittunaama:
"Laitapas Posso Possondeerus nyt se listasi Euroopassa kielletyistä aineista, joita Thaimaassa valmisruokiin laitetaan, kiitos, koska muuten tarinointisi on yhtä turhaa kuin 15 sekunnin mittainen pieru, silloin kun ketään muuta ei ole paikalla."
Viimeksi Vantaalla sinun piti mennä senssun kanssa kahville, hienoon hesan kahvioon, mutta ette sitten menneetkään, miksi, oletteko puskajusseja "molemmat"?
- Anonyymi
Pattereita ei pidä syödä, ne pitää juoda, korjaussarjoina
- Anonyymi
Samoin harmaat mustekalat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566