Televisiossa Sieppi mainostaa kirjaansa Storytellilla- jo alennuksella. Mainos tosi dramaattinen mustavalkoinen, kuin jotain elämää suurempaa.
Siepin äänikirjaa alennuksella
15
264
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siis mitä nyt jo alennuksella, ei jumatsukka voi mennä näin nopeasti aleen myyntiin ?
- AnonyymiUUSI
Onpa nopeaa toimintaa. En tosin kyllä ihmettele, ettei ole kiinnostusta äänikirjana tai e-kirjana. Nuorisofanit ostanevat perinteisenä kirjana, jos ostavat.
Ei jatkoon!- AnonyymiUUSI
Ei tule olemaan mikään menestys tuo. Mitä syytä on edes tehdä mitään hiton kirjaa? Mikä on aihe? HÄH!
Mikä on kirjan aihe, voiko joku kertoa KIITOS! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule olemaan mikään menestys tuo. Mitä syytä on edes tehdä mitään hiton kirjaa? Mikä on aihe? HÄH!
Mikä on kirjan aihe, voiko joku kertoa KIITOS!Aihehan tietenkin on minäminäminä, paksuSaara haluis rikastua. Pieleen tais mennä tää projekti, ei turhajulkkistwn kuvakollaaseja kukaan osta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kirjan aihe, voiko joku kertoa KIITOS!Täällä joku vajaa kyselee että mikä on elämäkerrassa aiheena. Toinen vajaa vastaa että minä, minä minä tietenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aihehan tietenkin on minäminäminä, paksuSaara haluis rikastua. Pieleen tais mennä tää projekti, ei turhajulkkistwn kuvakollaaseja kukaan osta.
Saakohan kirjan tuotolla edes kirjoittajan palkkion maksettua ? ALE kamaa jo heti julkaisun jälkeen.
Ei kukaan selväpäinen ihminen halua tuollaista roskaa lukea tai kuunnella.
- AnonyymiUUSI
Aihe on Sieppi ja hänen uskomaton elämänsä tähän saakka.
- AnonyymiUUSI
Sama aihe oli Martinallakin: minä ja minun elämäni, Taistelija olen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama aihe oli Martinallakin: minä ja minun elämäni, Taistelija olen.
Taidat olla hieman vajaa?
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla väärää tietoa taas. On paikkoja missä sitä ei ole vielä edes julkaistu. Kyllä ne ensin ottaa rahat siitä pois ennenkuin alentaa.
- AnonyymiUUSI
Kirja julkaistaan kyllä vain kerran, painettuna ja äänikirjana. Netitse pystyy tilaamaan kotiin, ostamaan kirjakaupasta tai kuunneltavaksi eri toimijoiden kautta. Hetken päästä löytyy alelaarista.
- AnonyymiUUSI
0.50 CENTTIÄ KIRJA AHAHAHEHHEHE
- AnonyymiUUSI
Kyllä tuntuu olevan katkeraa kalkkia Siepin elämä joillekin omaan elämäänsä kyllästyneille hahmoille. Tekisitte jotain itsenne eteen sen sijaan että keskitätte energianne kadehtimiseen.
- AnonyymiUUSI
Yleensä, jos aletaan rustaamaan tuollaista, ihmisellä on jotain (siis todella edes jotain) sellaista kerrottavaa, joka voisi teoriassa jotakuta kiinnostaa.
Mutta tässä tapauksessa ei taida olla ideana muuta, kuin tehdä pätäkkää tyhjästä.
Poikaystäväni tykkäsi viinasta on aika heikko lähtökohta kirjalle. Voi Ziisus sentään!
- AnonyymiUUSI
Mutta mitä saran ystävät sanoisivat hänestä? Tulisi ainakin totuus selville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934700
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854009Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1583807Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162648Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1352598- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717